Ventilator Circuit Racire Motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
grecu1967
EVO I
Mesaje: 48
Membru din: Lun Sep 07, 2009 9:23 am
Contact:

Mesaj de grecu1967 » Sâm Mai 29, 2010 1:19 pm

Salutare la toata lumea !

Poate ma ajutati cu informatii pretioase si pertinente ...

Mie anul trecut , nu-mi mai aduc aminte exact cind , la un moment dat mi-a crescut temperatura spre "rosu" la apa si cind am desfacut capota am gasit o piatra infipta bine intre paletii ventilatorului si radiator , dupa un mers anevoios prin trafic. Acum am dat eu jos piatra si am uitat incidentul motorasul pornind atunci de moment , dar mai mult ca sigur ca ia afectat bobinajul , dar anul asta tot la un mers anevoios s-a ridicat din nou temperatura si am constatat ca motorasul nu mai invirte deloc. L-am alimentat direct si am constatat ca firele se incinta puternic si rapid, ceea ce arata ca este in scurt luind un curent mare. L-am dat jos si l-am desfacut si are bobinajul ars si intrerupt. Pina sa pun unul de schimb am gasit ceva care se potriveste la montura mai putin ca nu este in trepte ca al masinii ci numai intr-o treapta ,deci numai 2 fire. Problema este ca desi am strapat contactul de la senzor , nu-mi ajunge tensiune la mufa ventilatorului desi toate sigurantele sint bune si releele la fel . Acum se naste intrebarea ce sa fie , ori e ceva legat de calculatorul masinii ori tot acesta interpreteaza in alt mod informatia prin care da tensiune releului care alimenteaza acest ventilator . Mai trebuie sa studiez , ca daca ma duc la vreo reprezentanta ma "toaca" flacaii si daca e ceva simplu , asa ca prefer sa gasesc eu o solutie sau sa gasesc un motoras la SH , trebuie sa-i trec aici pe site codul scris pe el ca sigur apare si pe alte modele , poate si pe la alti fabricanti .

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori