Placuta De Frana + Altele...

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Mar Iul 21, 2009 8:49 pm

Salutare,
intrebare ...am 39458 de km si pana acum am schimbam 3 seturi de placute de frana, maine ma duc sa il pun pe al patrulea. Aveti idee de ce?
si doi, mi s-a fisurat discul de frana pe dreapta si maine ma duc sa mi-l schimbe pe garantie dar sunt fortat de imprejurari sa il schimb si pe cel din stanga si binenteles pe banii mei...de ce oare s-a fisurat, are cineva idee?

Avatar utilizator
Oroles
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 04, 2008 1:12 pm

Mesaj de Oroles » Mie Iul 22, 2009 1:14 am

Este ceva cel putin ciudat, eu am spre 28000 km si inca nu a fost nevoie macar de o aierisire la frane. Singura idee ce poate sa-mi vina e ca s-a coborat o panta super lunga numai pe frane si s-au supraincalzit placutele si s-au lipit de disc fortandu-l (daca nu avea viciu de fabricatie, caz in care ar fi putut sa se auda o bataie surda anterior si consum mare de ferodouri)> Cine a zis ca trebuie schimbate ambele discuri de frana? cel de pe stanga e defect cumva ? Daca nu, atunci nu se justifica o cheltuiala inutila .

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Mie Iul 22, 2009 9:10 pm

Nimeni de la reprezentanta nu a stiut ce sa imi spuna de ce s0a dus dracului discul...l-eam schimbat pe amandoua si placutele sa fiu eu sigur si impacat cu asta. Placutele la mine, deja sunt de poveste la reprezentanta, in 40.000 de km am schimbat 4 seturi de placute....ideea este ca eu si fug cu ea...din 120-160 nu o scot cand ii dau si ies des din localitate , ma gandesc ca de aceea dar acum vreau sa ma mai potolesc ca nu este bine ...

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mie Iul 22, 2009 10:36 pm

Pai... Problema e una... posibilatile sunt multe:
1. Discul de frana de pe dreapta e posibil sa fi fost crapat din fabrica. Daca nu, e posibil sa-l fi crapat ei in service cand au facut parghie sa scoata etrierul. La fel de posibil e sa fi fost foarte fierbinte discul (de la franare prelungita) si sa fi intrat intr-o balta. Drept urmare a fost un soc termic si, iar discul contractandu-se... s-a fisurat. Discul de pe stanga daca nu era ovalizat/crapat/ros ne-uniform... merge inca multi km. Cel de pe dreapta e bine ca l-ai schimbat.

2. Placutele de frana: Aici sunt tot multe posibilitati. Una din ele e cea pe care ai spus-o tu, cea legata de viteza. Dar totusi nu se justifica... sunt masini sport care merg mult mai repede, franeaza mult mai mult si tot le tine mai mult placutele. O varianta de rezolvare la problema asta ar fi sa iei placute de frana cu o concentratie mai mare de fier in ele, gen "Textar". Se uzeaza mai greu, insa e foarte posibil sa scartaie la franare (dar te obisnuiesti cu timpul). Cred ca cei din service ti-au pus cele mai ieftine placute pe masina (gen Niparts), astfel si uzura lor e marita. Nu te zgarci la bani, mai ales la capitolul franare. Am un prieten care cu placute Niparts noi noute , a franat brusc (cu ABS) de la 180 kmh. Cand s-a oprit, a descoperit cu stupoare ca nu mai avea placute de frane... pur si simplu au luat foc si au disparut.... Tot-odata, eu as verifica si etrierele de frana sa nu cumva sa ramane putin blocate. Adica sa te tine putin de tot infranat. Astfel, e si normal sa se consume placutele, unde mai pui ca si consumul creste. Oricum, o varianta buna, ar fi inlocuirea lor cu ceva de calitate, ceva Heavy Duty, cu o concentratie mai mare de fier.

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Joi Iul 23, 2009 2:18 pm

Fratilor...super faza astazi pe autostrada soarelui...aveam 185 km/h si la km 40 parca s-a rasturnat un tir si idiotii de Garcea au deviat circulatie. Si cum va spuneam veneam intins si cand autostrada face curba spre stanga si nu ai vizibilitate mai deloc si cand in fata mea exact dupa curba, 2 Garcea faceau semne disperate sa incetinim( eram eu si un BMW care mergeam la blana) sa o luam pe alta sosea...fratilor...am pus frana nu brusc dar sa opresti un L200 in 200 de m la viteaza aia credeti-ma a fost nebunie....mai merg 20 de m si efectiv mi-a iesit fum din placute am crezut ca i-au foc in ce hal s-au incins.Iti puteai aprinde tigara de pe disc.....doamne ce chestie ..cum este posibil asa ceva ?

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Joi Iul 23, 2009 7:14 pm

Pai eu nu stiu cum este posibil sa mergi cu un L200 cu 180 kmh. Adica este posibil... dar se numeste kamikaze !!!
Legat de placute de frana.... citeste ce-am scris mai sus... sunt placute de proasta calitate. Incearca sa le schimbi cu ceva mai performant, sau mergi si tu mai... linistit

P.S.: La greutatea masinii, a rotilor si a gabaritului nu tocmai sportiv al masinii, ti-ar trebui discuri mai mari, perforate si placute de frana super-sport ca sa poti frana de la 180 kmh.

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Dum Iul 26, 2009 2:34 pm

Pai da-mi sfaturi, de unde sa cumpar placute bune, discuri, etc..te rog frumos sa ma indrumi...daca vii in Cta iti pot arata cum se merge cu L200 cu 185...it is so simple...

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Dum Iul 26, 2009 5:50 pm

Daca este in garantie masina, poti intreba la ei cat te-ar ajunge un set de placute Textar (sau ceva de genul). Eu din astea am pe a mea de 3 ani incoace. E drept ca nu franez de la 180 kmh, dar cand cobor prin bolovani vreo 500 de metri cu piciorul pe frana.... se simte. Cred ca cei de la Mitsu folosesc ceva gen NipParts. Adica ceva ieftin si nu prea bun. Pentru mine, placutele de care spuneam, m-au costat in primavara aproape 3 bulioane... si inca mai tin pana in iarna. Discuri de frana ventilate, intreaba tot la ei, si daca ei nu au, intreaba-i daca poti sa-ti iei din alta parte ca sa le schimbi, fara sa-ti pierzi garantia.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Vin Aug 14, 2009 10:54 am

Salut,

Legat de "problemele de uzura" ale placutelor de fran aici sunt mai multe probleme:
- una este viteza de la care franezi - energia cinetica pe care trebuie sa o disipe franele este de patru ori mai mare daca franezi de la 180 in loc de 90. Adica, pentru comparatie, gandeste-te ca pui aceste frane pe un camion cu o greutate totala de 11,5 tone si il franezi de la 90 in acelasi interval de oprire. Deci sunt franele proaste sau nu?
- al doilea, de ce nu incerci sa folosesti ceea ce se cheama "coasting" - inainte de franare sa lasi masina sa ruleze in frana de motor, sau sa sustii franarea cu frana de motor;
- trebuie sa te gandesti bine la placutele pe care le alegi - daca iei unele mai spre performance, nu functioneaza decat daca sunt bine incalzite, altfel nu au eficienta buna.
- la coborarea pantelor foloseste frana de motor ( trepte de viteza mici);
- placutele de frana de la Mitsubishi nu sunt proaste, dar nu sunt potrivite pentru stilul tau de conducere, acestea sunt placute de frana de uz general, care trebuie sa asigure in mod optim o serie de caracteristici de franare atat la rece cat si la cald, confort in timpul procesului de franate. Tie iti trebuie frane mai catre performance/racing, dar cu atentie - in oras nu ai unde sa le incingi si daca sunt reci te duci si poti parca in portbagajul celui din fata.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Dum Sep 27, 2009 7:46 pm

Buna seara.Am un L200 full din 2007 nou nout.Bull barr cu proiectoare in el hardtop remorcher proiectoare pe marsalier 4 proiectoare dreptunghiulare de inox pe el statie emisie receptie de 150w xenoane pe h11 h4 cauciucuri inscriptionate de fabrica 185/75/17 ce mai e tanc. E negru si am 93500 km.Nu am avut nici o problema cu el si ma simt f bine cu el .La drum lung e cam obositor peste 1000km an rest ok.Am nevoie de ajutor din partea voastra .Scuze am uitat sa-mi cer caci nu sant prea familiarizat cu tastatura si implicit cu calculatorul.Daca ve-ti dori o informatie din partea mea ca urmare a exp mele va asigur ca voi fi sincer pentru ca la 43 de ani nu-mi permit sa mint.V-am citit comentariile si mi-au placut ,,tonurile,, blande si politicoase ale conversatiilor. Deci , va rog sa ma ajutati in procurarea de placute de frana , pentru ca cele originale sunt pe duca si nu stiu de unde sa le iau. Cele originale au preturi colosale 1400ron,iar intr-un viitor f apropiat chitul la distributie original. Nu sfatuiesc pe nimeni sa se joace cu distributia, dar nu-mi permit sa dau lectii la profesionisti.Am daca va intereseaza toate codurile pe original la distributie .Scuze, ma numesc Catalin si sunt dint Piatra Neamt.Va multumesc pt simplu fapt ca m-ati citit.........si astept raspuns

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori