Intreruperi L200
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
am inteles si-mi cer scuze klez....cu tine Garsia...te prind eu in Piatra......Sa revenim,....am facut joi la amiaza plinul la omv,vineri dimineata iar,...sambata dupa-amiaza la lukoil,..iar azi la amiaza la petrom si tot nu am reusit sa scap de acele intreruperi mai evidente in treptele 2si 3.Manifestarile sant urmaoarele;in treptele 2-3 cand ajungi la 2000-2100rot/min,masina produce cateva smuncituri greu de controlat...peste care trece, daca insisti pe acceleratie, cam dupa 1/2sec...in treptele 4-5 tot pe la 2000-2100 rot/min,se aude o auto-turare[creste turatia motorului si scade tot timpul]fara a produce smuncituri sau tendinte de demaraj respectiv frana de motor,...peste care trece daca se insista cu acceleratia.Chestiunea este deranjanta in treptele 2-3,dar simt ca in momentul accelerarii peste 2000-2100 rot/min,motorul nu mai este la fel de zvelt,ca pana in 2000...am senzatia ca-mi bolboroseste motorina prin injectoare nu purjeaza cum ar fi si normal.Una din solutii, mi-au dat-o cei de la m-car,cu aditiv de motorina Mitsu[daca ei m-au lucrat.... asta e..]iar a doua, daca nu da randament aditivul,...demontarea agr-ului si curatarea lui.Am avut ocazia sa vad un agr de L200-2008 inlocuit cu unul nou din 2009....noutatea e ca montarea sondei nu se mai face la capatul de la iesire agr[care e negru,negru]ci la capatul de la intrare agr[care e alb,alb].....zi-mi si tu ceva in ajutor klez,am facut initializare pompa,initializare injectoare[cu m-car],motorina de tot felul[sprint,euro 5,winter]nu de aia proasta,....nu mai stiu frate ce sa-i fac...Ce parere ai despre vidul ce se creaza an rezervor dupa parcurgerea unei distante,.......in carte scrie, sa avem grija cand desfacem busonul ,... sa nu ne stropim cu motorina si sa nu-l desfacem brusc, ca afecteaza pompa de motorina,.....eu ma intreb daca nu e bine sa-l lasam mai lejer pentru a nu forta pompa?!!!....daca am mai gresit cu ceva.....taie frate ,ca nu curge sange...ti-am zis ca-s pe la inceput cu astea....fii mai tandru....vds
Pai la 2000 , 2100 rpm iti intra turbina in functiune. Tu daca tii acceleratia la punct fix, vei avea impresia ca masina se accelereaza singura. Atunci iei piciorul putin de pe acc, masina incetineste, turbo se opreste, iar accelerezi, iar intra turbo si iar smunceste. Nu vad sa fie o problema din ce ai povestit. Ci doar faptul ca ai turbina putin mai "naravasa" de felul ei . Daca ai facut un cip tuning, sau daca a umblat careva pe la debite, e chiar normal.
L.E.: Ai un furtun mic de vacuum care pleaca de la rezervor pana sus langa buson, probabil ala s-a infundat si iti creeaza vacuum. Asta nu o vad normala sa-ti faca vacuum.
L.E.: Ai un furtun mic de vacuum care pleaca de la rezervor pana sus langa buson, probabil ala s-a infundat si iti creeaza vacuum. Asta nu o vad normala sa-ti faca vacuum.
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
ce frumos m-ai mangiiat cu detaliile ....mi-a trecut supararea.....ai dreptate cu acel furtun..e desfundat de ei......cu softul stau bine ca l-au montat cei de la m-car acum 7-8 zile si e 2009,......dar cred ca e cam naravasa turbina...are momente cand face si nu...ca stapinul......ai uitat de ceva explicatii despre rezervor si agr sau nu crezi ca merita.....oricum....esti mega tare....le mirosi bine....citi ani ai daca nu te superi ?....vezi ,nu ma mai inrosi...vds.
La capitolul AGR, computere de bord si alte electronice nu intervin ca ma depasesc. Eu sunt mai de moda veche... Totul cat mai mecanic, cat mai simplu si cat mai durabil. La rezervor, nu stiu ce anume te mai intereseaza. Cu siguranta al tau e diferit fata de al meu, eu am 4 vacuumuri pe el, cu filtre decantoare, cu supape de sens.
Nu stiu la ce te asteptai sa fac in topicul acesta, nu sunt comunist, doar moderez offtopic-ul.
P.S.: 23.
Nu stiu la ce te asteptai sa fac in topicul acesta, nu sunt comunist, doar moderez offtopic-ul.
P.S.: 23.
- cristian_sen
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
sarut mana sen .....am bagat de toate tipurile......dar acum vad ca nu mai face asa tare....are dreptate klez....e cam naravasa turbina.....si mai e si cal motorinei...cat am bagat din slovenia(1,03e)si italia(1,21e)cand am fost venetzia,nu a avut nimic.....120-140km/h..ii era numai sete si atat...cred ca e vorba de noroc si cand alimentezi....ce norocosi sintem noi ca traim in o tara de noroc...vds..
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
sal'tare la toti colegii.......dupa al 7-lea plin de motorina de la petrom,euro 5,am scapat de intreruperile alea urate...deci grija mare la tipul de combustibil folosit...nu stiu cu ce motorina am ametit motorul,dar m-am chinuit mult sa scap de acele intreruperi urate..din nou merci pt sfaturi...vds..
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 41 vizitatori