Noul L200 In Europa / Triton In Asia

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Vin Iun 08, 2018 5:57 am

Scuze de off-topic, dar suna interesant /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />

Mitsubishi ponders a midsize pickup

http://www.autonews.com/article/2018060 ... ize-pickup

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Joi Iun 28, 2018 10:53 am

Sunt posesor de L200 Intense. Nu stiu cat se merita versiunea de top In style . Ca sa ai motor de 178 CP trebuie sa iei cutie automata . Din pct meu de vedere a sasea treapta e doar pt o asazisa economie . Masina daca pui accesorii pe ea hardtop si ceva in bena cazul meu si evident ii dai talpa consuma mai mult ca versiunea anterioara.
Daca vrei infotainment mai bun cumperi Clarion NX-504X mai bun decat cel de pe versiunea de top . E mai nou ca model si are optiuni in plus costa 500 lire in Anglia si se potriveste perfect . Farurile cu Xenon nu sunt deloc ok pe ploaie noaptea . Eu merg si noaptea si din experienta va spun ca nu sunt in acele conditii mai ok decat becurile clasice cu halogen .Lumina peste 4000 kelvin nu penetreaza ploaia si ceata cum trebuie si ai vizibilitate mai proasta . Daca ar fi far cu LED atunci e complet altceva chiar daca culoarea e 4500 Kelvin intensitatea luminoasa creste si fata de Xenon . LED-uri DAY LIGHT sunt moft doar design . Tapiteria din piele nu aduce nic un avataj , masina se incalzeste foarte tare in soare daca mai ai si piele mori incet pina se raceste . Am un prieten care din acest motiv si-a facut huse peste cele de piele . La noi nu poti cere personalizare . As fi dorit motor de 178 pt 1500 EU in plus . Si asa dupa accesorizare masina a ajuns 33000 EU daca nu scad cei 1600 Eu de la rabla . Cat priveste pretul mare cred ca ar trebui sa te uiti la concurenta sa vezi preturi cu cel putin 4000 Eu peste la aceleasi optiuni . De ce nu e un avantaj real cutia cu 6 trepte ? Abia La 130 km/ora ai 2100 rot/min nu are suficient cuplu sa mergi constant deal vale e la fel si pe NAVARA si daca ai filtru de particule poti infunda treptat filtrul de particule . Viteza a sasea o folosesc rar deci doar drum perfect drept . Consum redus doar daca adormi la 85 km / ora se apropie de ce spune in carte . In medie afara conducand cu 120 km/ora cu hardtop bara tractare spate si 150 kg in bena 10l/100 km . Singura masina la acelasi pret e ISUZU . Pt mine nu a fost o optiune deoarece stiu ca e mai putin fiabila ca L200 . Sunt deja la a treia generatie de L200 si am mers mult si pe Navara . Am avut colegi cu Toyota si doar cu motor de 3 litri e comparabila . Pretul insa numai vorbesc . Avantajul fata e concurenta e momentan si sistemul de transmisie superselect specific Mitsu . Acum are acelasi lucru si Fiat-ul fullback care e facut in aceiasi fabrica in Thailanda . Pe viitor din ce stiu deoarece Nissan are 15% din actiunile Mitsubishi Automotive conceptul Mitsu L200 va fi si pe Renault si Nissan si Mercedes si Fiat . Avantajele Superselect sunt evidente e singurul model alaturi de sistemul 4 motion de la Amarok care suporta 4x4 pe uscat fara a produce eventuale dauna sistemului de transmisie. In 4x4 poti avea diferentialul central blocat si toate rotile trag . Eu un mare avantaj in teren . Pe zapada sau noroi daca iti patineaza o roata atunci masina va trage doar pe cealalta diagonala . Toyota Hylux mai nou incearca sa rezolve problema cu diferential spate care se blocheaza secvential electronic ca sa rupa patinarea . Asta insa e o sursa de defecte . Pt cei care chiar vor L200 pot sa le raspund si in privat . Am 43000 de km cu masina si am vazut ce poate . Ce recomand distantiere roti de 30mm si inlocuire filtru cu K&N . Distantierele maresc semnificativ stabilitatea si filtru nou asigura o fluiditate mai mare a motorului . Distantiere bune nemtesti costa 350 EU si filtrul K&N se gaseste in Anglia la 55 lire .

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Re: Noul L200 In Europa / Triton In Asia

Mesaj de Vasea » Sâm Noi 03, 2018 6:29 am

Mitsubishi L200 Lucky: All Work On The Outside, Plusher On The Inside

https://www.carscoops.com/2018/11/mitsu ... er-inside/

Carlex Design are known for offering aftermarket parts for a variety of vehicles, and their Pickup Design sub-brand does the same, only to pickup trucks.

One of the latest models to have fallen into their hands is the Mitsubishi L200. It’s named the Lucky, is offered in a limited run of 500 units and adds a plethora of exterior and interior upgrades.

Available in eight different colors, it gets a custom made body kit that consists of reworked bumpers, grille, bonnet lip, wheel arch extensions and taillight frames. These, combined the light bar mounted on the roof, 18-inch aluminum rims shod in 265/60 BFGoodrich all-terrain tires, and special graphics, make it look even more off-road ready than the stock model.

Also Read: Carlex Gives VW Amarok Truck A Riveting Makeover, But At A Price

While the exterior of this tuned L200 Lucky is strictly utilitarian, the cabin is another matter, as it has been reupholstered with Nappa leather.

The premium material is found on the modified steering wheel, central and door armrests and seats, which feature an embossed ‘Lucky’ logo. Emphasizing the pickup truck’s limited run is a plaque mounted in front of the gear selector.

As for the oily bits, the L200 Lucky benefits from a lift kit and a custom-made exhaust system that the tuner says give the pickup “a true rally character”

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Noul L200 In Europa / Triton In Asia

Mesaj de radu-lancer » Vin Noi 09, 2018 11:57 am

Premieră: Noul Mitsubishi L200 debutează în Bangkok


Mitsubishi L200 îşi face debutul astăzi, la data de 9 noiembrie 2018, în Bangkok, după care va fi lansat în vânzare în Tailanda, la

sârşitul lunii noiembrie.Anul curent, modelul L200 împlineşte 40 de ani, fiind unul din cele mai vândute pick-up-uri din lume. Noul

L200 se bucură de designul futurist al părţii frontale în stilul Dinamic Shield, similar cu cel al crossover-ului Eclipse Cross.Maşina a

primit şi o cutie automată în 6 trepte care comparativ cu precedenta în 5 trepte vine să micşoreze consumul şi să îmbunătăţească

calităţile dinamice ale maşinii.Modificările au atins şi sistemul de frânare care a primit discuri din faţă de un diametru mai mare,

iar suspensia din spate a primit amortizoare noi, care promit să facă călătoriile pe bancheta din spate, mai confortabile. Noul

Mitsubishi L200 urmează să fie lansat în Europa, Africa, Orientul Mijlociu şi va fi comercializat în peste 150 de ţări din întreaga

lume. Acesta va avea un motor pe benzina de 2.5 litri si 181 CP si un 2.4 diesel in UK.Ca dotare va avea functia de franare de

urgenta in 2 pasi: scazut si mediu.Farurile sunt pozitionate la 700mm deasupra solului si sunt bi-led pentru o vedere cat mai buna

pe timpul noptii. Noul model este mai lung decat precedentul cu 10mm de la 5,280mm la 5,290mm. Este cu 15 kg mai usor decat

vechea varianta, ajungand sa aiba doar 1,815 kg.Primeste un nou sistem 4WD:noroi/zapada, pietris,nisip, piatra-2H, 4H, 4HLC si

4LLC -4HLC- blocheaza diferentialul central. .Fata de vechiul model care avea doar ASC SI Controlul Tractiunii, versiunea 2019

mai primeste: Forward Collision Mitigation (FCM)detecteaza obstacolele si opreste masina, Blind Spot Warning avertizare de unghi

mort, Lane Change Assist - atentionare la schimbarea benzii de mers, Rear Cross Traffic Alert (RCTA)-primul de agest gen din

secmentul sau-detecteaza si atentioneaza cand o masina este in spatele tau, atunci cand vrei sa iesi din parcare,Ultrasonic

Misacceleration Mitigation System (UMS)-detecteaza obstacolele din jurul masinii si te atentioneaza in cazul in care esti parcat dar

ai folosit acceleratia,Multi-Around Monitor-care vede 360 de grade in jurul masinii. Primeste functia START/STOP.Garda la sol este

de 220mm.Noul Pick-Up este primul din cele 11 modele noi care se vor lansa pana in 2020.

https://piataauto.md/Stiri/2018/11/Prem ... n-Bangkok/

POZE CU NOUL L200 AICI:
http://autobuzz.my/2018/11/09/mitsubish ... -thailand/

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Re: Noul L200 In Europa / Triton In Asia

Mesaj de Vasea » Dum Ian 13, 2019 6:17 am

It’s Black Edition Week For Mitsubishi Eclipse Cross, ASX, Outlander, L200

https://www.carscoops.com/2019/01/mitsu ... cX0nP8fKtk

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Re: Noul L200 In Europa / Triton In Asia

Mesaj de Vasea » Mie Ian 16, 2019 5:50 am

Best-selling pickups in the UK

2 – Mitsubishi L200 (9,246, down 6.4%)

http://pickupand4x4.co.uk/best-selling- ... 1gKzd0B8hU

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Re: Noul L200 In Europa / Triton In Asia

Mesaj de Vasea » Vin Feb 01, 2019 4:26 pm

FIRST LOOK: 2019 Mitsubishi Triton – from RM100k

https://paultan.org/2019/02/01/first-lo ... om-rm100k/



2019 Mitsubishi Triton launched – Dynamic Shield face, 2.4L MIVEC and 6-speed for all, from RM100k

https://paultan.org/2019/01/30/2019-mit ... om-rm100k/

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Re: Noul L200 In Europa / Triton In Asia

Mesaj de Vasea » Mie Feb 06, 2019 6:49 pm

Mitsubishi sees ‘opportunity’ to build hardcore Triton variant

https://www.carmag.co.za/news/mitsubish ... n-variant/

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Re: Noul L200 In Europa / Triton In Asia

Mesaj de Vasea » Vin Feb 22, 2019 7:14 am


Dirigimos nova L200 Triton que será nacional em 2020


https://quatrorodas.abril.com.br/testes ... l-em-2020/

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Re: Noul L200 In Europa / Triton In Asia

Mesaj de jjiacobuta » Mie Dec 01, 2021 3:49 pm

Buna
Pentru toti interesati cam asa arata un L200 2016 la 160000 km cu imbunatatirile aduse in timp.
- suspensie suprainaltata de la IRONMAN cu 6cm (arcuri fata si spate amortizoare si kit repozitionare cruci cardanice)
- wide body kit - spacer - 30 mm
- overfendere mai late cu 5cm
- protectie portiere _3.5 cm
- scuturi otel fata + cutie viteza si transfer
- bull bar fata (otel + polyurethan)
- cauciucuri 275/65/17 BFG AT
- deflector capota
- deflectoare geamuri
- deflector cupola + lumini
- hard top ALpha GTS de Luxe
- kit cromat far , portiere si triple spate
- bare transversale Thule
- invertor 220 V
- system audio Alpine ILX-702Buna
- hard top ALpha GTS de Luxe
- alarma Viper cu pager
- bara remorcare spate
- day light led
- filtru aer K&N
Masina e mai lata cu 9 cm decat standard si mai inalta cu 8 cm .

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori