Intreruperi L200

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Joi Feb 04, 2010 10:37 pm

mi-ai luat o piatra de pe ...acceleratie...esti un gentelmen..merci...vds..

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Dum Mar 07, 2010 7:04 pm

Salut,
Sunt posesorul unui Mitsu cumparat acum second din Bucuresti si dupa ce am facut plinul La Petrom in Bucuresti
a doua zi a inceput problema care a fost descrisa anterior. In garantie masinei i s-a schimbat valva.
Acum i-am pus solutie de curatare injectoare si astept efectele.
Alte recomandari care ar fi ?.Masina are 85000 km si sunt reali persoana e serioasa si are si caiet service.
O zi buna

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mar Mar 09, 2010 11:03 am

in primul rind roaga-te sa creasca temperatura exterioara,peste 5g,...am observat ca in momentul in care creste temperatura ext. nu mai face simtomele de mai sus,deci totul este legat de calitatea motorinei...o stim cu totii de ce fel de motorina avem in tara

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mar Mar 09, 2010 7:35 pm

buna jack.suna-ma pe 0722703101-0788387867

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Dum Mai 29, 2011 10:30 am

De ce oare,cum a venit vara si caldura,nu ne mai supara motoarele?!!!!!!!!Deci,motoarele noastre nu au nimic,..motorina bat-o vina...vds

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Mie Iun 01, 2011 9:11 pm

din cate am inteles de la reprezentanta Mitsu si de la Volkswagen cea mai buna motorina este cea de la Mol.
Dupa ce am abandonat sa iau de la Petrom si am alimentat numai de la Mol nu am avut nici o problema
legata de motorina.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Vin Iun 03, 2011 10:58 am

Eu am renuntat la Petrom de 3 luni si iau de la Lukoil...om vedea.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Dum Oct 09, 2011 10:24 am

Buna ziua.Dupa atata timp am reusit sa-mi rezolv problema cu simtomele de mai sus prezentate.Am gasit o solutie mult mai ieftina si de succes,zic eu,si cu cheltuieli de pana la 800 ron.Am demontat valva si am anlocuit-o cu o alta de pe alt tip de masina care se situeaza an aceeasi plansa de valori cu cea originala.Din bun simt nu va dau tipul de valva,decat an momentul an care termin probele cu ea...acum sant an probe cu ea.Au disparut acele antreruperi de pe la 2000-2200 ture,motorul nu se mai auto tureaza an relanty sau balbaie,la mers constant nu se mai aud acele oscilatii de turatii sacaitoare an treptele 3-4,motorul nu se mai opreste cand sta an relanty si parca are o pornire mult mai usoara-asta e o vaga impresie,o sa vad mai ancolo.A disparut si acea senzatie de bolborosire a motorinei prin injectoare si am impresia ca-mi purjeaza cu adevarat,masina trage altfel.Nu mi se mai plafoneaza acceleratia,deci pot sa accelerez linistit si dupa ce stau 10 min an relanty.Oscilatiile de presiune de pe tester se situeaza la foarte mici diferente de cele originale,aproximativ 0,5-1%,dar an sarcina se echilibreaza si devin constante si uniforme.Am uitat sa spun ce-i mai important,,,,,,toate aceste lucruri le-am facut cu un tovaras care a lucrat pana acum 2 luni la reprezentanta Mitsubishi,cu programe originale deci si an deplina cunostinta de cauza.Daca am mai facut ceva erori de redactare sau exprimare,scuze,daca nu astept si parerea voastra avizata despre ceea ce am facut si posibilele probleme care zice-ti voi,ca ar aparea an timp.Un alt tov.,care lucreaza an domeniu a spus si el ca nu are ce se antampla atata timp cat are loc acea initializare a pompei an parametri (injectoare-pompa-etc) de pe masina.....cu date originale Mitsu.An speranta ca cele de mine semnalate vor veni an ajutorul vostru,promit ca voi reveni cu informatii mai detaliate si va urez....vant din spate...vds.(pt.cunoscatori).

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Dum Oct 09, 2011 12:24 pm

.....am uitat,codul valvei pe original,de pe masina...0160 03j22 310010...daca va poate ajuta cu ceva

Avatar utilizator
DarkDaemon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 25, 2011 11:29 am
Contact:

Mesaj de DarkDaemon » Lun Oct 10, 2011 6:57 pm

Cataline acuma desigur tu poti alege doar din motorina care se gaseste la statiile de carburanti din zona ta. Jiacobuta a punctat perfect. Eu nu am nimic cu Ungurii dar pag piciorul daca nu e mult mai buna motorina lor decat a noastra de la mult laudatul OMV Petrom . Desigur motorina si benzina care se vand in statiile MOL din judetul Bihor sunt integral aduse din Ungaria cu TIR-urile in fiecare dimineata in jurul orei 5:30. Asa ca daca e vorba de calitatea carburantilor auto, in Romania noi o ducem rau. Nu e vorba de pret caci accizele sunt cele care dau pretul final ce e vorba despre faptul ca Ungurii nu au extractie si zacaminte de titei cum avem noi si ei fac combustibili auto cu muuuult peste romani. Oricum firma lui Patriciu face motorina mai buna decat Petrom, deoarece titeiul este adus din Irak si este rafinat la Petromidia care este cea mai noua rafinarie si mai moderna din Romania. Titeiul lor e mai uns mai curat si motorina rezultata e mai uscata si arde cu o putere calorica mai mare, prin urmare si consumul e mai mic, pe cand cea de la Petrom e mai grea e plina de sulf si nu are asa putere calorica ca cea de la Rompetrol, prin urmare si consuma un piculet mai mult. Daca vrei mai multe detalii discutam pe PM sa nu fim OffTopic
Sper din toata inima ca ti-ai rezolvat problema caci stiu dupa mine cum sunt cand nu toarce masinuta mea cum ar trebui.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori