Probleme cu pornirea pt Carisma

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
FanCarisma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 7:31 pm

Mesaj de FanCarisma » Joi Noi 20, 2008 7:47 pm

ma cam dispera masina. dimineata porneste greu. foarte greu. e vorba de modelul Carisma GDI din 99, cu 125 CP. ?n orasul din care sunt nu s a [/align]inventat service-ul care sa faca testere pe calculator, iar toate celelalte ma trimit tocmai catre un asemenea atelier. singura optiune e bucurestiu (am incercat si ploiesti) numai ca mi e greu sa ajung pe acolo.
cineva mi a sugerat ca problema ar fi pompa de benzina (de alimentare). l am crezut si m am interesat de pret. aproape 10 mil. nu am luat o pt ca mi e teama ca nu acolo ar fi buba si ca dau banii degeaba. la fel de bine ar putea si pompa de injectie, sau cum am vazut pe forum, alte defectiuni (injectoare, bobine, fluctuatii de curent pe pompa de alimentare, bujii etc). e prea scump sa le incerc pe toate. cel mai ieftin ar fi testerul, numai ca...
din aceasta cauza v as ruga sa mi dati o idee despre cum as putea cumpara softul si cablajul pentru modelul asta, ca sa fac eu testerele de cate ori am nevoie. am inteles ca nu i asa scump pachetul. cineva mi a spus ca pt un VW Bora a dat 2 mil si pe CD si pe cablu.
posibil sa mai intalniti subiectul si prin alte locuri din forum

Avatar utilizator
FanCarisma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 7:31 pm

Mesaj de FanCarisma » Dum Noi 30, 2008 9:03 pm

Ca sa va tin la curent cu modalitatea in care se poate rezolva o problema la masina.
Pana la urma am fost si in Bucuresti, la Mitsubishi Motors. Adica la cel mai specializat service din tara, cu speranta ca ei ar putea sa faca lumina in dilema mea. Teapa, mare teapa! Ori n-au nicio o treaba ori nu le pasa. In ambele cazuri efectul e acelasi! Adica le am dat lor 100 de lei ca sa-mi verifice masina ?i sa ajunga la concluzia ca nu are nimic! Va puteti inchipui, masina nu are nimic?! Mi au recomandat totusi sa mi schimb bujiile. Zis si facut. Am mai dat alti 100 de euro si le am schimbat, numai ca....inutil. Masina porneste la fel de greu ca inainte.
La concluzia ca totul e ok au ajuns dupa ce au facut un tester. Nu contest rezultatul verificarilor pe calculator, dar orice om normal, fie el si poet, ar fi trebuit sa gandeasca mai departe si anume ca problema nu e la partea electrica sau electronica, pe care ar putea sa o detecteze un calculator, ci ca e in alta parte! Unde anume? Asta ei ar trebui sa mi spuna, ca ei sunt specialisti si de aia m am dus la ei.
Mai vreau sugestii. Orice, dar sa fie valabile.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Lun Dec 01, 2008 12:02 am

Intrebarea ta e ceva gen: " Se aude un tacanit din partea fata a masinii. Ce sa fie?"
Avand in vedere ca am ceva experienta in domeniul mecanic, pot sa te sfatuiesc sa faci o verificare amanuntita a : alimentarii, aprinderii, admisiei si avacuarii. Si astea poti sa le faci in fata blocului cu un minim de scule.
-Alimentare: Este posibil sa "prinda aer fals", adica opresti seara motorul, pana dimineata trage cateva bule de aer sanatoase pe traseu si dimeata dai la cheie pana ramai fara baterie. Poti verifica asta prin a-l pune pe unu sa stea cu nasu-n esapament sa vada/miroase daca se simte miros de benzina. Tot-odata te sfatuiesc sa schimbi filtrele de benzina. Ai unul in rezervor la sonda litrometrica si inca unul pe traseu langa/in pompa de benzina (nu pompa de injectie).
-Aprindere: Deja ai schimbat bujiile, teoretic ar trebui sa fie ok...pana la proba contrarie.
-Admisie: Schimba filtrul de aer. Eventual incearca o pornire la rece fara filtru. Cum socul face parte din capitolul admisie, incearca sa-i dai o cheie in timp ce un prieten sta cu mana pe admisie, adica sa sufoce motorul. Daca o ia, inseamna ca ti-a picat socul(electric banuiesc).
-Evacuare: Filtrul de particole sa fie imbacsit, drept urmare nu lasa gazele sa iasa in voie din motor. E ca atunci cand vrei sa faci focul in soba. Iese fum peste tot pana isi face tirajul fumul.

-Testerul... La o masina din 99 nu prea iti poate oferi foarte multe informatii, cei de la reprezentanta mitsubishi nu-s de vina.
P.S: Pentru a putea sa-ti dam informatii cat mai exacte, ai putea sa ne dai ceva mai multe informatii, gen: Km reali, stil de condus, pornirea greoaie are loc de curand de cand e frig, sau si vara tot la fel facea ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori