Sfat Achizitie Suv Sh - Buget 10.000-11.000 Euro

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
George1982
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm

Mesaj de George1982 » Mar Apr 19, 2016 4:18 pm

Confirm. 2.0 TDi consuma putin, se repara ieftin, impozit mic si garada rezonabila. Este de departe (dupa duster) cea mai buna oferta ca bani. Spatiu garla, comportament on si off-road decent. Cam plasticos, nu foarte bine antifonat, putem gasi si minusuri, dar sunt absolut minore daca principalul factor de decizie este raportul (spatiu+calitati)/(pret+costuri) unde Outlanderul 2.0tdi 4x4 mi se pare ca este o masina senzationala.

2.0TDI e un pic zgomotos, nu trage senzational (dar e totusi suficient), mai scoate fum, ceva emotii la fiabilitate (dar nu mai mari ca la celelalte motoare).

Eu am masina (2.0 TDi 4x4, 5 locuri, Intense) de 7 ani si nu prea am bagat bani in ea (a se citi doar un egr picat electronic si un waste-gate curatat plus 2-3 nimicuri la bucsaraie). Piese la motor gasesti VW. A mea consuma sub 6,5 la 120km/h pe autostrada (pentru mine e important), iar in Bucuresti imi ia sub 10 (touareg in conditii identice papa cu minim 50% mai mult). Impozit mic, rca mic, costuri de intretinere mici. Mi-ar fi placut 2.2 PSA, dar consuma mai mult, impozit mai mare. Se simte mai placut masina (motor mai elastic, mai puternic, mai silentios). Putem considera ca e egalitate; fiecare motorizare cu atuurile ei. Mi-ar fi placut 7 locuri si sistemul audio Rockford Fosgate (sistemul de baza e slab). In rest, nu-mi lipseste absolut nimic (urasc pielea).

Iti recomand aceasta varianta (dar e ok si 2.2 156cai, ceva avantaje pentru un pic in plus la costuri, absolut justificat), ar trebui sa te coste mai putin decat bugetul tau. Ai grija ca in 2008-2009 nu s-a platit taxa pentru 2.0.

La capitolul coclauri l-am bagat prin destule, dar cu gume de iarna, am intrat si prin noroaie pe urme de basculante si am reusit sa nu raman impotmolit (nu as vrea sa repet experienta). Am facut transalpina si transbucegi inainte de asfaltare, am mai mers pe un drum mai forestier de la manastirea Polovragi pana spre lacul Petrimanu si apoi spre Ciungetu fara niciun fel de problema. Oricum daca vrei off-road serios, o sa strici si Pajero/Landcruiser care sunt pline de plastic pe dedesupt.

Avatar utilizator
Radu39
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 03, 2013 8:35 pm

Mesaj de Radu39 » Lun Mai 09, 2016 8:38 am

Cumpara pe benzina cum am facut eu si ai 21.5 cm garda la sol plus ca o sa ai motorul japonez mivec nu prastia aia de la vw , am vazut la dealeri o gramada ca se plang de motorul diesel vw.

Avatar utilizator
katalanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 08, 2016 11:29 pm

Mesaj de katalanu » Mie Feb 15, 2017 12:38 pm

Salutare,

Am renuntat anul trecut sa mai cumpar masina...datorita multor nunti/botezuri pe care le-am avut . Zilele urmatoare sunt hotarat sa-mi iau ceva. Am ajuns in "finala" cu doua modele:

Un forester benzina si un Outlander... Foresterul 11000 pret final, Outlanderul 8500. La forester a fost schimbat diferentialul si ambreiajul la Subaru. Restul reviziilor la service multi marca. Mitsubishi impecabil...fara nici o problema deosebita, dar a facut revizia la reprezentanta doar prima data la 15000km si ultima data la 90000km cand a schimbat si distributia. Ce parere aveti? Care merita? Merg cam 15000 km pe an si de aceea am luat in calcul si "benzinarul" acela.

https://www.olx.ro/oferta/subaru-forester-ID7Wz0N.html

https://www.olx.ro/oferta/vand-mitsubis ... 7RZxt.html

Mersi!

Avatar utilizator
katalanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 08, 2016 11:29 pm

Mesaj de katalanu » Mie Feb 15, 2017 2:35 pm

Mai are si sotia mea o preferinta...

https://www.olx.ro/oferta/hyundai-ix35-ID7WOtN.html

Asta nu stiu cat de ok e... dar o sa le conduc pe toate. Primul a fost Forester-ul si feeling-ul a fost foarte bun. Ma simteam ca intr-o berlina sincer. O sa testez si Outlander-ul si IX35.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Mie Feb 15, 2017 5:39 pm

Sunt destul de largi criteriile tale.... 2500Eur diferenta, 3 ani diferenta, benzina / diesel...

Strict dintre cele doua mie imi inspira mai multa incredere Foresterul, chiar daca pare mai neingrijit.
Poate si pentru ca proprietarul pare sa fie un pasionat de off-road si in general acestia stiu cum se intretine/exploateaza o masina.

Outlanderul ala pare tzipla, dar personal nu mi se leaga ce vad in poze si ce citesc in descriere...
Nu prea inteleg cum o masina pe care s-au cheltuit o caruta de bani pe accesorizare ulterioara (*), ajunge la revizie la reprezentanta doar la 15.000 si apoi la 90.000 (pt schimbarea distributiei) iar la 96k pune masina la vanzare Poate doar sa fi emigrat dupa ce a cumparat-o...

*) accesorii puse ulterior, judecand doar din poze..
- Volan imbracat in piele
- sistem audio / navi after market => masca bord pt unitate 2DIN after market
- camera marsarier
- senzori parcare
- paravanturi geamuri
- bare transversale
- geamuri fumurii (in general outlanderele care veneau din fabrica cu geamuri fumurii, aveau si bare longitudinale pe plafon, volan si schimbator trase in piele, proiectoare de ceata)
- ornamente cromate toba (aveau ornamente in general echiparile cu 2.2 sau 2.0 superioare)
- bandou cromat hayon (fitza, era un accesoriu disponibil numai la comanda speciala. Nici echiparea Instyle Navi nu venea cu asa ceva...)
- protectie colturi bara spate
- huse scaune
- cireasa de pe tort: termometrul intertior analogic, lipit in dreapta navigatiei

In schimb par sa lipseasca proiectoarele de ceata si skid-pad-ul (scutul de plastic) argintiu de pe partea centrala a spoilerului... elemente care erau stock la aproape toate masinile noi.

Eu cred ca cineva care bibileste o masina in asemenea hal si zice ca a cumparat-o de noua, se va duce totusi la revizii la reprezentanta, macar de frica pierderii garantiei (chiar daca nu e tocmai asa...).
Dar cine stie, poate chiar e a cuiva care a cumparat cel mai chior outlander disponibil in 2008 (sunt chiar rare outlanderele fara proiectoare de ceata) si apoi, duminica de duminica, o scotea din garaj si-i mai punea/facea cate ceva.

Daca ai fi in locul tau si as avea 11.000Eur pt un SUV, ar prioritiza ce vreau de la o masina, lasand numarul de km (rulajul) pe ultimul loc....
Accesorii de genul xenoane (din fabrica!), incalzire in scaune, parbriz incalzit/cu degivrare pot fi utile, altele sunt bling-bling-uri semi inutile.
Daca folosesti masina mai mult in oras, o cutie automata ar ajuta.

Altfel, prima opriune ar fi sa ma uit in afara sau la variante autohtone mai credibile.
Cauta ceva cat mai "curat" dpdv istoric, propietar, urme uzura normale la un buget cat mai bun si de restul banilor fa-i o revizie completa si nu ma refer doar la ulei motor si filtre ci si la uleiuri de diferentiale, cutii transfer, bucsaraie, frane, amortizoare etc. Vei fi mai castigat decat daca iei una mai scumpa si aparent in stare buna dar posibil fatzuita.

Uite cateva variante pana in 8500Eur care par ceva mai 'credibile' decat cea pe care ai pus-o tu, dar evident si astea ar trebui luate la putricat...
Sau varianta C-Crosser care e tot un Outlander.

Avatar utilizator
George1982
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm

Mesaj de George1982 » Vin Feb 17, 2017 1:28 pm

Ala de pe olx nu mai e valabil. Ti-as recomanda sa ai grija la Outlanderele fara jante si proiectoare. Nu aia e buba (sau manere ne-vopsite in culoarea caroseriei). Nu au comenzi pe volan audio (hai sa zicem ca stai fara) si cruise-control (pentru o masina din ziua de azi mi se pare no-no).

In rest, fiecare masina cu plusurile si minusurile ei. Daca imi ziceai acum o luna, doua, poate ti-o prezentam pe a mea, dar nu mai vrea sotia sa o dea.

Spor la cumparaturi si ia in considerare ca la Subaru diesel sunt probleme mari si scumpe (piese greu de gasit, etc, vb cu un mecanic de-al lor de la service). Mai degraba as merge pe ix35 sau kia (poate mai are si garantie), daca nu outlander.

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Sâm Feb 18, 2017 6:03 pm


Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori