Crestere Performante Pe Carisme

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Mie Iul 28, 2010 10:24 am

QUOTE (Jeff @ Jul 25 2010, 01:21 PM) Renunta la idee, turbo asta electric e frectie.
1. O turbina adevarata se-nvarte cu peste 150000rpm ca sa poata produce presiune

Da .. turbo nu se lipeste pe un Gdi
exista posibilitatea cresterii puterii prin schimbarea pompei de benzina inlocuind cu una cu presiune mai mare ..problema este ca injectoarele Gdi merg pe o presiune de 50 bari iar daca o sa cresti aceasta presiune , senzorul de presiune o sa iti dea erori la ECU... in consecinta nu e o idee stralucita decat daca vrei sa reprogramezi ECU. M-am gandit si eu la marit puterea pe Carisma mea si am ajuns la concluzia ca mai bine il lasi asa...
ca o solutie viabila iti recomand sa cauti un motor pe care se poate atasa turbo ...
mie imi facea cu ochiu asa ceva http://www.drive.com.au/Editorial/Artic ... vf=18&pg=1

Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Lun Sep 20, 2010 8:51 am

QUOTE (ssTour @ Jul 28 2010, 10:24 AM) Da .. turbo nu se lipeste pe un Gdi
exista posibilitatea cresterii puterii prin schimbarea pompei de benzina inlocuind cu una cu presiune mai mare ..problema este ca injectoarele Gdi merg pe o presiune de 50 bari iar daca o sa cresti aceasta presiune , senzorul de presiune o sa iti dea erori la ECU... in consecinta nu e o idee stralucita decat daca vrei sa reprogramezi ECU. M-am gandit si eu la marit puterea pe Carisma mea si am ajuns la concluzia ca mai bine il lasi asa...
ca o solutie viabila iti recomand sa cauti un motor pe care se poate atasa turbo ...
mie imi facea cu ochiu asa ceva http://www.drive.com.au/Editorial/Artic ... vf=18&pg=1


man la gdi se pune turbo, se modifica harta de injectie si se pun inca 2 injectoare auxiliare , nu se duce mult cam 200cp dar ai alt cuplu , problema este cutia care nu prea e ok la forja...
va rog frumos daca nu stiri nu mai vorbiti.....

sau ai pui compresor de scirocco de g60 , si tot acelasi procedee...

sau daca nu vrei mult ai pui turbina mai "mica" si atunci ai dai doar din harta de injectie timp mai mult de deschidere a injectoarelor si reglezi turbina la un 0,6 presiune in sarcina...


BV JEFF!!! ma bucur ca ai cunostinte "reale" despre turbo , presupun ca ai trecut si tu prin aceasta etapa a "vietii" )

Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Lun Sep 20, 2010 8:58 am

am vazut acolo un coleg de-al nostru intreband ceva de presiune ( mayer-maryus ) daca ne poti spune ceva de chestia asta te rugam


pai eram curios cat are presiunea si debitul , ma intresa pt un matiz ) nu radeti =)) dar e o pocnitoare de kkt

tata tie iti trebuie debit de aer si presiune

Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Mar Sep 21, 2010 3:28 pm

QUOTE (mayer_maryus @ Sep 20 2010, 08:51 AM) va rog frumos daca nu stiri nu mai vorbiti.....

daca ne rogi asa frumos ...o sa te rugam si noi frumos sa ne explici procesul tehnologic in amanunt si daca ma convingi sunt primul care vin la tine sa imi pun TURBO pe gdi
dar te rog tot asa frumos sa tii cont de asta
nu-mi plac polemicile....si am vazut ca lucrezi in domeniul asta ...dar vreau si argumente atunci cand sunt contrazis...
mentionez ca am cautat mult sa imi fac un upgrade la motor si am ajuns la concluzia ca e cel mai ok asa cum este din fabrica

Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Joi Sep 23, 2010 8:35 am

QUOTE (ssTour @ Sep 21 2010, 03:28 PM) daca ne rogi asa frumos ...o sa te rugam si noi frumos sa ne explici procesul tehnologic in amanunt si daca ma convingi sunt primul care vin la tine sa imi pun TURBO pe gdi
dar te rog tot asa frumos sa tii cont de asta
nu-mi plac polemicile....si am vazut ca lucrezi in domeniul asta ...dar vreau si argumente atunci cand sunt contrazis...
mentionez ca am cautat mult sa imi fac un upgrade la motor si am ajuns la concluzia ca e cel mai ok asa cum este din fabrica

taty stiu ca gdi-ul merge cu amestec sarac de benzina si alte caracteristici ale lor... sau nu stiu eu la ce te referi ..

problema sta in felul urmator : - trebuie decomprimat motorul undeva la 8,5-9 , modificata sonda lambda sa nu ia eroare pt ca benzina va mult mai multa, se schimba toata evacuarea pt a lasa gazele sa iasa (debitul fiind mult mai mare ) eventual cu serpi pt a tine o presiune constanta pe evacuare
iar pentru suplimentul de benzina (pt ca daca merge cu amestec sarac peste limita duce la topirea pistoanelor) se monteaza
1-2 injectoare pe admisie ...

ps:eu nu lucrez in domeniu am doar "relatii" , pt mine este un hobby.. so ca alta idee s-au modificat altele mult mai imposibile decat motorasul asta...

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Dum Sep 26, 2010 7:50 pm

Motoarele cu injectie directa (GDi) au mai multe moduri de functionare, nu numai sarac. Ala sarac e lean cruise mod , si in functie de benzina, temperatura aerului si alti parametrii urca AFR de zici ca e diesel. Dar sa fii tu sigur ca atunc cand ii da blana, nu ramane la 14.7 AFR, ci imbogateste masiv. Si pompele de benzina fac fata si la ceva mai mult. O conversie turbo facuta cum trebuie (Nu clasic romaneste, lasa ba ca merge asa, decomprimam masiv motorul sa fie o petarda cand nu e pe boost) nu va pune probleme nici cu supra incalzitul, nici cu detonatia, nici cu nimic. Cu injectoare in admisie iar o sa facu cacatul praf, pana ajunge benzina din injectorul de pe admisie pe fiecare cilindru in parte, ele vor fi mers sarac bine mersi. Pui injectoare mai mari si gata. Sau vrei vreo frumusete de rateu sa-ti sara galeria cand ti-o baga 80C dupa turbo si tu trantesti acolo bezina.

Daca nu lucrezi in domeniu si doar ai relatii, nu mai da commenturi la plezneala. Pune niste linkuri, numere de telefon si ne descurcam noi sa vb cu oamenii.

Avatar utilizator
nelugvn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 03, 2015 6:02 pm

Mesaj de nelugvn » Sâm Dec 05, 2015 5:25 pm

dar la un motor 1.9 DID ce as putea sa-i fac?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori