Placuta De Frana + Altele...

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Scrie răspuns
Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Dum Oct 04, 2009 8:46 pm

da dece pe 16 tu nu ai luat-o din tara full cu anv pe 17

SI zii ce stii de campania aia

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Dum Oct 04, 2009 11:19 pm

QUOTE (Garsia @ Oct 4 2009, 07:24 PM) ce tot spuneti acolo de zgomot, eu nu aud nimic, modelul meu este 2008.
Pe la 70-80 000 apare un chitzait de cauciuc pe metal la curelele de accesorii dar stai fara grija ''toate face asa'' ...dispare cand mergi pe ploaie sau cand speli masina ori daca dai cu spray de curele ( o sa caut si eu desi nu am nevoie)

QUOTE (Garsia @ Oct 4 2009, 07:24 PM) in 6 luni de cand am cumparat masina, mai am putin si fac si cea de a 3-a revizie la 60.000. Fara probleme. Au fost cateva minore, un bec, gulerul de la airbag de la volan, schimbat pe garantie si cam atat.
...destule de multe problemutze ,aceleasi au aparut si la mine dar dupa 90.000 km: s-a schimbat clock springul ( gulerul de care ziceai-contact circular airbag) si bridele de la arcuri spate,operatiuni comandate de Mitshubishi Europa.

QUOTE (Garsia @ Oct 4 2009, 07:24 PM) O alta chestie ce am aflat acum , a inceput o campanie ptr masinile L200 care atunci cand accelereaza au o intarziere de 10 secunde. Nu multa lume stie asa ca acum stiti de la mine.

Eu o stiam,e veche ,face parte din campania cu schimbatul clockspringului,bridelor de arc si stransul tubulaturii intercooler. La anumite loturi era o intarziere la acceleratie ,se reprogrameaza timingul la injectoare,bineinteles gratuit. Tot gratuit se schimba si senzorul de apa din filtru motorina daca se aprinde frecvent becul ''check engine''. De fapt injectoarele sunt date peste cap din cauza senzorului defect care raporteaza apa in motorina desi nu e cazul. Motivul pentru care nu stie multa lume e ca baietii din service fac operatiunea rapid fara sa zica nimic daca nu-i intrebi...

QUOTE (Garsia @ Oct 4 2009, 07:24 PM) Azi am reusit sa merg cu 200 cu ea pe autostrada, mi-a luat 20 de litri la suta dar a meritat, era rece afara m-a ajutat si vantul si i-am dat ....si iar la 60k trebuie sa imi schimb placutele de frana.
Fa-i un cip tunning daca-ti place sa-i dai blana,se merita ptr tine.Eu ptr viteza am alta masina ,nu asa de tanc ca L200 dar mai de incredere la frane si stabilitate ...ca prefer in continuare L200 asta e alta poveste
Zi-le sa-ti verifice si franele ca parca prea repede se duc placutele tale,poate ai frana usor blocata ,s-au mai vazut cazuri.

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Lun Oct 05, 2009 12:05 am

QUOTE (apetreicatalin67 @ Oct 4 2009, 07:53 PM) ...cand gasesc pe cineva care marge si el cat de cat normal[placute la 100000km e ceva] si nu mai sant eu o anomalie a stilului de conducere an limitele bunului simt.A fost greu domnule,......sa faci economie ......la nu stiu cate seturi de placute....ecologistule....mai stim noi altii care le schimba ....nu dam nume...?Deci, tu zici, ca dispare zgomotul ,de nu stiu efectiv de la ce rola de la motor,dupa schimbarea distributiei?
100 000km se fac tare usor cand ai drumuri lungi de facut,nu a fost de economie ci pur si simplu s-a intamplat,asa s-a nimerit! Ecologist nu sunt,din contra! Nu am zis nimic de nici o rola,pur si simplu se freaca cureua pe rolele exterioare ...probabil in timp va apare din nou,nu stiu.

QUOTE (apetreicatalin67 @ Oct 4 2009, 07:53 PM) Acum am observat o mica ezitare an demarajul masinii,apoi pleaca ca din pusca.Cand merg constant cu a 2 sau a 3a,da niste smuncituri de ma rupe.Antr-o dimineata mi-a dat 3 zmuncituri.s-a aprins senzorul diagnoza motor[cutia de viteze],ABS,ASR, am tras pe dreapta si am oprit motorul.Am pornit dupa 20s,martorii sau stins dar a ramas antrebarea:CE-O FI ASTA ?Unii zic motorina,altii zic membrana de pe pompa de mototina,gol de aer, filtru anfundat,....am verificat.....trebuie o diagnoza.
Astea sunt simptomele clasice si clare.Sper ca ai citit mai sus ce am zis,solicita in mod gratuit resoftarea injectoarelor (si ce or mai face pe acolo cu laptopul),stransul tubulaturii intercooler, neaparat schimbatul senzorului de apa din filtru motorina precum si bridele arcuri spate .Zi-le si de clock-spring dar ti-l vor schimba numai daca e nevoie. Sper ca ai luat masina de la reprezentanta ,se fac gratuit de la Mitsubishi Europa.

QUOTE (apetreicatalin67 @ Oct 4 2009, 07:53 PM) Cu distributia, asa e ,la reprezentanta fratilor piesele,iar daca ave-ti cum am eu mecanic din sistemul lor,la el[tare as vrea sa vad un motor platit de o reprezentanta auto ca urmare a cedarii distributiei montate de ei la o masina iesita din garantie-----:exploat necoresp.pe dru. cu f mult prf.,transportarea de borc. cu murat. saci cu fas. grau, purcei morti ,vitei ucisi,caprioare anjunghiate....]Ce sa antelegde la tine??ca ai pus la 500 ron si ai refuzat de la reprezentanta, care erau la fel,dar mai scumpe?
Te asigur ca reprezentanta plateste daca ai garantie la ei si nu acelasi lucru se poate spune despre mecanicul care face treaba in garaj. Asa lucram si noi pe aici dar nu la chestii serioase ca distributia...ci doar la placute de frana Dar daca ei iti dau scris cu parafa ca te tine 120 000 km poti sa mergi si pe sub apa.Bineinteles ca daca ai iesit din garantie nu o sa vezi un ban.
Eu le-am propus sa aduc piesele si sa fac monopera la ei dar nu-mi acordau garantie la lucrare,au zis ca este imposibil sa-si dea seama in caz de probleme ce anume a fost de vina :piesa sau manopera.Si pe buna dreptate de altfel.Asa ca am facut totul la ei si daca in urmatorii 100 000 km se intampla ceva au mare,mare scandal cu mine.
Si nu,nu m-am lacomit la 150 roni diferenta ( pe care oricum o scoteam aproape toata din tva-ul deductibil) ci pur si simplu m-am trezit ca vreau sa schimb placutele intr-o sambata dupa amiaza...m-am dus la piese auto ,le aveau pe stoc,le-am luat,am sunat mecanicul de la reprezentanta si in juma' de ora le aveam montate...la fel am procedat si cu uleiul din cutie si diferentiale (atentie se schimba la 80 000 km).

QUOTE (apetreicatalin67 @ Oct 4 2009, 07:53 PM) Asta cu ampl. o stiu,am fost acum 2 saptamani la Venetzia,unde am botezat.si am trecut hu,slo, it, dar am mers cu amplificatorul la susta.Stiu ca trebuie sa-l folosim an giratorii sau pe langa alte camioane,pt a face imposibila detectarea ta de catre cei de la rodio-goniometria mobila....Am sa ma uit si eu an carte sa vad ce mai scrie de intervalele lor...vant din spate...
Te asigur ca ''baietzii'' te pot depista oriunde si oricand indiferent de ce si cum folosesti statia pentru ca nu-s doua la fel cu accesi modulatie,dar daca esti cuminte nu ai de ce sa-ti faci probleme.
Nu te uita in cartea service de la romani,au intervalele scurtate ,uita-te la ce am trimis eu: filtrele si uleiul la 20 000 km. Antigel,lichid frana,uleiuri cutie,diferentiale,ulei ambreiaj si servodirectie la 80 000km,distributia la 100 000. Filtrul de motorina merge 40 000 km daca bagi numai de la peco,daca nu schimba-l tot la 20 000.

QUOTE (Garsia @ Oct 4 2009, 07:56 PM) Pai si eu merg normal...nu mi-am luat frate peste din sticla de pus pe tv ca sa am grija cu el...Pe mine m-a invatat cineva..cu cat bibilesti masina mi mult cu atat iti cade mai repede. Asa ca... are casco, are garantie, ii dau si sincer ii si place sa mearga. Intrebare : De unde imi cumpar si eu niste BF de iarna de 205/80/16?
Astept, mersi
Esti tare cu pestele pe tv, Dar nu uita ca si cu cat dai mai mult in ea cu atat se strica mai repede iar garantia nu e vesnica ,de fapt mai bine schimbi masina la final si gata ...gume vrei noi sau sh?

QUOTE (apetreicatalin67 @ Oct 4 2009, 08:46 PM) da dece pe 16 tu nu ai luat-o din tara full cu anv pe 17
Primele modele aveau pe roti 16 inch doar versiunile cu automata aveau 17,acum au toate.Din experienta personala rotile de 16 sunt mai comode in romania ( au ''gogoasa'' anvelopei mai mare,absorb mai bine denivelarile) cele de 17 sunt mai rigide.Am testat personal si vreau sa va zic ca diametrul exterior la roata de 17 e cu vreo 3 cm mai mare decat la cea de 16,absolut neglijabil zic eu.Ca design arata mai bine cele de 17 dar le prefer pe cele de 16,iar daca le vreau roti mai mari pot pune o anvelopa cu inaltimea de 75 in loc de 70 ,voi la 17 inch aveti 65.
A,nici ASR sau EBD nu au toate pana in 2008 parca. Eu nu am decat ABS.De fapt primele sute de Triton aveau inca motorizarea de pe vechiul L200 dar nu stiu daca exista vreun exemplar in romania.

QUOTE (apetreicatalin67 @ Oct 4 2009, 08:46 PM) SI zii ce stii de campania aia
Am zis eu. Si nu te supara ca ti-am atras atentia cu rosu dar nici un cuvant din romana nu incepe cu '' ? '' ci numai cu '' ? '' . Si de restul te prinzi tu...
Toate bune !

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Lun Oct 05, 2009 4:52 pm

Salutare ,
eu am jentile de aliaj luate de pe net care sunt de 16 pe care am pus BF Macadam pe ele si sunt foarte fericit, mi-a scazut consumul cand merg cu ea "omeneste" cu 15-20% fata de cele de tabla originale.
Acum vreau ptr iarna aceste BF , sa fie noi, aveam un catalog BF si erau unele winter frumoase foc. Imi recomandati altceva ptr iarna?
Mersi

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Lun Oct 05, 2009 6:04 pm

BF sunt cele mai bune pentru iarna,adica acestea:
Fişiere ataşate
BFGAT.jpg
BFGAT.jpg (28.77 KiB) Vizualizat de 2628 ori

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Lun Oct 05, 2009 9:15 pm

Buna seara.Frate Cristian,fii te rog mai tandru cu mine ,caci daca citeai prima mea aparitie pe forum, vedeai ca sant la inceput si la 42 ani le lipesc mai greu.Impardonabile sant greselile de ortografie....dar fii te rog mai tandru cum a fost garcia care, nu a zis nimic .....pana a acum....Oricum,esti nascut pt. a da detalii pe forum,te legi de fiecare detaliu si raspunzi punctual.[gata cu periuta].Acum,zi-mi te rog despre setarile alea ce se fac gratuit,daca am 94000km,dar am iesit din garantie,mai sant gratis,sau trebuiesc remunerate?Despre spray, e cam 20 ron,dar merita luat din timp,ca sa nu iei orice trompeta, cand ai nevoie si tipi dupa el.Problema cu bridele am avut-o si eu ,dar ciocanul si-a facut datoria.Am inteles ,ca zgomotul ar fi de la o rola cu lagar,care face zgomot cand patrunde praf in ea,dar va promit ca va spun cand schimb distributia si vad rola cu pricina.Masina am luat-o de la Bucuresti prin CASA AUTO IASI,50% avans pe 5 ani.Cu reviziile ai dreptate,la 20000km le faceam si eu,la 10000km schimbam fil.si uleiul acasa,la urmatorii 10000km[20000-40000-60000] la ei.Cand sa ma duc la rev. de 80000km, mecanicul meu si-a dat demisia si nu m-am mai dus la ei la revizii.Cu filtrul de motorina la fel am procedat,dar am luat de la turci mult mai ieftin......[am vrut sa va spun preturile dar am uitat,sincer va spun,e vorba de FM-FA-FU]...si le schimb mai des,in cazul fa. si fu.Cu gumele la fel am procedat si eu, am pus pe gentile de 17,gume mai late si mai inalte dar cu presiune mai mica in ele,crede-ma ca nu mai topaie asa tare....BFG WINTER sant cele mai tari anvelope de iarna pe sosea.Am avut pe SANTA FE, 3ani cu ele,aproximativ 60000km [ 170000km cand am vandut-o]iar cand le-am predat noului proprietar, a zis ca-s noi.Am uitat sa va spun ca,la fiecare 10000km,schimb anv. intre ele[fata-spate]apoi la alti 10000km [stg.fata-dr.sp si invers] iar la 30000km, centrat,echilibrat si inversat anv. pe geanta...... Va multumesc pt raspunsurile date....vant din spate...

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Lun Oct 05, 2009 11:05 pm

Buna seara prieteni! Dar draga Catalin te-am rugat sa nu te superi pe mine...Garcia e baiat prea finut sa zica ceva, spre deosebire de mine. Eo-s mai altfel...
Nu stiu ce sa zic despre problema ta ,nu strica sa dai un telefon la CasaAuto ( Garcia ce zici or fi aceiasi ca in C-ta?).Daca te pune sa platesti asta e ,cat poate costa un senzor de apa si 5 min de tester pe masina? Deci treaba e asa: senzorul de apa defect da informatii eronate la ECU,la randul lui taie din aer si baga mai multa motorina in cilindri...rezultatul= lipsa putere in treptele superioare si smucituri la acceleratie.Acum daca aia m-au mintit va mint si eu pe voi,dar atasez o poza cu ce mi-au scris in carte dupa operatiune. Oricat ar costa se merita pentru ca e o adevarata neplacere sa mergi cu masina asa ...eu am mers cateva sute de km in suturi si o cam festelisem ,am zis ca am stricat turbosuflanta. Dar parca am inteles ca e din 2007 masina ta ,nu ai garantie pana in 2010? Cel mai important e schimbarea senzorului ca degeaba faci treaba cu laptopul daca ramane acelasi senzor,smuciturile vor reveni in cateva minute.
Foarte buna ideea de a pune cauciucuri cu balon mai mare dar ai grija la contralele RAR ,se uita special dupa masini de astea.Oricum tu afli din timp prin statie.In rest imi place ca ai grija de masina si o intretii corect,bravo! Sa-mi dai si mie sursa ta de filtre ca o sa am nevoie in curand...

QUOTE (apetreicatalin67 @ Oct 5 2009, 09:15 PM) vant din spate...
Multumesc mult si-ti doresc asemenea ,dar salutul asta nu e prea specific Moldovei ci zonei mele...ai vreo legatura pe aici? (asta ca sa nu zici ca nu m-am mai legat de ceva )
Fişiere ataşate
DSC_8078_128.JPG
DSC_8078_128.JPG (170.23 KiB) Vizualizat de 2637 ori

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mar Oct 06, 2009 7:35 pm

Cu migratia asta a popoarelor si stramosilor nostri .....mai stii...Dar,mai intai, buna seara.Astazi, mi sau comunicat preturile de la CASAUTO;distributia completa si chitul complet de agregate[eu nu v-am auzit sa-mi zice-ti ceva de astea] in care intr curelele ac compres. patine etc,...2700 ron cu tva cu tot.........e tare nuuuuu?Dar sa va spun de ce...azi dimineata pe europa fm mare reclama=reduceri de 20%la toate piesele mitsubishi....25%la acumulatori SI STERGATOARE PARBRIZ[care voiai ma stergatoare ?????].Am sunat,au spus ca da, dar numai la clientii de peste 2 ani.Baaaaa,strig eu, am 7 ani vechime la voi.Dupa alt telefon,dat de ei, mi s-a facut reducerea,mi s-au relatat aceleasi operatiuni de diagnoza si programare,dar sa le achit 50% din factura,de frica sa nu ia teapa.A avut dreptate, cine a zis de 3300 ron,dar fara chitul de agregate.Cand le-am spus unde le schimb,au tacut;zic,ave-ti altul mai bun ca baiatul meu????....au zis ca nu.Mecanicul meu a recomandat schimbarea obligatorie,deoarece, dupa 40000-50000km,sau mai repede,o patina,rola de la agregate face chit,......Pot sa schimb numai curelele, dar nu garanteaza pe lucrare.Nu-i asa, ca e asa ,baieti?!!?Deci luati acum ,de vreti ceva,pana nu se razgandesc astia.....Dar sa-mi spuna si mie cineva,cati km. cred ei sau au auzit,ca ar putea duce un l200 fara reparatii la motor,f.segmentare an conditii de exploatare specifice mie nu..........Sincer nu -mi dau seama.Cu filtrele te rezolv, dar sa caut cartea de viaita a lor,sau un tel.ceva ca si eu mai am cate unul din fiecare si sant pe avarie.Trebuie sa dau xerox certif. inmatric. sa vorbesc la ortadogu sau toros sau......si sa le dau bani sa-mi ia......

.....am uitat intentionat...vant din spate....Ia zi frate?.....la ce vaporase avem, cu cat crezi ca-ti scade consumul cand te-mpinge vorba mea.......

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Mie Oct 07, 2009 2:30 pm

Pai eu am dat 3 300 ron pe tot ce inseamna curele si role din motor: distributie+ accesorii ( agregate la voi)+ 8litri de antigel (il au destul de scump ,vreo 50 ron litrul)+ manopera. Eu am zis ca poti schimba numai distributia daca nu-s bani si de accesorii,dar daca tot se umbla pe acolo de ce sa nu le schimbi? Oricum nu e o problema chiar asa de grava daca se rupe numai exterioara ,ramai fara incarcare,servodirectie si aer conditionat ,pe cand la curea distributie rupta trebuie sa schimbi 90% din motor. De fapt curelele in sine sunt foarte-foarte rezistente si nu se rup singure niciodata ci doar daca se blocheaza o rola.Rolele sunt punctul sensibil ,nu curelele. Inca de cand ai luat masina rolele incep sa faca joc dar sunt tinute in frau de intinzator bineinteles pana la o anumita limita. Daca ai un mecanic bun poti schimba numai rulmentii de la role ,se gasesc rulmenti de turatie SKF la toate piesele auto. Cand zic rola ma gandesc si la fulie,sa fim intelesi. Intinzatoarele trebuie cumparate noi,nu ai cum scapa de asta.
Stergatori mi-am luat de la REAL cu 3,99 bucata,unul de 60 cm si unul de 45. Sunt pe sistem clasic cu carlig si se gasesc peste tot. La banii astia le schimb cand se murdaresc.
Chiar am intrebat la service daca au inceput sa apara L200 cazute...ei bine NU! Se tin foarte bine.Au masini cu 200 000 km fara probleme grave gen turbo cazut sau injectoare infundate.Eu apreciez ca daca masina e folosita corespunzator cu motorina buna poti atinge 300 000 km fara jena. Vechile Pajero ( 110 CP din motor de 3l) tin lejer 500 000 km.
Cu anvelopele e o discutie lunga iar concluzia este :luati ce doriti! Eu sunt fan Michelin,pe toate masinile am Michelin si sunt multumit. Nu recomand Continental sau Dunlop, sunt varza.In rest toate marcile premium sunt recomandate :Pirelli,GoodYear,Bridgestone-Firestone,BFGoodrich. Daca va da banii afara din casa luati Vredestein sau Hakkapeliitta,cum au masinile de politie din SUA si Canada. Si sa nu-mi spuneti ca aia nu stiu ce e aia iarna. Dupa cum am vorbit si cu Garcia,foarte important la masinile noastre trebuie neaparat anvelope cu indice de greutate 111. Nu 107,109 ci obligatoriu 111. Avem pick-up,punem greutate pe el,mergem prin gropi,e imperativ sa avem anvelope ranforsate,adica 111. Indicele de viteza (S,T,H) este mai putin important,de obicei 111 sunt S. Acum daca aveti spatiu de depozitare va puteti lua de vara si de iarna ,eu am ales intermediare pentru ca la 2 zapezi pe an care le avem pe aici nu se renteaza. Anul trecut am avut Cooper de iarna,erau rigide ca draq si nu mi-au folosit la nimic,tot blocat in trafic cu turismele am stat. Acum am Michelin Cross Terrain si dupa cum am spus sunt multumit,le-am incercat pe nisisp ud,noroi,iarba uda si s-au descurcat absolut onorabil. Un prieten de-al meu cu Land Cruiser a dat de pomana Continentalurile originale dupa ce l-am scos de nenumarate ori de pe plaja.Acum are BF-urile care le-am pus in poza de mai sus.Se cam plange de consum si distanta mare de franare pe sosea dar acum intra fara frica oriunde cu masina.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mie Oct 07, 2009 7:19 pm

Esti tare cu stergatoarele,problema e, daca fac treaba la fel de buna ca originalele.La capitolul gume,eu am fost multumit si de HANKOOK,puse pe santa fe.Totul depinde de modul cum le exploatezi.Sar de la una la alta,nu ma certa,dar la varsta mea, mi-e frica sa nu uit,deci am aflat azi de la un ,,PRETIN,,ca torbosuflantele noastre se fac la brasov[repara]am telefonul lui,dar sa nu fie nevoie.De cand am bagat xenoane pe ea[h11=200ron,h4=300ron]mi-a scazut considerabil consumul de curen.Am 4 goarne[cu compresoare incorporate in ele,nu de alea cu furtune intre compresor si goarna]si alea consuma frate,am schimbat siguranta ca se ardea pre des,dar cind eram cu faza mica si sunam,.... i-mi scadea intensitatea luminilor.Acum stau frate cu proiectoarele aprinse,faza lunga si alti consumatori,iar intensitatea ramane neschimbata.Xenoanele sant de 6000k,deci numai bune,problema e ca trebuie foartre bine reglate, daca nu,ave-ti frigiderul plin de preparate din carne de la COSAROM.Asta cu senzorul de apa o sa o verific si eu,.....te tin la curent oricum.Salutari si lui Garcia......vds.[VANT DIN SPATE].

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator