Martor De " Motor"

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
Carismaticu
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 4:57 pm

Mesaj de Carismaticu » Mie Oct 10, 2012 10:32 am

Am vorbit cu cineva de la service Mitsubishi care mi-a spus ca probabil s-a curatat sonda lambda pentru ca am bagat benzina buna. Adevarul este ca bag doar benzina cea mai scumpa de la MOL, cea ce face plauzibila explicatia mesterului.

Avatar utilizator
Alex44
EVO IX
Mesaje: 1724
Membru din: Mar Mai 18, 2010 9:21 am

Mesaj de Alex44 » Mie Oct 10, 2012 11:19 am

Raspuns din ala sa scape de tine...mergi in service cu orice problema si garantat primesti raspunsul: Benzina domle. Doar ca de obicei e proasta, na ca la tine a fost benzina prea buna.

Becul de check engine se stinge de regula dupa 5 porniri ale motorului in care eroarea nu s-a mai manifestat. Deci daca ti-a dat un rateu la un momentdat, s-a aprins becul, dar fiind o problema cu incidenta unica, a ramas aprins doar pana la implinirea cerintelor pt stingerea lui. Daca mastina a stat mai mult timp pe bara cine stie ce contact imperfect a facut o figura o data si de aia s-a aprins becul.

Avatar utilizator
danyel
EVO I
Mesaje: 16
Membru din: Sâm Iul 18, 2015 12:36 pm

Mesaj de danyel » Sâm Iul 18, 2015 12:48 pm

Salut . Sunt nou pe aici. Detin o carisma 1.6 76kw 2000... adusa personal din olanda. Are 132780 km acum. Am luat.o la 110400. Dupa cateva luni in mers ma scuturat odata in mers si sa aprins martoru motor. Dar sa stins imediat. Am mai mers catava mii de km din nou. Am placat in primavara in belgia a mers super. Cand sa vin inapoi sa aprins din nou .. clapeta a fost curatata . Am mers inca 4000 km azi iar sa aprins. Am pus.o pe un taster .. sunt din sv aici nu au tester dedicat pt carisma. Am pus un taster bosch si a dat eroare debitmetru. Dar daca o turez in 4000 se stinge becu. Dar nu face in fiecare zi. Pot merge si o luna si nu se aprinde nimic. Masina in rest merge super si motoru trage bine

Avatar utilizator
ZTV
EVO II
Mesaje: 80
Membru din: Joi Mai 19, 2011 9:26 pm

Mesaj de ZTV » Dum Oct 04, 2015 3:10 pm

Problema identica am avut si eu acum 4 ani ca Carisma mea. A disparut din senin, acuma nu mai apare. Nici acuma nu stiu de ce a aparut martorul de bord, posibil de la benzina proasta.

Avatar utilizator
danyel
EVO I
Mesaje: 16
Membru din: Sâm Iul 18, 2015 12:36 pm

Mesaj de danyel » Mie Apr 06, 2016 8:43 pm

sunt nou pe aici.. detin o carisma 1.6 103 kp an 2000. masina am luato la 110700 k din nl . am facut cam 45 de miii dar de la o vreme cand este foarte cald afara plus 25 grade ma scutura odata si se aprinde martoru motor.. cateodata isi revine cateodata opresc motoru si astept 5 min si isi revine... cand se aprinde martoru sta turata pe la 1200 rpm si parca nu are vlaga in ea .. dar asta se intampla destul de rar. de asta vara am sesizat problema.. bujii ngk iridium filtre schimbate foarte intretinuta masina, am mers toata toamna si iarna vreo 8000 km si nu sa mai aprins dar acum sunt in belgia si din nou sa aprins pt 2 3 min si sa stins martoru.. sa fie oare debitmetru ??


mentionez ca furtune si mufe sau cabluri am verificat nu pare sa fie ceva crapat sau rupt.. pur si simplu cand are chef face asa. clapeta si debitmetru sunt curate

Avatar utilizator
danyel
EVO I
Mesaje: 16
Membru din: Sâm Iul 18, 2015 12:36 pm

Mesaj de danyel » Mie Apr 06, 2016 8:50 pm

sunt nou pe aici.. detin o carisma 1.6 103 kp an 2000. masina am luato la 110700 k din nl . am facut cam 45 de miii dar de la o vreme cand este foarte cald afara plus 25 grade ma scutura odata si se aprinde martoru motor.. cateodata isi revine cateodata opresc motoru si astept 5 min si isi revine... cand se aprinde martoru sta turata pe la 1200 rpm si parca nu are vlaga in ea .. dar asta se intampla destul de rar. de asta vara am sesizat problema.. bujii ngk iridium filtre schimbate foarte intretinuta masina, am mers toata toamna si iarna vreo 8000 km si nu sa mai aprins dar acum sunt in belgia si din nou sa aprins pt 2 3 min si sa stins martoru.. sa fie oare debitmetru ??


mentionez ca furtune si mufe sau cabluri am verificat nu pare sa fie ceva crapat sau rupt.. pur si simplu cand are chef face asa

Avatar utilizator
danyel
EVO I
Mesaje: 16
Membru din: Sâm Iul 18, 2015 12:36 pm

Mesaj de danyel » Vin Apr 08, 2016 7:29 pm

scuzati ca am scris de mai multe ori o eroare de la internet

nu cred sa fie de la benzina dar o sa incerc sa caut un debitmetru la sh din nl si o sa vad daca mai face figuri... dar pana la urma chiar de mai face dinastea nu ma lasat in drum niciodata si am ceva drumuri facute.. doar atata ma deranjeaza ca atat timp cat e martoru motor aprins consumu o ia razna pe moment dar dupa aia revine la normal.

Avatar utilizator
daniel.brezai
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Lun Dec 11, 2017 6:51 am

Mesaj de daniel.brezai » Mie Dec 13, 2017 11:44 am

Buna ziua, sunt un proaspat posesor de carisma, motor 1.9 TDI (DI-D), 115 cp, hatchback, de ceva timp, s-a aprins ledul, eroare de motor. La prima abatere masina se accelera pana in zona de 80 Km/h, dupa un timp se stingea si ma lasa sa accelerez pana in zona 100-120 Km/h. Am dus masina la un service, unde dupa multa chinuiala, cei de acolo au depistat supapa egr infundata, au inlocuit-o, cost supapa 450 RON, de atunci masina se comporta diferit, in sensul ca pana la 50 Km/h, se comporta exemplar, dupa 50 Km/h, turatia maxima se limiteaza la 1500 rot/min, iar ledul de eroare motor se aprinde instantaneu, tot de cand am adus-o de la service am observat ca face doua bip-uri cand pornesc motorul. Intre timp au fost schimbate filterele (ulei, motorina, aer), iar uleiul pe care l-am pus este castrol magnatec 5w40 full sintetic. Nu stiu unde sa ma duc cu masina, sa fac o diagnoza corecta astfel incat sa se gaseasca rezolvarea problemei.

Am citit tot forumul, multa lume zicea de clapeta de acceleratie, am discutat cu unul altul, unii spuneau ca da, altii ca nu.
Multumesc, pentru rabdarea de a citi mesajul si sper intr-un raspuns cat mai rapid.
Masina are afisat pe kilometraj 222300 Km.


Dan,
Fagaras, 13 Decembrie 2017

Avatar utilizator
daniel.brezai
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Lun Dec 11, 2017 6:51 am

Mesaj de daniel.brezai » Joi Ian 25, 2018 5:11 am

Salutare, revin cu noi informatii de la ultima postare. Intre timp am rezolvat problema, prin inlocuirea miezului turbinei, piesa m-a costat 500 Lei, trimisa prin curier, de la o firma din Iasi.mai multe detalii pe email. Dupa inlocuire, masina functioneaza aproape impecabil, deoarece 2 senzori fac defect intermitent, care se manifesta prin cresterea turatiei mai incet decat normal,informatiile pe care am reusit sa le adun este verificarea traseului electric al celor 2 senzori.
Am observat ca de la ultima vizita, site-ul nu are mai are activitatea care a avut-o in urma cu 2 - 3 ani. Totusi am scris aici experienta cu reparatiile masinii, pentru a fi de ajutor si altor posesori de Carisma. O sa revin cu noi informatii.

Dan

tcatalin1
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Joi Noi 08, 2018 5:32 pm
Localitate: FALCIU
Contact:

Re: Martor De " Motor"

Mesaj de tcatalin1 » Mie Noi 14, 2018 7:02 am

Buna ziua!
Am o Carisma din 1998 motor 1.6 benzina si am urmatoarea problema cu ea: O pornesc si dupa 5 secunde se aprinde check engine si mi se opreste chiar daca o accelerez. Am schimbat senzor ax cu came, senzor arbore cotit, am curatat senzor clapeta de acceleratie si debitmetru de aer, am verificat presiunea pompei de benzină, la service a verificat injectoarele cu un aparat de tensiune si atunci cand se aprinde martorul in bord, taie alimentarea electrica a injectoarelor. Tester-ele din zona mea nu citesc Mitsubishi din 1998 doar din 2000 ->. Imi puteti da un sfat ce as putea sa mai fac?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator