Regulator Relanti
am mers cu mai mult de 90 la ora,am mers cu 160,nu am pierdut deloc putere...
face chestia la 50-60 la ora,cand merg mai mult,in ture asta inseamna cred undeva intre 2500-3000 la treapta a 4-a
dar asta e pragul 50-60 km pe ora...si de cand i-am marit relantiul nu mai face atat de des,dar sta acum la 1100 de ture,si totusi inca mai face,mai rar dar nu e orezolvare
inca nu am incercat fisele...o sa incerc zilele astea si revin
multumesc inca o data
cu respect
calvaree
face chestia la 50-60 la ora,cand merg mai mult,in ture asta inseamna cred undeva intre 2500-3000 la treapta a 4-a
dar asta e pragul 50-60 km pe ora...si de cand i-am marit relantiul nu mai face atat de des,dar sta acum la 1100 de ture,si totusi inca mai face,mai rar dar nu e orezolvare
inca nu am incercat fisele...o sa incerc zilele astea si revin
multumesc inca o data
cu respect
calvaree
Dacă nu sunt fişele atunci este acel senzor de turatie.am păţit treaba asta la o Mazda 3.din c?nd ?n c?nd nu mai vrea să treacă de 140 c?nd de 120.. sau alteori mergea brici.am schimbat senzorul si cred că am nimerit unul mai prost ca nu mai puteai trece de 30 km/h.l-am pus ?napoi pe cel vechi şi am mers aşa p?nă am descoperit că de fapt senzorul era ok dar cablu era problema.s-a rezolvat cu foarfeca şi bandă izolatoare.
Poţi scoate şi curata acel senzor ca să mai scapi de o grijă.la un moment dat ăla se umple se pilitura de fier şi nu mai poate citi nimic.dacă ?l indentifici ?ţi ia două minute să ?l scoţi.este prins cu un şurub sau două.
Poţi scoate şi curata acel senzor ca să mai scapi de o grijă.la un moment dat ăla se umple se pilitura de fier şi nu mai poate citi nimic.dacă ?l indentifici ?ţi ia două minute să ?l scoţi.este prins cu un şurub sau două.
De obicei este ?ntre motor şi cutie.unde se ?mbină motorul cu cutia este o mică fantă.acolo ar trebui să fie.altele cred că măsoară axul cu came dar ?n general măsoară volanta.sper să ?nţelegi.şi de obicei arată că un magnet de mărimea unei radiere.sper să nu fii ?n ceaţă.o să caut să văd dacă găsesc ceva informaţii.
Cred ca asta este http://www.vest-auto.ro/versiune/15500/ ... enzor.html
Şcriu de pe telefon şi nu prea pot face multe.sper să te ajute
Asta este pentru Gdi insa mai toate arata la fel.m-am uitat azi si cred ca l-am vazut insa motoarele noastre sunt diferite.la tine este mai mult spatiu asa ca nu cred ca va fi prea greu de gasit.urmareste mufele.trebuie sa aiba un cablu scurt dupa cum pare.posibil ca senzorii sa fie la fel la toate carismele.intra pe youtube si cauta asa ceva :How To Replace A Camshaft Position Sensor.cred ca a ta arata asa: http://www.youtube.com/watch?v=qIfUHEFy3eU
Spor la treaba!
Cred ca asta este http://www.vest-auto.ro/versiune/15500/ ... enzor.html
Şcriu de pe telefon şi nu prea pot face multe.sper să te ajute
Asta este pentru Gdi insa mai toate arata la fel.m-am uitat azi si cred ca l-am vazut insa motoarele noastre sunt diferite.la tine este mai mult spatiu asa ca nu cred ca va fi prea greu de gasit.urmareste mufele.trebuie sa aiba un cablu scurt dupa cum pare.posibil ca senzorii sa fie la fel la toate carismele.intra pe youtube si cauta asa ceva :How To Replace A Camshaft Position Sensor.cred ca a ta arata asa: http://www.youtube.com/watch?v=qIfUHEFy3eU
Spor la treaba!
salutare
noutati da,dar nu neaparat bune...am tot cautat senzoru ala,da numa nu l-am gasit
o sa mai incerc iar pe maine poimaine
oricum in cautarea senzorului am gasit 4 mufe oxidate si rupte,dei conectori intrerupti,si i-am refacut,probabil sunt ceva de la reincarcare,pentru ca nu mi se mai aprinde martorul la baterie in bord,deci e spre bine da nu a rezolvat problema mea,senzatia e ca si cum ai ramane fara benzina,peste vreo saptamana o sa iau un filtru de benzina nou sa vad,pentru ca in primavara am schimbat filtru de benzina si nu am mai mers cu masina de atunci,si probabil ca nu e un filtru bun,ca model e exact ca cel pe care l-am avut e made in japan,dar e mai scurt,dar inainte sa il schimb datimi un sfat,o avea vreo vina filtru?sa nu lase benzina sa circule bine prin el?
mersi tare mult inca o data pentru tot
cu respect
calvaree
noutati da,dar nu neaparat bune...am tot cautat senzoru ala,da numa nu l-am gasit
o sa mai incerc iar pe maine poimaine
oricum in cautarea senzorului am gasit 4 mufe oxidate si rupte,dei conectori intrerupti,si i-am refacut,probabil sunt ceva de la reincarcare,pentru ca nu mi se mai aprinde martorul la baterie in bord,deci e spre bine da nu a rezolvat problema mea,senzatia e ca si cum ai ramane fara benzina,peste vreo saptamana o sa iau un filtru de benzina nou sa vad,pentru ca in primavara am schimbat filtru de benzina si nu am mai mers cu masina de atunci,si probabil ca nu e un filtru bun,ca model e exact ca cel pe care l-am avut e made in japan,dar e mai scurt,dar inainte sa il schimb datimi un sfat,o avea vreo vina filtru?sa nu lase benzina sa circule bine prin el?
mersi tare mult inca o data pentru tot
cu respect
calvaree
Ia-le pe rand ca altfel nu faci nimic.nu o sa gasesti niciodata cauza daca nu le elimini.incepe cu fisele,senzorul si apoi te apuci de cumparat filtre.daca vrei cumpara dar nu cred ca te va ajuta.daca ai filtru infundat nu merge deloc nu ca nu merge in ture joase.cand accelerezi cere si mai multa bezina deci nu are cum sa mearga daca ai filtru infundat.nu ar trebui sa treci de 80-100 km/h.asta se intampla si daca ai catalizatorul infundat.deci nici asta nu este ca ai spus ca masina fuge.inca o intrebare.ai mufa din aia pentru cifra octanica la benzina parca.nu?ai umblat la ea?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 27 vizitatori