Bujii L200

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Mie Noi 04, 2009 7:55 pm

Salutare, fratilor cica am reusit sa ard bujiile de la L200. Nimeni de la service nu imi poate spune de ce. Ideea este ca in diminetile reci dupa ce se sting martorii incerc sa ii dau cheie si tin contactul pus cateva secunde bune si mai dau putin si din acceleratie pana porneste. Am fost la service si dupa ce s-au chinuit 15 mins a scoata o bujie si apoi le-au masurat pe toate cica ar fi arse. Bujiile normal ar scoate 1 ohm iar la mine scot 4. Poate s-a mai lovit cineva de problema asta. Cineva mi-a spus ca masina ar fi facut ptr tarile arabe si de aceea dar nu este ptr ca nu are caracteristicile acelor masini. Ma puteti ajuta cu un sfat? Sa le schimb? Costa 240 ron fiecare bujie si cam scump ptr niste bujii.
Multumesc

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mie Noi 04, 2009 10:34 pm

Si daca e facut pentru statele arabe, etc... Arabii nu scot si ei masinile la frig din cand in cand ? Asta e vraja marii. In orice conditii, bujiile trebuie sa functioneze corespunzator. Legat de pret, ia codul de pe o bujie si dute la un magazin de piese auto si ia aftermarket ca-s mai ieftine si cam tot atata tine.

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Joi Noi 05, 2009 2:38 pm

Este destul de ciudat cum s-au ars toate odata,poate ar trebui verificat circuitul de comanda-alimentare al bujiilor ?

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Joi Noi 05, 2009 9:52 pm

Nu e ciudat deloc. Probabil tie t-i sa ars o bujie in primavara, 2 in vara si inca una acuma de curand. Faptul ca tu debia acuma ai observat, este datorat temperaturii scazute fata de asta vara. La releul de bujii nu prea ai ce umbla. El merge, iar cand nu mai merge, nu mai merge si trebuie schimbat cu altul de preferinta nou. Nu prea este ceva de reparat/reglat prin el. Functionarea releului este vizibila atunci cand motorul e rece sau cald. Adica cand e rece, dureaza mai mult incalzirea bujiilor (martorul din bord sta aprins mai mult), aprox 10 secunde, iar cand e cald trebuie sa le incalzeasca cam 1-2 secunde, in functie de temperatura. Eu ti-as recomanda sa pui bujii aftermarket, care costa cam 50 ron/bucata. Daca porneste bine inseamna ca ele erau de vina, asteapta sa treci iarna cu ele si cand vei avea bani, poti sa iei "de firma" la valoare astronomica, pentru ce fac si cat tin(finctioneaza).

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Joi Noi 05, 2009 10:15 pm

Fii te rog atent la zgomotul pe care trebuie sa-l scoata releul.....zgomotul din stanga-fata......daca nu-l auzi cum pacane..... cam la 3-4 secunde dupa ce s-a stins martorul de bujii din bord....anseamna ca e ars...

Dar... sa ramanem la bujii si relee...
Editat de Klez

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Sâm Noi 07, 2009 2:53 pm

Salutare, si de unde sa cumpar asemenea bujii aftermarket ptr ca pe aici cam nimeni , ma refer in Cta, nu a auzit de bujii de L200. Ma indrumati pe undeva?
Multumesc

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Sâm Noi 07, 2009 5:51 pm

Spune te rog un tip de motor, an fabr, kw.

La o prima aruncare de ochi am gasit asa:
-NGK - 142 Ron (la promotie de iarna)
-ICAT - 60 Ron (Din astea am avut si eu si 3 ierni le-am trecut fara probleme).

Nu am cum sa iti spun un pret exact, imi trebuiesc datele de mai sus.

Legat de pretul de 240 de Ron, nu stiu unde ai gasit "oferta" asta. Cele mai scumpe le-am gasit NGK-urile, care totusi... is cam tata lor in domeniul bujiilor.

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Sâm Noi 07, 2009 7:01 pm

Salutare,
pretul il am de la reprezentanta Mitsubishi .
Caracteristicile masinii mele sunt urmatoarele:
An fabricatie 2008
Tipul 4D56
Cilidree 2477
Putere 100kW
Cam astea sunt datele...

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Dum Noi 08, 2009 6:01 pm

ce ai cu mine frate, KLEZ de m-ai anrosesti an halul asta...

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Dum Noi 08, 2009 7:40 pm

Stai linistit, nu am absolut nimic cu tine sau cu cineva de pe forum. Dar in calitate de moderator, am dreptul dar si obligatia de modera topicurile cat mai "la subiect". Se discuta despre bujii, ai postat si tu, am respectat tot ceea ce ai scris, mai putin vreo 2 randuri in care vorbeai de un aditiv de motorina de Mitsubishi si inca ceva care nu avea nici o legatura cu bujiile, de aceea am editat post-ul tau, stergand ultima propozitie.
Nu mi-o lua in nume de rau, repet, nu am absolut nimic cu tine. Insa, imagineaza-ti urmatorul lucru:

- Deschizi pagina de forum la capitolul "L-200", te intereseaza ceva legat de bujii, iar in toate cele 4-6 pagini, gasesti doar 20% on-topic, restul numai discutii despre cu totul altceva.

Sau:

- Deschizi pagina de forum la capitolul "L-200", te intereseaza ceva legat de bujii, iar intr-o singura pagina gasesti mai totul scris, deoarece, e 99% on-topic.

Eu unu aleg varianta II. Tu ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori