norme poluare

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
Ruch0
EVO I
Mesaje: 30
Membru din: Mar Mar 01, 2011 11:45 am

Mesaj de Ruch0 » Mar Mai 24, 2011 3:45 pm

Eu am o carisma 1.9 td din 98 si am luat-o din austria, si cand mam dus la rar mio cerut 2502E taxa de inmatriculare...asa k a2a zi am si plecat cu ea in bulgaria si am scapat de 5 ori mai ieftin...pana acuma nu ma oprit deloc politia si am vreo 4 luni d cand circul cu ea numai prin oras si sper localitati spre granita cu rep.moldova unde sta tot timpul politia de frontiera...Deci jos taxa si jos toata conducerea asta de 2 bani

Avatar utilizator
ZTV
EVO II
Mesaje: 80
Membru din: Joi Mai 19, 2011 9:26 pm

Mesaj de ZTV » Mar Mai 24, 2011 11:13 pm

eu am ford mondeo din 1999, inmatriculata in Bulgaria , si circul cu ea de 2 ani fara cea mai mica problema. Aici trebuia sa dau 1756 euro, la bulgari am dat 550 euro tot cu drumul.

Avatar utilizator
ligla
EVO VI
Mesaje: 503
Membru din: Lun Dec 29, 2008 6:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Joi Mai 26, 2011 6:59 pm

Va ganditi doar la voi? Daca il loviti pe unul cine il va despagubi? Cum o sa va descurcati cand o sa va dea omul in judecata? Revin la o intrebare pusa aici pe forum: de ce va luati masini pe care nu vi le permiteti?!

Avatar utilizator
ZTV
EVO II
Mesaje: 80
Membru din: Joi Mai 19, 2011 9:26 pm

Mesaj de ZTV » Joi Mai 26, 2011 9:55 pm

Nu ma gandesc la numai la mine. De unde ai auzit tu ca daca lovesc pe cineva nu poate sa faca masina pe asigurarea mea ? Eu am patit pe pielea mea. Am dat cu spatele, din neatentie am lovit o masina. Un matiz, am carlig, am spart masca, un far, radiatorul, capota. Am mers, am tradus asigurarea in limba romana (am asigurare la uniqua), am sunat la bucuresti, am mers in Timisoara la sediul lor. Omul a facut constatarea, a facut devizul. Despagubitul a mers la service autorizat, acolo a fost evaluat paguba (2750 ron), asiguratorul a dat acceptul, si in 5-6 zile masina era ca noua.
Daca ai inmatriculat masina unde trebuie, daca ai toate actele in regula si ai o persoana de contact de treaba esti in perfecta legalitate. Nici mie nu imi convina sa am masina pe BG, dar este o alternativa foarte buna. Daca traim in tara de kkt, de ce trebuie sa suferim noi ? Idiotii in parlament voteaza o lege, fara sa stie despre ce este vb. Pe ei ii doare in c_r de popor. Au X5 si Q7, nu sunt interesat de omul de rand care conduce d1310 su o cazatura straina de 25 de ani, si traieste din 1000 lei pe luna.

Avatar utilizator
chacha
EVO VIII
Mesaje: 1471
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 9:12 am

Mesaj de chacha » Vin Mai 27, 2011 5:27 am

Fara a porni un flame: de ce ti carligul atasat daca nu ai remorca? Fa un drum pana in vestul Europei cu el atasat degeaba (sau pe post de senzori de parcare cum se poarta in Romania) si spune-mi cat e amenda, in functie de fiecare tara? Hai sa ne punem bullbar, carlige si tot ce putem pe masini, ca traim in Kenya....doar daca ii lovim pe altii, sa simta ei, chit ca e vina noastra.

Avatar utilizator
ZTV
EVO II
Mesaje: 80
Membru din: Joi Mai 19, 2011 9:26 pm

Mesaj de ZTV » Vin Mai 27, 2011 12:02 pm

asa am cumparat masina, tot cu carlig. Nu am intentii rele. Stiu ce inseamna sa ai carlig. Am avut o dacia 1310 prin 2003, unu cu un ford fiesta a franat brusc in fata mea, eu nu eram suficient de atent la drum, am observat tarziu, si am lovit-o. Botul masinii a ajuns praf. Chiar si motorul a deplasat un pic, am fost nevoit sa duc masina la dezmembrat, eram student nu am avut din ce sa repar.

Avatar utilizator
Ruch0
EVO I
Mesaje: 30
Membru din: Mar Mar 01, 2011 11:45 am

Mesaj de Ruch0 » Sâm Mai 28, 2011 2:15 pm

am un prieten care o ajut un accident cu o masina inmatriculata pe bulgaria si o primit daune totale la masina...bien masina nu era cine stie ce scumpa da daca stii unde sa umbli nu ai treaba cu asigurarile...

Avatar utilizator
chacha
EVO VIII
Mesaje: 1471
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 9:12 am

Mesaj de chacha » Lun Mai 30, 2011 1:25 pm

Atasez un tabel cu masinile care au Euro 3: include si niste Carisme printre ele.
Pentru celelalte norme, nu am gasit tabel.
[attachment=13511:Liste_euro3.pdf]
Fişiere ataşate

[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]


Avatar utilizator
ZTV
EVO II
Mesaje: 80
Membru din: Joi Mai 19, 2011 9:26 pm

Mesaj de ZTV » Vin Iun 24, 2011 10:25 am

dupa tabel motorul meu este de E3, iar in talon si in carte de identitate de la masina se termina cu E4.

Asta e seria: (adica numarul de omologare) ABMI1J1911A38E4/2002. Conform RAR-ului am motor de E4. Am si intrebat la identificare, si inginerul de acolo a confirmat ca masina este E4.
Dar motorul meu este 4G93, deci conform tabelului am E3.

Acuma, am E3 sau E4 ?

dupa tabel motorul meu este de E3, iar in talon si in carte de identitate de la masina se termina cu E4.

Asta e seria: (adica numarul de omologare) ABMI1J1911A38E4/2002. Conform RAR-ului am motor de E4. Am si intrebat la identificare, si inginerul de acolo a confirmat ca masina este E4.
Dar motorul meu este 4G93, deci conform tabelului am E3.

Acuma, am E3 sau E4 ?

Avatar utilizator
chacha
EVO VIII
Mesaje: 1471
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 9:12 am

Mesaj de chacha » Vin Iun 24, 2011 12:30 pm

Cand o vei vinde, vei afla. Tabelul postat de mine anterior, este de pe site de la RAR, insa se pare ca euroi-ul masinii depinde de inginerul care da stampila. Mici discrepante de sistem tongue.gif

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator