Motorina Bat'o Vina

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
Oroles
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 04, 2008 1:12 pm

Mesaj de Oroles » Sâm Dec 19, 2009 7:46 am

Am patit ieri o chestie ciudata: am pornit motorul pe la 7:30, am mers 1-1,5 km si s-a oprit; dupa vreo doua ore a pornit fara probleme si am mers pana pe la ora22 fara probleme. Azi pornesc pe la 6:30 merge motorul 3-4 minute si se opreste exact cand se urca nevasta sa o duc la job si nu mai vrea sa mearga. Afara sunt vreo -12C, dar am pus OMV Alpin cica pt.iarna, stie cineva o solutie mai de doamne ajuta? Deja am dat prea multi bani pe taxiuri, ca unele trebi nu asteapta. A.. sa nu uit masina are 32000 km, la 19500km am schimbat filtre,ulei, etc. E prima problema serioasa cu Mita, dar total nepotrivita ca timp.

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Sâm Dec 19, 2009 4:16 pm

Salut,
pai conferentiare, cum ai facut schimbul la 19k? Tie nu ti-a spus nimeni ca se face din 15k in 15 k?
Ai grija sa nu fie de la bujii, asa am avut si eu probleme. Pornea foarte greu la tem foarte scazute, eu nu le-am schimbat dar le-a scos de acolo le-a curatat putin si merge acum de nu se poate. Respecta ce scrie in cartea de garantie ca o sa ti-o pierzi si nu vrei asa ceva.

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Sâm Dec 19, 2009 6:56 pm

vezi ca anul trecut au fost vreo 5-6 cu motorina inghetata in filtru pe la service pe la noi...nu cu mitsu neaparat.Culmea, toti pusesera motorina "winter", "alpin"..etc. Ca in multe alte cazuri eu consider ca e doar o mare vrajeala de marketing treaba asta cu motorina de iarna sa-ti ia mai multi bani din buzunar..n-am pus si nici nu o sa pun vreodata..

Avatar utilizator
Oroles
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 04, 2008 1:12 pm

Mesaj de Oroles » Sâm Dec 19, 2009 7:07 pm

Pt. dl. Garsia: la L200 Casa auto Iasi solicita revizii pt.garantie la 20k-40k-60k... cu schimbarea filtrelor de ulei,motorina,aer si a uleiului. Nu are cum sa fie din bujii ca-s incandescente, si oricum motorul a pornit, s-a oprit dupa 3-4 min pt. ca nu mai venea combustibil,pe la ora 14 cand s-a mai incalzit afara am plecat fara dureri de cap. Cred ca e din motorina problema, probabil un dop de gheata sau s-a facut "gem" de parafina in filtru. durerea este ca am o gramada de treaba zilele astea, si nevasta e de serviciu in fiecare dimineata pana pe 8 ian.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Sâm Dec 19, 2009 8:29 pm

Vezi daca nu este ceva aditiv de motorina mai bun pentru situatii de astea... La benzinare e simplu, bagi juma de litru de acool tehnic in rezervor si ai diluat apa insa la motorina nu se poate din pacate....

Avatar utilizator
Oroles
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 04, 2008 1:12 pm

Mesaj de Oroles » Dum Dec 20, 2009 6:47 am

Am luat si un aditiv de vreo 45 ron/330ml l-am pus aseara am mai mers 20 km sa se amestece in rezervor, am mai pus 15 l de motorina Nordic de la Petrom, atat a incaput. In dimineata asta sufletu' am pornit motorul la sfert de cheie, l-am lasat sa mearga 3-4 min cat am curatat zapada, cand m-am urcat in masina sa plec s-a oprit iar si gata. Bineinteles ca taxi in cartier la 6:30 nu prea sunt duminica asa ca a plecat pe jos nevasta, sigur intarzie.

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Dum Dec 20, 2009 11:05 am

QUOTE (Oroles @ Dec 19 2009, 07:07 PM) Pt. dl. Garsia: la L200 Casa auto Iasi solicita revizii pt.garantie la 20k-40k-60k... cu schimbarea filtrelor de ulei,motorina,aer si a uleiului. Nu are cum sa fie din bujii ca-s incandescente, si oricum motorul a pornit, s-a oprit dupa 3-4 min pt. ca nu mai venea combustibil,pe la ora 14 cand s-a mai incalzit afara am plecat fara dureri de cap. Cred ca e din motorina problema, probabil un dop de gheata sau s-a facut "gem" de parafina in filtru. durerea este ca am o gramada de treaba zilele astea, si nevasta e de serviciu in fiecare dimineata pana pe 8 ian.
Salut,
pai cum asa, difera km de la service la service? Nu este la toata lumea la fel, din 15k in 15k?
Pai masinile nu sunt la fel si la Cta si la Iasi?
Chiar nu inteleg

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Dum Dec 20, 2009 1:36 pm

Se intampla si la Lancerul nou. Deci nu e de mirare. Depinde de la care dealer o cumperi si cum iti "corecteaza" cu pixul pe caietul de service.

Avatar utilizator
Tavi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 17, 2009 1:50 pm

Mesaj de Tavi » Dum Dec 20, 2009 8:09 pm

Am auzit multa lume ca iarna cand sunt temperaturi f. scazute adauga benzina peste motorina, si nu se mai intampla ce ti se intampla tie. Este de la motorina, cu siguranta. Ceea ce nu-mi mai aduc aminte exact este procentul maxim de benzina admis, cred ca 10%, dar nu bag mana-n foc, poate ne ajuta cineva care stie mai bine. Eu inca nu am pus niciodata, dar daca voi avea probleme macar un 2-3 litri de benzina la un plin tot pun.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Dum Dec 20, 2009 9:37 pm

Oroles, tu ai mers mult... Eu am facut doar 500 de metri si mi-a murit in intersectie, in ciuda altor soferi care se chinuiau sa incapa pe langa mine

Mai mult ca sigur e motorina proasta de vina. Cu 2 zile inainte de incident am pus motorina "De la rusi", adica ucraineana. Dupa 2 zile... gata. Am pornit motorul dimineata, l-am lasat vreo 10 minute sa se incalzeasca, am plecat de pe loc, dupa 500 de metri, pauza. Dau la cheie, pauza. Am incercat sa amorsez manual sistemul de alimentare si era intepenita cama filtrului. Deja era clara treaba ca era infundat filtrul. Am reusit sa-l pornesc si am mers pana in 2000 rpm pana in oras la un magazin de piese si am luat un filtru nou si l-am schimbat pe loc in fata magazinului (cam 15 minute dureaza). Am amorsat, am dat la cheie si in aceasi zi am facut vreo 200 km pana la tg neamt si retur.

De mentionat e ca filtrul de motorina l-am schimbat in toamna, prin septembrie, octombrie si garantat nu am facut mai mult de 5.000 km cu fostul filtru. Deci cei de la Service unde ai facut schimbul de consumabile, nu l-au schimbat numai din pix.

In concluzie, schimba filtrul de motorina, mai ia unul cu tine in portbagaj si pune motorina de oriunde ca e de aceeasi calitate, numai ca are alt nume si alt "furnizor". Adica aceeasi Marie cu alta palarie.

Aditivi anti-inghet , nu prea are rost sa-i pui ca filtrul de motorina existent e deja infundat, cu acei aditivi risti sa bagi parafina in pompa de injectie si sa se opreasca in diuzele injectoarelor.

Cel mai indicat e: La un plin de motorina (aprox 60-80 l.) se adauga intre 3-6 litri de benzina. Se agita bine masina prin 2-3 hartoape si treaba-i gata. Lucru testat de mine anul trecut la -28 de grade.

Schimba filtrul de motorina si da-ne si noua un raspuns.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori