Filtru Habitaclu

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
radu34r
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 25, 2012 7:45 am

Mesaj de radu34r » Vin Iul 27, 2012 3:07 pm

salutare.carisma mea are aer conditionat in 2 trepte(eco si normal).cand pornesc aerul si pe normal si pe eco imi decupleaza si imi cupleaza compresorul .la viteza mare nu se simte tare dar cand merg cu pana in 40 km se simte.am fost la mecanici si mi au zis ca e normal sa faca asa dar eu zic ca ceva nu e in regula.

Avatar utilizator
radu34r
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 25, 2012 7:45 am

Mesaj de radu34r » Vin Iul 27, 2012 3:54 pm

QUOTE (korn84 @ Jul 25 2012, 10:26 PM) Rade34r:Se cupleaza si decupleaza in continuu sau decupleaza si ramane asa?masina incepe sa mearga mai greoi sau nu este nici o schimbare cand pornesti aerul conditionat sau merge mai greoi dar nu ai aer rece?ai clima sau aer conditionat in doua trepte(eco si normal)?
Daca tot s-a dezgropat topicul asta vreau sa mentionez ca si eu am aer conditionat si nu am filtru.Chacha are modelul nou de carisma si cutia este asemanatoare cu coltul si space star insa nu si cu carisma modelul vechi de aceea nu exista "urechile" alea unde pui piedica la filtru.eu cred ca nu au fost instalate filtre la carisma modelul vechi de aceea trebuie improvizat si sistemul de prindere.In afara de asta ma gandesc ca po?te fi o diferenta intre aerul conditionat si clima.
Chacha tu ce ai?aer conditionat sau clima?
salutare.carisma mea are aer conditionat in 2 trepte(eco si normal).cand pornesc aerul .si pe normal si pe eco imi decupleaza si imi cupleaza compresorul .la viteza mare nu se simte tare dar cand merg cu pana in 40 km se simte.am fost la mecanici si mi au zis ca e normal sa faca asa dar eu zic ca ceva nu e in regula.

QUOTE (radu34r @ Jul 27 2012, 03:52 PM) salutare.carisma mea are aer conditionat in 2 trepte(eco si normal).cand pornesc aerul .si pe normal si pe eco imi decupleaza si imi cupleaza compresorul .la viteza mare nu se simte tare dar cand merg cu pana in 40 km se simte.am fost la mecanici si mi au zis ca e normal sa faca asa dar eu zic ca ceva nu e in regula.cand e pe normal imi decupleaza mai rar dar nu cred ca e bine sa decupleze....

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Vin Iul 27, 2012 11:43 pm

Nu cumva iti face asa de la ventilator?de obicei ala porneste si se opreste.este posibil sa nu fie original sau sa aiba o problema.incearca sa il invarti cu mana sa vezi daca iti merge greu sau,porneste aerul si asteapta sa vezi daca iti face probleme cand porneste ventilatorul.din cate vad la a mea ai o siguranta de 25 de amperi ptr aerul conditionat.numarul 10 parca.scoate-o si vezi daca este oxidata.posibil sa fie un contact imperfect.verifica si firele de la compresor sau contactele din mufa daca nu sunt oxidate.

Avatar utilizator
radu34r
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 25, 2012 7:45 am

Mesaj de radu34r » Sâm Iul 28, 2012 7:19 am

QUOTE (radu34r @ Jul 27 2012, 03:54 PM) salutare.carisma mea are aer conditionat in 2 trepte(eco si normal).cand pornesc aerul .si pe normal si pe eco imi decupleaza si imi cupleaza compresorul .la viteza mare nu se simte tare dar cand merg cu pana in 40 km se simte.am fost la mecanici si mi au zis ca e normal sa faca asa dar eu zic ca ceva nu e in regula.
am observat ca atunci cand se opreste ventilatorul din partea dinspre motor declanseaza si compresorul.si vreau sa zic ca am schimbat sau cred ca mi l au reparat la service si ventilatorul celalalt de la aer(din partea din fata a radiatorului) dar cred ca nu e centrat bine ptr ca ,cu toate ca e prins bine trepideaza carcasa

cind pornesc aerul pornesc amandoua ventilatoare iar atunci cand se opresc ventilatoarele se opreste si compresorul .e normal sa faca asa?intreb asta pt ca atunci cand merg cu viteza de pana in 40 km se simte diferenta de putere din cauza ca imi porneste si se opreste compresorul
multumesc

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Sâm Iul 28, 2012 3:14 pm

Masina mea este pe benzina si am ventilatoarele unul langa altul pe interior.am si un prieten care are tot pe benzina dar nu are aer conditionat si are numai un radiator si un ventilator.cel de pe partea dreapta parca (cum stai in fata masinii)este cel pentru motor.nu stiu cum este la diesel dar este posibil ca ventilatorul sa nu fie original si de aia sa ai caderea aia de putere.informeaza-te in legatura cu ventilatoarele si spune-ne ce ai gasit.
radu34r:Cind pornesc aerul pornesc amandoua ventilatoare iar atunci cand se opresc ventilatoarele se opreste si compresorul .e normal sa faca asa?
Da.cel putin in modul eco asa face.asta este diferenta intre eco si normal.compresorul si ventilatoarele nu merg mereu cand folosesti functia eco.

Avatar utilizator
radu34r
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 25, 2012 7:45 am

Mesaj de radu34r » Mar Iul 31, 2012 4:50 pm

am rezolvat cu masina.....in interior sub torpedo pe instalatia de climatizare avea un senzor care nu functiona corect.imi decupla si cupla compresorul.

Avatar utilizator
alexxmitu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 07, 2012 11:10 pm

Mesaj de alexxmitu » Joi Aug 09, 2012 3:26 pm

auziti...eu ce mai decupez :-s? ca e diferit la mine...un mik ajutor va rog.
Fişiere ataşate
IMG_20120809_135538.jpg
IMG_20120809_135538.jpg (376.79 KiB) Vizualizat de 7076 ori

Avatar utilizator
alexxmitu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 07, 2012 11:10 pm

Mesaj de alexxmitu » Joi Aug 09, 2012 4:45 pm

noutati! am dat acea chestie alba jos si surpriza.. uitati ce am eu acolo..
unde mai bag eu si filtrul de habitat ?
eu am clima pe masina....oare asta este? =))
Fişiere ataşate
IMG_20120809_163922.jpg
IMG_20120809_163922.jpg (450.99 KiB) Vizualizat de 7075 ori
IMG_20120809_162655.jpg
IMG_20120809_162655.jpg (428.95 KiB) Vizualizat de 7080 ori
IMG_20120809_162647.jpg
IMG_20120809_162647.jpg (267.3 KiB) Vizualizat de 7075 ori
IMG_20120809_162636.jpg
IMG_20120809_162636.jpg (296 KiB) Vizualizat de 7077 ori

Avatar utilizator
alexxmitu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 07, 2012 11:10 pm

Mesaj de alexxmitu » Joi Aug 09, 2012 6:29 pm

am revenit ,am spalat acea chestie nustiu exact ce este... dar seamana cu un sistem de incalzire electric...+ca am vazut ca nu am loc sa bag in acelas loc filtru de particule cred ca este in alta parte.... se observa cat jeg avea in ea dupa culoarea apei din vasul albastru...

sper ca nu am stricat nimic. la ia ca am spalato..
Fişiere ataşate
IMG_20120809_182026.jpg
IMG_20120809_182026.jpg (358.93 KiB) Vizualizat de 7055 ori
IMG_20120809_173304.jpg
IMG_20120809_173304.jpg (416.74 KiB) Vizualizat de 7061 ori
IMG_20120809_173247.jpg
IMG_20120809_173247.jpg (420.6 KiB) Vizualizat de 7068 ori

Avatar utilizator
danyel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iul 18, 2015 3:36 pm

Mesaj de danyel » Mar Iul 21, 2015 10:35 am

Nici eu nu aveam filtru de polen si tot prafu de afara il baga in masina. In 40 min am rez treaba si acuma am scapat de praf. Tot asa imi spuneau si cei de la piese auto ca am filtru nuj unde si ala nu se schimba. Eu dupa ce am decupat am dat de radiatoru ala din aluminiu care vine de la compresoru de ac. Am bagat furtunu de la aspirator ...''aveam unu mic special de masina.... am curatat toata mizeria ca era o gramada apoi am pus filtru si merge ok.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori