POZE CU CELE MAI TARI L 200

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Scrie răspuns
Avatar utilizator
danpop
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2008 2:00 am
Contact:

Mesaj de danpop » Mar Oct 07, 2008 11:15 pm

FOTO 1
Fişiere ataşate
rezmica1.jpg
rezmica1.jpg (43.37 KiB) Vizualizat de 6970 ori

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Dum Feb 14, 2010 11:39 pm

Aici poze si cu L meu drag
Fişiere ataşate
Image049.jpg
Image049.jpg (1.32 MiB) Vizualizat de 6904 ori
Image046.jpg
Image046.jpg (1.45 MiB) Vizualizat de 6917 ori
Image044.jpg
Image044.jpg (1.27 MiB) Vizualizat de 6888 ori
Image045.jpg
Image045.jpg (1.17 MiB) Vizualizat de 6912 ori
Image051.jpg
Image051.jpg (1.62 MiB) Vizualizat de 6941 ori
Image048.jpg
Image048.jpg (1.29 MiB) Vizualizat de 6967 ori

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Feb 15, 2010 8:27 am

unii din voi o stiu, acum e vanduta unei firme care se catara cu ea pe munti.
am iubit-o cat am putut sa merg cu ea.

[attachment=7510:AIJ.JPG]
Fişiere ataşate
AIJ.JPG
AIJ.JPG (225.88 KiB) Vizualizat de 7156 ori

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Lun Feb 15, 2010 9:36 am

Ce am gasit eu pe net:

Mitsubishi Triton 2.5 with Mega Fire engine management box :240 bhp and 460 NM.

[attachment=7511:CIMG1546.jpg] [attachment=7512:CIMG1550.jpg] [attachment=7513:CIMG1555.jpg]

[attachment=7514:CIMG1562.jpg] [attachment=7515:CIMG1563.jpg]




Si preferata mea:


Monster Triton (L200), 320HP 650NM OF TORQUE 3.2GLS DIESEL


Make:
Mitsubishi

• Model:
Triton

• Series:
GLS dual cab 4x4

• Year:
2007

• Transmission:
Auto

• Owned since:
05/2007

• Location :
Bangkok Thailand

Modifications

this is my trition.....4m41 Diesel 3.2gls
it was just a standard 4x4, untill i MODIFIED it.....

here are some part list....

TD05H-16g (subaru sti) Turbo rated at 340bhp

VR4 modified style Intercooler-Large

Lightbox Engine controller-Piggieback,/ fuel injection controller system

Lightbox boost cut controller-boost cut elimnator

Megafire-extream tune piggiback ecu

Ecu-shop Boost speed

Mild steel fully custom turbo header---crazyyyyyyy

Steal braided Turbo oil line

External wastegate 2.4bar (35psi) hks type s wastegate 40mm.-finally it is installed.

1.5" screamer pipe-for wastegate

2.5" stainless downpipe

Aliminum custom coldair intake,

with stainless braided pod filter

custom Aliminum Intercooler pipeing

Sarb boost controller.....

Monster 2" boost guage (psi)

Front grill Triton Evolution matte style black.

rear tray, automatic motor driven

with a spoiler

front bar.....


[attachment=7516:DSC00402.JPG] [attachment=7517:DSC00051.JPG] [attachment=7518:DSC00053.JPG]

[attachment=7519:DSC00056.JPG] [attachment=7520:DSC00061.JPG] [attachment=7521:DSC00063.JPG]

[attachment=7522:DSC00214.JPG] [attachment=7523:DSC00414.JPG] [attachment=7524:ecu__s.JPG]


http://www.youtube.com/watch?v=FZIhnb8Qx5E

Se pare ca tailandezii chiar iubesc masina asta ....tot acolo ar exista si 3.2 benzina.
Fişiere ataşate
ecu__s.JPG
ecu__s.JPG (20 KiB) Vizualizat de 6945 ori
DSC00414.JPG
DSC00414.JPG (33.4 KiB) Vizualizat de 6947 ori
DSC00214.JPG
DSC00214.JPG (45.33 KiB) Vizualizat de 6932 ori
DSC00063.JPG
DSC00063.JPG (33.92 KiB) Vizualizat de 6927 ori
DSC00061.JPG
DSC00061.JPG (25.83 KiB) Vizualizat de 6932 ori
DSC00056.JPG
DSC00056.JPG (38.09 KiB) Vizualizat de 6927 ori
DSC00053.JPG
DSC00053.JPG (41.32 KiB) Vizualizat de 6959 ori
DSC00051.JPG
DSC00051.JPG (56.29 KiB) Vizualizat de 6963 ori
DSC00402.JPG
DSC00402.JPG (376.54 KiB) Vizualizat de 7042 ori
CIMG1563.jpg
CIMG1563.jpg (144.31 KiB) Vizualizat de 6930 ori
CIMG1562.jpg
CIMG1562.jpg (135.35 KiB) Vizualizat de 6966 ori
CIMG1555.jpg
CIMG1555.jpg (157.15 KiB) Vizualizat de 6967 ori
CIMG1550.jpg
CIMG1550.jpg (98.2 KiB) Vizualizat de 6963 ori
CIMG1546.jpg
CIMG1546.jpg (118.88 KiB) Vizualizat de 7061 ori

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Lun Feb 15, 2010 11:26 am

QUOTE (cristian_sen @ Feb 15 2010, 09:36 AM) ....tot acolo ar exista si 3.2 benzina.


3.5 V6 benzina.

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Lun Feb 15, 2010 1:17 pm

Eu ma gandeam ca postam masinile noastre pe acest topic nu luate de prin reviste, ca alea oricum sunt mai tunate ca ale noastre asa ca...parerea mea este sa postam masini L200 din Romania.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Lun Feb 15, 2010 1:21 pm

Plus, eu personal cand vad un L200 imi place sa il vad in primul rand tunat pentru offroad si nu doar sute de cai putere pe sosea. Pana la urma sa nu uitam care e destinatia lui...

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Lun Feb 15, 2010 1:48 pm

ideea cu L-urile tunate in romania mi se pare geniala

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Lun Feb 15, 2010 1:50 pm

Pai iin Romania nu ce posteaza Cristian sen vise de masini de prin Coasta de Est. De aia a facut post-ul asta sa punem masini din Romania.

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Lun Feb 15, 2010 5:42 pm

Fara suparare draga prietene dar nu reiese nicaieri din titlu ca te-ai gandit numai la cele din rumelia ,nu reiese nici macar ca te-ai gandit la modelul nou, ca L200 se face din 1978
[attachment=7539:Mitsubishi_Rally.jpg]

QUOTE (apetreicatalin67 @ Feb 15 2010, 01:48 PM) ideea cu L-urile tunate in romania mi se pare geniala
Marele avantaj al lui L200 este ca nu place cocalarilor ,altfel singurele tuninguri care le-am fi vazut pe aici se limitau la becuri albastre,motor pe folie si bineinteles bulbaruri de inox prinse cu 2 suruburi de 6 sub scut. Si altele pe care le stiiti prea bine ....


QUOTE (Klez @ Feb 15 2010, 11:26 AM) 3.5 V6 benzina.
Asa e tata Klez,acelasi motor si cutie ca la Pajero,nu stiu de unde a aparut doiu' ala cand eu ma gandeam la cinci. Iar mai jos alta de pe coasta de est. A Asiei ca in America nu se importa L200.
Mi-a zis un prieten din California ca nici nu se poate inmatricula acolo pe motiv de ...poluare. Cand a venit in vizita cu greu l-am mai dat jos din masina ,cauta orice pretext de plimbare.
Deci cea rosie : V6 Triton PLUS 3.5 V6 with a 5 speed automatic with INVECS II.
[attachment=7540:05_23_2550.jpg] [attachment=7538:Mitsubishi_Rally_2.jpg]
Fişiere ataşate
05_23_2550.jpg
05_23_2550.jpg (27.2 KiB) Vizualizat de 7005 ori
Mitsubishi_Rally.jpg
Mitsubishi_Rally.jpg (73.58 KiB) Vizualizat de 7108 ori
Mitsubishi_Rally_2.jpg
Mitsubishi_Rally_2.jpg (68.41 KiB) Vizualizat de 7075 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori