Probleme La 1.6i

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
duda_07
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 2:29 pm

Mesaj de duda_07 » Mie Apr 06, 2011 10:18 pm

acum ceva timp aveam probleme cu relantiul nu statea normal,cand stateam pe loc scadea aproape la zero si isi revenea brusc . am fost la un mecanic si cica aveam bujiile praf! leam schimbat( bosch super 4) iar acum a aparut o alta problema: in mers masina nu se mai accelereaza uniform adica apas acceleratia iar masina nu se accelereaza ci tremura . la un moment dat isi revine brusc si merge ok. daca merg cu ia turata nu are probleme turata insemnand peste 2800 sub 2800 se intampla problema. mecanicul spune ca s-ar ,PUTEA' sa fie bobina de la buji si nu vreau sa o cumpar degeaba daca ma puteti ajuta cu ceva va rog sa o faceti

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Joi Apr 07, 2011 1:40 am

e posibil sa fie de la fise sau bobine (si nu sunt ieftine deloc) insa e greu de stiut 100%. Un mecanic nu le poate vedea daca nu sunt vreun pic uzate (as zice ca se poate vedea "ochiometric" pe capetele lor, unde la bobine se afla si fisele)? Incearca sa schimbi bobina cu cineva sa vezi ce comportament are, nu sunt ieftine deloc chit ca sunt niste "consumabile". Din pacate, stiu ca e rara rau masina si greu de gasit un prieten cu aceeasi masina, insa alta idee nu imi vine in cap. Eu le-am schimbat pe la 110.00 km insa au costa ceva banuti. Tot asa simteam uneoriun mic delay la accelerare insa intr-o zi a dat si ceva eroare de aprindere pe unpiston si atunci am fost sigur ca de acolo este problema. Sorry de raspunsul vag insa dupa cum zicea mecanicul , se POATE sa fie aia. La fel, uzura poate aparea de la vreo garnitura sau ceva, eu am schimbat si garniturile de la bujii si de la capacul cobultori (ceva de genu'). Intreaga distractie a fost cam scumpa insa cam asa s-au eliminat cam toate cauzele posibile (de la injectoare nu era sigur la mine).

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Joi Apr 07, 2011 2:03 am

au cumva un GDI sau MPI

eu zic sa iti pui alte bujii ... mitsa e cam pretentioasa la bujii .. mai ales daca ai un GDI

Bujii recomandate :

Pentru 1.8 / GDI:
- NGK IZFR6B

Pentru 1.3 si 1.6:
- NGK BKR6E-11
- Denso K20PR-U11
- Champion RC10YC4
- Bosch FR7DCU


recomandare de la mine .. foloseste cele de la NGK

pe dreamcarisma avem membrii care au avut aceleasi simptome cu bujii de la Bosch .. chiar si cu cele recomandate .. de aceea NGK sau la MPI poti si Denso

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Joi Apr 07, 2011 2:33 am

1.6 este MPI. Acum daca ma gandesc, si eu am pus mereu bujii NGK (pana la urma, un fel de OEM, ca asa a venit si echipata din fabrica).

Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Joi Apr 07, 2011 3:02 pm

DAR CE MOTOR AI?
pt ca 1.8gdi nu mai are fise, are niste "pipe" daca nu ma insel si pe fiecare piston ai bobina proprie ..

la ce ti-a zis mecanicul, ...hmmm.. asa s-a uitat si a zis ..mda domne alea sant?

hai sa-ti zic cum as incepe eu...
bujii noi ngk , dupa care sa curat senzorul care indica calculatorului unde se afla fiecare piston (se afla intre cutie si motor sau in fata la distributie , atentie a nu se confunda cu cel de turatie) , dupa care as schimba filtru de benzina , si as verifica pompa de benzina ....

in nici un caz de la fise, dar de la bobina se poate , incearca sa pui mana pe boina (bobine) si vezi daca se incalzesc rau ...
ps : poti sa opresti undeva la intuneric si sa ridici capota, daca "fura" curent crede-ma ca se vede imediat...

altceva nu-mi vine acum ce ar putea fi...

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Apr 07, 2011 4:43 pm

1.6 e motorul, scrie in titlu.

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Vin Apr 08, 2011 12:54 am

cine stie (unde) sa citeasca e mereu in avantaj .... sa-mi fie rusine

ok .. motor MPI .. bobine duble .. adica 1 pentru 2 bujii

schimba bujiile

cand le-ai schimbat ?nea mecanicu ?
ai chitanta de la el .. mergi inapoi si spui ca nu s-a tinut de recomandarile mitubishi si sa iti puna cele recomandate pentru motorul tau ..
sau ca sa nu iti strici ziua certandu-te cu el, du-te si cumpara si schimba-le tu ..

apoi vezi ce rezultate ai si da-ne de stire ..

Avatar utilizator
duda_07
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 2:29 pm

Mesaj de duda_07 » Vin Apr 08, 2011 9:21 pm

am schimbat bujiile cu unele noi tot d la boschsuper 4 si ia la fel face voi face tot ce am gasit scris de toti sa vedem cam d unde ar fii daca nu gasec singura solutie este sa schibm bobinele. dar nu sunt lamurit de o trb dc nu imi taie acceleratia si cand sta p loc? adica daca nu este in mers o accelerez si ia merge super ok!
motorul este 1.6i 4g92
multumesc pt sfaturi ! chiar nu credeam ca dupa 2 zile sa casesc atatea.

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Vin Apr 08, 2011 9:49 pm

cred ca nu ai inteles ce iti spuneam mai sus ..

nu schimba bujiile bosch tot cu bujii bosch ..

carisma e pretentioasa si nu merge cu ele ..

- NGK BKR6E-11
- Denso K20PR-U11

astea si nu altele ..

ai dat iara bani pe lucruri care defapt nu te ajuta ..

cumpara-ti 4 bucati din cele scrise mai sus ( ori NGK ori Denso ) exact cele scrise mai sus si nu altele

ce te ajuta sa schimbi bobinele si bujii tot pe cele proaste le ai inauntru ..

daca pui vodca intr-o sticla de jack daniels sigur cand bei nu are gust de jack daniels ..

schimba-le si apoi ne spui cum merge si daca e sa mai ai probleme vedem mai departe ..

Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Lun Apr 11, 2011 10:38 am

QUOTE (duda_07 @ Apr 8 2011, 09:21 PM) am schimbat bujiile cu unele noi tot d la boschsuper 4 si ia la fel face voi face tot ce am gasit scris de toti sa vedem cam d unde ar fii daca nu gasec singura solutie este sa schibm bobinele. dar nu sunt lamurit de o trb dc nu imi taie acceleratia si cand sta p loc? adica daca nu este in mers o accelerez si ia merge super ok!
motorul este 1.6i 4g92
multumesc pt sfaturi ! chiar nu credeam ca dupa 2 zile sa casesc atatea.


scz ca nu am remarcat in numele topicului motorul ) dar eram grabit

man vad ca esti din bucuresti, ma uit sa vad ca e posibil sa le am eu pe cele vechi si ti le dau cadou de proba ...
dar nu promit ca nu stiu daca le-am oprit, cu toate ca eu asa imi aduc aminte... ngk ..

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori