Oscilatii Motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Galant
Avatar utilizator
florin munteanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm

Mesaj de florin munteanu » Dum Feb 14, 2010 4:59 pm

multumesc . stie cineva ce inseamna codul 0055?
galant 2ooo glsi 137 cp an 1993

Avatar utilizator
ketanez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 09, 2010 11:37 pm

Mesaj de ketanez » Dum Feb 14, 2010 9:40 pm

salut din nou si multumesc pt ajutor ...ce intrebare am ..daca motorul porneste dar bate rau ce s-a dus in el (mentionez ca nu ma pricep de aceea intreb) cam ce ar trebuii schimbat ? va multumesc inca odata pt ajutor

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Dum Feb 14, 2010 9:42 pm

Ai verificat uleiul? Faza e ca tachetii bat si prima data asta se verifica. Sper sa nu jignesc cu intrebarea asta...

Avatar utilizator
ketanez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 09, 2010 11:37 pm

Mesaj de ketanez » Dum Feb 14, 2010 11:40 pm

pai am verificat uleiul ..are ulei da e negru rau rau si nu cred ca tachetii bat in halul asta ..pai nu poti sta langa ea ..si bataia se accentueaza odata cu acceleratia..multumesc!

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Lun Feb 15, 2010 12:27 am

Pai si pana acuma daca accelerai, tachetii ramaneau la relanti ?

Schimba uleiul, pune unul bun (si nu ne intreba de care, da un "Search" la forum), apoi da jos capacul chiulasei, fa un reglaj de tacheti. Daca inca bate, poate fi un injector putin defect. Asta era din capitolul "Generalitati la batai motor".
Ai ventilator in fata? E pe vasco-cupla ? (Adica se invarte incontinu)? Daca da, vezi sa nu atinga elicele in ceva.

Si nu in ultimul rand, pune si tu urechea pe langa motor, vezi de unde se aude, cam din ce parte.

Aaaa... Erasa uit... Pune putin urechea la priza de aspiratie a aerului in motor si vezi daca se aude si acolo bataia. Daca da, atunci e clar ca e un tachet sau o supapa. Daca ai spus ca ai calat motorul, poate la fel de bine sa fie si axul cu came distrus.

P.S.: Nu cumva se aude pe la galeria de evacuare ? Mai exact la garnitura dintre chiulasa si galerie? Saaaau, (rar ce-i drept), poate fi garnitura de chiulasa fisurata si sufla compresia de la un piston....

Avatar utilizator
ketanez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 09, 2010 11:37 pm

Mesaj de ketanez » Lun Feb 15, 2010 1:24 am

multumesc mult pt raspuns ..am ascultat motorul si bataie e undeva in partea dreapta jos si motorul moare nu sta la relantiu adevarul e ca eu cu masina nu prea am circulat am primit-o aproape in starea asta .adica o singura zi am mers cu ea...acum stiti si voi calul primit nu se cauta la dinti dar imi place foarte mult si vreau sa o repar,maine am sa incerc sa dau jos capacul chiuloasei.odata cu masina am primit si un set de tacheti,injectoare si cred capacul de la chiuloasa si o axa cu came cam zdremtuita.MA tot intreb ce a putut sa pateasca masina ...mare pacat ..mentionez ca exteriorul si interiorul sunt impecabile ..nu arata deloc a masina din 95',mare pacat sa iti bati joc de asa masina,sper ca pana la urma ii dau de cap .

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mar Feb 23, 2010 10:43 am

Offtopic - Pe elit ala am gasit si rezolvarea pentru problema cu discurile de lancer Zilele astea le comand pe cele noi si sper sa scap de problema cu vibratiile la franare !

Avatar utilizator
florin munteanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm

Mesaj de florin munteanu » Dum Mar 14, 2010 10:37 am

rezolvat problema. am schimbat corpul de relanti . am gasit la vechituri cu 18 euro.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Galant”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori