Jante L200
QUOTE (Dan Suciu @ Jun 6 2009, 11:21 PM) Problema este ca aceste jante de aliaj pe care le-am gasit pe internet nu au precizari exprese daca sint sau nu indicate pentru off road.
Am intrat chiar si pe site-ul producatorului atunci cind am gasit un model interesant dar tot nu am gasit precizari pentru domeniul de utilizare cum gasesti la cauciucuri.
Nu cred ca orice janta de aliaj poate fi folosita in off road pentru ca solicitarile sint mult mai mari.
Doar sa gasesti pe cineva care utilizeaza un anumit model si sa incerci sa gasesti acel model testat gata.
Poti sa-mi spui, te rog, ce model de jante ai, poate le gasesc pe net. (Producator, model, daca mai stii.)
Parerea mea e ca tipul de off road pe care aceasta masina il poate face nu poate dauna unor jante - de aliaj sau nu.
Daca doresti ceva m-ai extrem trebuie sa te orientezi spre alt vehicul. Am si eu acelasi model de L200 si stiu ce poate si ce nu. Nu am reusit sa indoi, sa sparg (poate doar sa zgarii) jantele de aliaj pe care le am in acest moment.
Am intrat chiar si pe site-ul producatorului atunci cind am gasit un model interesant dar tot nu am gasit precizari pentru domeniul de utilizare cum gasesti la cauciucuri.
Nu cred ca orice janta de aliaj poate fi folosita in off road pentru ca solicitarile sint mult mai mari.
Doar sa gasesti pe cineva care utilizeaza un anumit model si sa incerci sa gasesti acel model testat gata.
Poti sa-mi spui, te rog, ce model de jante ai, poate le gasesc pe net. (Producator, model, daca mai stii.)
Parerea mea e ca tipul de off road pe care aceasta masina il poate face nu poate dauna unor jante - de aliaj sau nu.
Daca doresti ceva m-ai extrem trebuie sa te orientezi spre alt vehicul. Am si eu acelasi model de L200 si stiu ce poate si ce nu. Nu am reusit sa indoi, sa sparg (poate doar sa zgarii) jantele de aliaj pe care le am in acest moment.
Eu am un L200 single cab si habar nu aveam cind am luat-o cit poate duce.
Asta iarna am fost la vinatoare si am bagat toti vinatorii in spate, vreo 20 imbracati bine, cu arme, bagaje, tot tacimul. Peste tona. Si dupa aia am luat-o prin padure, prin zapada si am urcat pante de peste 30 grade. Nici circ nu a zis.
Acum car lemne cu ea, cam o tona, una si un pic la cursa, prin padure. Se duce mai bine decit goala.
Singurele limitari au fost din partea cauciucurilor ca am cauciucurile din fabrica, de sosea, si cind pierd aderenta pe noroi am pus-o.
In rest, zilnic bat padurea cu ea pe toate felurile de drumuri sau mai mult pe linga.
Asta iarna am fost la vinatoare si am bagat toti vinatorii in spate, vreo 20 imbracati bine, cu arme, bagaje, tot tacimul. Peste tona. Si dupa aia am luat-o prin padure, prin zapada si am urcat pante de peste 30 grade. Nici circ nu a zis.
Acum car lemne cu ea, cam o tona, una si un pic la cursa, prin padure. Se duce mai bine decit goala.
Singurele limitari au fost din partea cauciucurilor ca am cauciucurile din fabrica, de sosea, si cind pierd aderenta pe noroi am pus-o.
In rest, zilnic bat padurea cu ea pe toate felurile de drumuri sau mai mult pe linga.
- liroi_iasi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mai 08, 2010 11:39 am
- Contact:
salut ,sint nou intre voi ,am un L200 varianta SAM din 2009 si as vrea sa ma sfatuiti ce sa fac.Am jante de aliaj de 17 cu gume de 245 /65/17 si as dori sa schimb ceva sa nu mai ,,topaie" asa tare.am presiune 2 pe fata si tot 2 pe spate .astept un sfat de la voi : jantele sau cauciucurile ,si ce marimi si la jante si la gume .Multumesc.
- liroi_iasi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mai 08, 2010 11:39 am
- Contact:
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori