Regulator Relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Scrie răspuns
Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Joi Iul 12, 2012 1:58 pm

salutare
senzorul tot nu l-am gasit
da masina fuge bine,deci am dedus si eu ulterior ca nu cred ca e filtrul
nu stiu unde e mufa aia de cifra octanica?daca imi zici pe unde e ...
si nu am dqat nici de chestia din poza atasata
masina e din 95 e prima serie de carisme...oare o fi diferite componentele decat la celelalte?
am vazut cateva capace si parti marcate cu volvo,iar cand caut cate o piesa dupa cod,imi da i lista si volvo
stiu ca sunt facute impreuna cu volvo,oare se potrivesc piese de la volvo?
intre timp am insa o pista inspre rezolvare,nu cred ca sunt fisele par ok,in schim acolo in capacul de unde ies fisele,delcou sau cum ii spune a inceput sa se auda un citzait care creste o data cu turele si scade o data cu ele,e ca si cum ceva se incarte acolo inauntru si intr-un anume punct se freaca de ceva,asa suna,si parca se aude tot mai tare,deci cred ca ceva de acolo poate fi cauza...ai idee ce ar putea fi?
va trebui schimbata toata chestia aia sau e din componente?
multumesc tare mult pentru ajutor



cu respect
calvaree

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Vin Iul 13, 2012 12:15 am

Pai Carisma si cu Volvo S40(prima generatie) impart acelasi sasiu deci se potrivesc multe.suspensiile cu siguranta,asezarea motorului etc... Despre problema ta cred ca este asa cum spui tu.nu cred ca atinge nimic ca nu are cum insa nu mai merge cum ar trebui.desfa clamele de la distribuitor si vezi ca inauntru este o chestie care se invarte daca invarti motorul.aia trebuie schimbata daca e uzata.posibil si capul distribuitorului.incearca prima data sa le cureti cu niste smirghel si daca nu este nici o diferenta atunci schimba-le(sau cel putin aia din mijloc ca e mai ieftina si de obicei aia se strica).
Spor la treaba!

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Sâm Iul 14, 2012 12:15 pm

In cazul in care schimbi capul distribuitoruiul (ala din care ies firele) ai mare grija la ordinea firelor.daca le incurci nu mai porneste masina.

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Mie Iul 18, 2012 4:35 pm

multumesc de sfaturi korn84
zilele imediat urmatoare nu am timp de carisma dar de indata ce imi fac timp revin cu ce am rezolvat
azi am fost pana la mures si am observat inca ceva interesant,si anume faptul ca,dupa ce se incalzeste motorul incepe sa fie mai zgomotos,dimineata cand e racoare afara merge mai rotund decat cand se incalzeste.
oare ce poate fi? sa fie uleiul? nu are nici 5000 de km dar am mai patit-o cu castrol o data,si nu m-ar mira.




cu respect
calvaree

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Mie Iul 18, 2012 7:56 pm

Posibil sa fie uleiul.sunetul poate veni de la tacheti.pune ceva mai gros.eu am 5w 40 insa am GDI.am incercat mai multe insa alea proaste se vad repede.pe la 8000 de km se aprindea ptr o secunda doua becul de la ulei si deja il schimbam.daca mai este si cald afara se face apa de ploaie.La Galant se intampla la fel.asta mai ales pe autostrada.daca mergeam constant si avem undeva la 4000 de ture sau peste,se aprindea becul.daca coborai la 3000-3200 se stingea.mai este si faza ca daca pui un ulei mai gros iarna se face si mai gros si ai probleme la pornire.acum fiecare cu ce stie.eu cred ca asta se intampla la motoarele mai mici.daca faci 20000 de km pe an atunci bagi iarna si toamna un ulei mai subtirel si primavara-vara unul mai gros si ai rezolvat problema.
Spor la treaba!

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Dum Iul 22, 2012 10:54 pm

salut
am desfacut capacul distribuitor si am curatat bornele alea 4 dinauntru care erau extrem de corodate,si cand am curatat a cazut mare parte din ele ,apoi am curatat si rotorul ,iar cand le-am pus inapoi nu a mai mers deloc,adica porneste oarecum,dar merge asa cum merge cand nu functioneaza o bujie,merge in 3 pistoane,saptamana asta o sa cumpar si capacul si rotorul noi si vad pe urma...
intre timp am dat si de senzorul pe care nu il gaseam,sper sa se rezolve insa dupa ce schimb cele mentionate
mjultumesc tare mult pentru ajutor




cu respect
calvaree

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Lun Iul 23, 2012 10:48 am

Bine ca ai gasit buba.problema este de la delcou daca spui ca erau corodate contactele.schimba-l si mai vezi insa nu cred ca va mai fi alta problema.eu nu am distribuitor,insa cauza este aceiasi.lipsa scanteie la bujii.am un prieten care si-a luat o carisma 1.8 din 1996 insa nu am dat importanta daca are sau nu distribuitor .masina tipului are 300000 de km si merge ceas (asta in afara de beculete si alte marintisuri).ai grija de "batranica" ta si te va plimba mult si bine.astept vesti cu rezolvarea.
Spor la treaba!

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Vin Iul 27, 2012 4:31 pm

am schimbat in dimineata asta capacul distribuitor si rotorul,si s-a imbunatatit considerabil situatia,insa mai are mici scapari,dar urmatorul pas vor fi fisele,una din ele curenteaza foarte tare numa daca te apropii de ea,dar pe saptamana viitoare ca acum nu mai am vreme de ea
oricum problema e pe acolo
iti multumesc pentru ajutor
mai revin cu informatii





cu respect
calvaree

Avatar utilizator
alexxmitu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 07, 2012 11:10 pm

Mesaj de alexxmitu » Mar Aug 07, 2012 11:57 pm

salut am si eu o problema.. imi variaza la relanti.. cand e pe loc ... dar daca ii dau drumul la AC, crste la 900. daca il opresc variaza intre 700-400. dar nu moare....si cand virez creste la 1500.. e norma cand virez sau cand pun frana sa se tureze singura..? este din 1999 carisma 1.8 gdi .

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Joi Aug 09, 2012 12:30 am

Cand este pornit AC-ul este normal sa iti creasca relanti-ul pentru ca motorul intra in sarcina din cauza compresorului si calculatorul ii da automat mai multa benzina iar cand virezi iar creste in turatie din cauza pompei de servo.la unele masini nu se observa cresterea relantiului cand virezi insa la carisma gdi asa face.in legatura cu relantiul care variaza da un search.s-a mai discutat despre asta.
Spor la citit !:P

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori