O Noua Problema...

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
ZTV
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 20, 2011 12:26 am

Mesaj de ZTV » Sâm Aug 27, 2011 9:42 am

Salut, am o problema la carisma mea, turatia la relantiu ramane din cand in cand prea mare, adica intre 1600 - 2200 rot/min, nu conteza ca motorul este rece sau cald. Daca apas putin acceleratia, 90 % din cazuri revine, sau daca apas clima atunci ajunge sub 900 rot/min dar oscileaza. Am auzit ca oscilatia relantiului este problema comuna, nu ma deranjeaza...problema este cu relantiul prea mare.

Cu ce ma sfatuiti ? Orice ajutor este bine venit, inainte sa ajung la macelari cu ea. Masina este: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI automatic 2002

multumesc

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Vin Sep 02, 2011 7:24 pm

daca spui ca oscileaza atunci poate fi regulatorul de relanti(idle air control) care trebuie curatat.sunt cateva posturi pe tema asta.sau cauta pe youtube.asa cred ca poti rezolva ambele probleme.e destul de simplu de facut.am facut si eu la a mea ca am tot un gdi si acum e ok.nu imi statea supra turata dar avea oscilatii.si daca e vb ca ai probleme la relanti cred ca e logic sa fie regulatorul de relanti.parerea mea.

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Vin Sep 02, 2011 9:43 pm

Legat de oscilatia la relanti cand dai drumul la aer conditionat.este normal.asa imi face si mie.motorul "simte" consumatorul si urca in turatii apoi revine la turatia de relanti si apoi urca iar ptr ca incearca sa isi mentina turatia la care este calibrat.din cate stiu aerul conditionat consuma 20% din resusrsele de putere ale motorului.daca tie iti sta masina la 1600 de ture si pornesti aerul conditionat e normal sa iti cada in turatii(e posibil sa ajunga si la 900 de ture).nu as putea sa iti spun exact cate sute de turatii scade sau creste dar este normal sa oscileze.daca sta la 800 de ture si pornesc aerul atunci scade la 600 si incepe sa se tureze ca sa nu se opreasca si ajunge pe la 1200,1300 de ture(depinde si de modul in care folosesti aerul conditionat ptr ca eu am si eco). oricum nu trebuie sa te ingrijorezi cand scade turatia la pornirea aerului conditionat.si nu are nici o legatura problema ta cu aerul conditionat.este un consumator in plus atata tot.incearca sa fortezi geamul sa se inchida dupa ce s-a inchis deja(daca ai geamuri electrice).ai sa vezi ca scade intesitatea luminii la faruri.astia sunt consumatorii.

Avatar utilizator
ZTV
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 20, 2011 12:26 am

Mesaj de ZTV » Sâm Sep 03, 2011 10:37 pm

ok, eu inteleg ce ziceti voi cu consumatori si altele, DAR la mine cateodata ramane turata peste 1600 - 2000 de rot/min, si daca apas acceleratia si ridic peste 3000, atunci revine la normal. Nu tot timpul face, dar e destul de enervant.

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Dum Sep 04, 2011 11:09 am

incearca sa o accelerezi de la corpul clapeta adica direct de la motor si vezi face la fel.posibil sa fie cablul de acceleratie sau corpul clapeta care nu mai merge cum trebuie.

Avatar utilizator
ZTV
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 20, 2011 12:26 am

Mesaj de ZTV » Dum Sep 04, 2011 2:44 pm

cum de la corpul clapeta ?

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Lun Sep 05, 2011 9:12 pm

clapeta e actionata prin cablu ("manual") sau motor (electric)?

daca e electric exista posibilitatea sa se fi dezlipit unul dintre magneti si asa nu iti mai revine tot timpul la punctul initial

o poza mai jos ca sa vezi la ce ma refer

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Mar Sep 13, 2011 9:10 pm

curata corpul clapeta(adica chestia aia care care o vezi in poza de mai sus numai ca la tine e "manuala" si are un arc).e posibil sa aiba ceva mizerie si sa ramana accelerata.pune niste ulei pe arcul ala si pe ce mai este mobil.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori