Regulator Relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Scrie răspuns
Avatar utilizator
nadiusha8
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 15, 2011 7:39 pm

Mesaj de nadiusha8 » Mar Mar 13, 2012 6:08 pm

Buna all!
Am si eu o problema cu Carismutza mea.Am nevoie de regulatorul de relanti.Daca cineva stie unde pot gasi asa ceva please help me!
Masina e din 2003,1.6,16v

Avatar utilizator
nadiusha8
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 15, 2011 7:39 pm

Mesaj de nadiusha8 » Mie Mar 14, 2012 6:00 pm

Nimeni nu ma poate ajuta? plsss!!

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Mie Mar 14, 2012 11:42 pm

regulatorul de relanti ??? .. acesta dupa cunostintele mele e reglat electronic in functie de datele primite de la sonda lambda, temperatura si sensor volum aer ..

nu imi dau saeama ce cauti de fapt .. fa o poza de la ce ai nevoie ..

Avatar utilizator
nadiusha8
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 15, 2011 7:39 pm

Mesaj de nadiusha8 » Joi Mar 15, 2012 2:03 am

Este motorasul pas cu pas pentru relanti sau ceva gen.Poate asa ma poate ajuta cineva sa gasesc prostia aia undeva.Merci mult!

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Joi Mar 15, 2012 7:32 pm

sie eu am o Carisma 1.6 din 2004 .. la mine clapeta de acceleratie e actionata prin cablu .. e la tine actionata prin motor, deci electric?
e stricat la tine acest motor?

Cum spuneam, fa o poza ca sa stiu despre ce e vorba.

Avatar utilizator
nadiusha8
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 15, 2011 7:39 pm

Mesaj de nadiusha8 » Vin Mar 16, 2012 8:11 am

Astazi merg la mecanic si o sa fac o poza.Problema este ca mi s-a aprins pe bord ala de la motor.Si masina nu statea la relanti.Cand era rece si ii dadeam cheie parca se ineca si murea.Trebuia sa o tin eu in turatii din acceleratie pana se incalzea motorul si dupa aia statea singura dar in 400turatii.Am mers la mecanic si mi-a setat-o el sa stea masina in 700-900ture pana fac rost de acel motoras.In mers ea sta la 900turatii insa cateodata acul de la apa mi se duce de la 90 grade la 100grade, turatiile scad la 700 pentru cateva secunde dupa aia revine inapoi la normal.Poate cineva intelege de ce am eu nevoie prin descrierea facuta.Imi cer scuze ca nu dau prea multe detalii dar sunt femeie si nu ma pricep..inca:D

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Sâm Iun 16, 2012 2:26 pm

salutare dragi colegi
am si eu o problema la carisma,si cred ca e de la relanti,deasta postez aici
problema e ca dupa vreo luna jumate de stat degeaba(masina nu eu ) face o figura ciudata,atunci cand folosesc frana de motor,sau merg cu viteza mica (50-60 km/h) si pe urma vreau sa accelerez pur si simplu cade in cap de 2-3 ori,ca si cum s-ar termina benzina,si pe urma nu mai are nimic in timp ce accelerez.
scuze daca explicatia nu e destul de clara,dar ma grabesc acum foarte tare


va multumesc anticipat pentru ajutor




cu respect
calvaree

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Lun Iun 18, 2012 1:50 pm

salutare
oare chiar nu ma poate ajuta nimeni?
intre timp am marit relantiul si merge mai bine,dar acum sta pe la 1100 de ture,si nu imi place sa o aud asaa turata
oare are vreo legatura faptul ca i-am schimbat toba finala? am pus una sport,acceleratia e mai buna.dar problema asta a venit o data cu schimbarea finalei
sunetul a atragator,desi eu sunt adeptul masinilor silentioase imi place cum suna carisma asa

ceva sfaturi?

multumesc anticipat



cu respect
calvaree

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Lun Iun 18, 2012 2:06 pm

Scoate borna de la baterie pentru 10 minute si apoi vezi daca s-a schimbat ceva.intradevar toba poate afecta.daca nu se rezolva cu resetarea calculatorului atunci pune toba originala si fa o proba.eu am avut traseul refacut de mine de la toba de mijloc pana in cea finala si s-au vazut efectele negative.trebuia sa trag mai tare de ea si consuma ceva mai mult.din ce am aflat atunci cand faci toba din bucati si nu dintr-o bucata,se formeaza "vartejuri" in teava care poate afecta evacuarea gazelor.mai tarziu mi s-a rupt traseul dintre catalizator si cea de mijloc si masina mergea de parca mai aveam jumate din putere.de exemplu la un deal pe care il urcam in mod normal cu a cincea acum il urcam si a patra si pedala la fund.urca greu in ture.pana la urma m-am lasat de improvizatii si am luat toba originala si totul s-a schimbat.acum merge fara sa tremure si la 1000-1500 de ture.pana sa ii schimb toba ma batea gandul sa o vand.acum m-am razgandit .
Asteptam vesti cu rezolvarea!

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Lun Iun 18, 2012 6:02 pm

Verifica bujiile şi fişele de la bujii.dacă una dă sc?nteie la masă motorul merge ?ntrerupt.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori