Zgomot Ambreaj
L200, 2007 cu super select. Am pus Kit Ambreiaj nou de la JapanParts, acelasi simptom.
Zgomot la ralanti cu ambreiajul decuplat. Dispare atunci cand calc ambreiajul si cand imping/trag usor maneta schimbatorului de viteze
Verificati si vedeti ca zgomotul apare dupa ce se incalzeste motorul (cel putin asa e la mine).
Zgomotul este din cutia de viteze* (*zice mecanicul meu, si mai zice ca e normal la motoarele diesel de tipul celor de pe L200 Triton).
Apare dupa ce se incalzeste motorul deoarece, la rece, uleiul din cutie este mai vascos si estompeaza acele vibratii ale elementelor de prin din cutia de viteze.
Deci... daca dintre cei care au semnalat aceasta problema au gasit totusi alta explixcatie si rezolvare, sa ne spuna si noua. Multumim
Zgomot la ralanti cu ambreiajul decuplat. Dispare atunci cand calc ambreiajul si cand imping/trag usor maneta schimbatorului de viteze
Verificati si vedeti ca zgomotul apare dupa ce se incalzeste motorul (cel putin asa e la mine).
Zgomotul este din cutia de viteze* (*zice mecanicul meu, si mai zice ca e normal la motoarele diesel de tipul celor de pe L200 Triton).
Apare dupa ce se incalzeste motorul deoarece, la rece, uleiul din cutie este mai vascos si estompeaza acele vibratii ale elementelor de prin din cutia de viteze.
Deci... daca dintre cei care au semnalat aceasta problema au gasit totusi alta explixcatie si rezolvare, sa ne spuna si noua. Multumim
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
QUOTE (Dan B. @ Nov 17 2014, 05:29 PM) L200, 2007 cu super select. Am pus Kit Ambreiaj nou de la JapanParts, acelasi simptom.
Zgomot la ralanti cu ambreiajul decuplat. Dispare atunci cand calc ambreiajul si cand imping/trag usor maneta schimbatorului de viteze
Verificati si vedeti ca zgomotul apare dupa ce se incalzeste motorul (cel putin asa e la mine).
Zgomotul este din cutia de viteze* (*zice mecanicul meu, si mai zice ca e normal la motoarele diesel de tipul celor de pe L200 Triton).
Apare dupa ce se incalzeste motorul deoarece, la rece, uleiul din cutie este mai vascos si estompeaza acele vibratii ale elementelor de prin din cutia de viteze.
Deci... daca dintre cei care au semnalat aceasta problema au gasit totusi alta explixcatie si rezolvare, sa ne spuna si noua. Multumim
Face parte din categoria asa fac toate .Daca e deranjant atunci e clar ca acel kit de la Japan Part e mai prost decat cel original de la Mitsu
si a fost alegerea ta. mie imi apare un zgomot insa e foarte mic si deloc deranjant. kitul insa e pe original.
Zgomot la ralanti cu ambreiajul decuplat. Dispare atunci cand calc ambreiajul si cand imping/trag usor maneta schimbatorului de viteze
Verificati si vedeti ca zgomotul apare dupa ce se incalzeste motorul (cel putin asa e la mine).
Zgomotul este din cutia de viteze* (*zice mecanicul meu, si mai zice ca e normal la motoarele diesel de tipul celor de pe L200 Triton).
Apare dupa ce se incalzeste motorul deoarece, la rece, uleiul din cutie este mai vascos si estompeaza acele vibratii ale elementelor de prin din cutia de viteze.
Deci... daca dintre cei care au semnalat aceasta problema au gasit totusi alta explixcatie si rezolvare, sa ne spuna si noua. Multumim
Face parte din categoria asa fac toate .Daca e deranjant atunci e clar ca acel kit de la Japan Part e mai prost decat cel original de la Mitsu
si a fost alegerea ta. mie imi apare un zgomot insa e foarte mic si deloc deranjant. kitul insa e pe original.
M-am obisbuit si eu cu acel zgomot. Nu e deranjant dar ma gandeam sa nu fie ceva nelelocul lui dupa schimbul de ambreiaj. Am "ascultat" intre timp mai multe diesel-uri cu volanta monomasa mai.mari de 2litri si sunt "dotate" cu acelasi zgomot. Referitor la kit, ce l de la JapanParts este acelasi produs cu kit-ul original. Si pretul este identic (undeva la 1700 Ron disc+placa + Rulment). N-am pus original pt ca dura mult sa vina. Diferenta dintre ele e ca cel original are vopsita sigla mitsu pe componente.
Jaccobuta, am vazut ca esti din Iasi si am inteles de la un coleg de forum ca te pricepi la mecanica. Poate ai timp intr-o zi sa o asculti si pe-a mea sa-ti dai cu parerea. Dao o bere ... doua ...zece
Jaccobuta, am vazut ca esti din Iasi si am inteles de la un coleg de forum ca te pricepi la mecanica. Poate ai timp intr-o zi sa o asculti si pe-a mea sa-ti dai cu parerea. Dao o bere ... doua ...zece
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
QUOTE (ache3 @ Feb 22 2015, 11:02 AM) ce se poate strica la o transmisie Easy Select daca se cupleaza 4L in miscare?
stiu ca se cupleaza 4L cu masina oprita insa din neatentie am reusit sa o cuplez de citeva ori cit masina inca nu se oprise si sunt curios cit de nociva e treaba asta
Extrem de nociva. Poti face varza cutia de transfer.
Nu exista un sincron la aceasta miscare , deci daca "rotitele" nu se aliniaza se pot rupe.
Eu personal nu schimb nici 2H la 4H decat la viteze sub 50 km/ora. Invers 4H la 2H e mai putin pretentios insa cateodata ramine senzorul clipind si trebuie sa opresti si sa dai inapoi pina dispare
asa cum se facea la vechile 4x4.
stiu ca se cupleaza 4L cu masina oprita insa din neatentie am reusit sa o cuplez de citeva ori cit masina inca nu se oprise si sunt curios cit de nociva e treaba asta
Extrem de nociva. Poti face varza cutia de transfer.
Nu exista un sincron la aceasta miscare , deci daca "rotitele" nu se aliniaza se pot rupe.
Eu personal nu schimb nici 2H la 4H decat la viteze sub 50 km/ora. Invers 4H la 2H e mai putin pretentios insa cateodata ramine senzorul clipind si trebuie sa opresti si sa dai inapoi pina dispare
asa cum se facea la vechile 4x4.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 31 vizitatori