Probleme Cu Lichidul De Racire

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Galant
Avatar utilizator
mihait83
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 20, 2009 6:31 pm

Mesaj de mihait83 » Vin Noi 20, 2009 7:07 pm

detin un galant din 2000 diesel,am o problema, atunci cand merg cu viteza aproximativ 160 km/h, lichidul din vasul de racire incepe sa refuleza, sa iasa din vas,daca ma poate ajuta cineva cu un sfat,va multumesc!
Fişiere ataşate
Imagine098.jpg
Imagine098.jpg (948.11 KiB) Vizualizat de 6773 ori

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Noi 20, 2009 8:17 pm

Face presiune prea mare in instalatia de racire. Primul suspect si de obicei singurul vinovat este garnitura de chiuloasa...Dar asta e varianta easy...

Avatar utilizator
florin munteanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm

Mesaj de florin munteanu » Vin Noi 20, 2009 8:55 pm

eu am avut problema asta la un audi . am mers asa cu ea si la final a trebuit sa rectific chiuloasa . driverx area dreptate . sigur este garnitura . urmareste daca iti baga ulei in apa sau daca iti creste nivelul la ulei si se subtiaza.

Avatar utilizator
mihait83
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 20, 2009 6:31 pm

Mesaj de mihait83 » Vin Noi 20, 2009 9:51 pm

merci de raspuns,curios este ca nu creste temperatura ,la bord nu-mi arata nimic,este posibil sa afecteze motorul daca nu schimb garnitura de chiuluasa?de cand am observat problema asta nu am mai mers cu viteza si lichidul din vas nu mai da pe afara

Avatar utilizator
florin munteanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm

Mesaj de florin munteanu » Sâm Noi 21, 2009 9:26 am

acum nu creste temperatura dar o sa creasca mai tarziu cand o sa ovalizeze si chiuloasa . daca nu schimbi garnitura la timp o sa ai probleme mai mari

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Noi 21, 2009 9:16 pm

odata cu schimbatul garniturii, trebuie sa si planezi chiuloasa

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Lun Noi 23, 2009 10:16 am

inainte de a demonta chiulasa te-ai gandit intai sa speli radiatorul?
si in plus de asta sa verifici functionarea ventilatorului de racire / ac si termostatul - cursa de deschidere - din varii motive poate a vea o cursa de deschidere a supapei prea mica si atunci n-ai sectiune de trecere deci nici debit de lichid care sa-ti raceasca motorul!

Dupa ce verifici toate astea poti sa mergi la demontat chiulasa si alte distractii.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Noi 23, 2009 10:20 am

DeBogdan are dreptate, dar de obicei eu as asocia problemele astea cand temperatura tinde sa fie mai mare decat cea normala, sau chiar sa cresca nesimtit. Ca e GMV, ca e termostat, ca e radiator, pana la urma transferul termic are loc de la motor spre lichid, dar de la lichid in natura deloc sau prea putin...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Galant”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori