SAlutare,
ma confrunt si eu o problema si anume: as dori sa stiu cum pot sa tin contactul mai mult timp pus,fara ca acesta sa-mi taie curentul/alimentarea?Doresc sa citesc niste date din calculatorul motor/ecu,dar din cauza curentului dupa aprox 40 secunde,curentul se duce.Se aude un pac undeva in bord,apoi cablul imi da eroare.
Stie cineva ce as putea face?
SArbatori Fericite si un An Nou cat mai bun!
Resetare Ecu
- ThrustMaster
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iun 06, 2012 11:23 pm
- Contact:
QUOTE (nicusor311 @ Jun 30 2013, 09:29 AM) am si eu o problema cu charisma 1.8 gdi,am desfacut clapeta de acceleratie bucati sa o curat si dupa ce am montat totul la loc motorul are variatii de relanti,am incercat variant cu borna scoasa dar fara nici un rezultat,fara sa ating nimic rpm sta la 700 cand merg cu masina si calc frana sau doar o ating un pic creste pana la 1500 si iar revine la loc,cum se adapteaza clapeta stie cineva?
ar fi bine daca cineva ar putea raspunde la topicul asta chiar daca e cam vechi...aceeasi problema o am si eu
ar fi bine daca cineva ar putea raspunde la topicul asta chiar daca e cam vechi...aceeasi problema o am si eu
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 32 vizitatori