Motorina Bat'o Vina
Eu l-am schimbat la fiecare 15k km. La revizia de 30k am vrut sa refuz schimbarea lui, dar mecanicul a zis ca imi arata ce curge din el si daca vreau pot sa il las tot pe ala. Am fost acolo cand l-au dat jos de pe masina si l-au golit de motorina. A curs numai negreala si gunoaie. Mai ales ca revizia o faci la 20k si nu la 15k eu zic ca nu e o investitie asa de mare. Daca vrei poti sa refuzi schimbarea lui si nu iti pierzi garantia, dar eu zic ca mai bine dai 200ron la 20k km decat sa te apuci mai incolo sa schimbi injectoare sau alte piese mult mai scumpe.
Eu zic ca mai degraba cauti sa economisesti ceva bani din filtrul de clima decat din cel de motorina.
Despre Logan nu stiu ce sa zic. Cred ca si lancerul merge si 100k km cu acelasi filtru, dar o sa apara alte probleme.
Eu zic ca mai degraba cauti sa economisesti ceva bani din filtrul de clima decat din cel de motorina.
Despre Logan nu stiu ce sa zic. Cred ca si lancerul merge si 100k km cu acelasi filtru, dar o sa apara alte probleme.
Subscriu la chestia cu gunoiele, la aro pe vremuri puneam motorina de la tractoristi lasata in butoaie in magazie 10 ani si mergea. La Mitze daca te trezesti cu o bucurie cu injectoare infundate ai sa scoti bani din buzunar. Nici eu nu sunt prea convins cu aruncatul banilor pe fereastra, dar ca sa nu fiu rau poate au o hartie mai "deasa" deci se infunda mai repede. La mine ziceau ca imi arata nus' ce decantor plin cu gheata, nu a fost chiar asa, dar nici nu a mai inghetat. La glumele de legi de la noi orice modalitate de neplatit/neonorat o garantie se va "aplica" sigur. Si eu pastrez bonurile de motorina, dar cu cine sa te iei in bete? Daca ai timp si rabdare cu "baietii destepti" de la Petrom in zece ani poate rezolvi ceva, dar tot e incert.
- conchistadorul
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 am
QUOTE (cix @ Jan 6 2010, 10:40 PM) Cred ca si lancerul merge si 100k km cu acelasi filtru, dar o sa apara alte probleme.
si nu pot sa pun eu unul care e universal dupa el ca sa previn alte probleme, sa stii ca filtrul la orice masina il deschizi arata la fel, fiindca avem aceleasi benzinarii....nu inteleg de ce tocmai alea noastre sunt asa de delicate....VW schimba filtrul la 20000 ca sa nu apara probleme?seat??skoda??? sunt aceleasi motoare in fond....
si nu pot sa pun eu unul care e universal dupa el ca sa previn alte probleme, sa stii ca filtrul la orice masina il deschizi arata la fel, fiindca avem aceleasi benzinarii....nu inteleg de ce tocmai alea noastre sunt asa de delicate....VW schimba filtrul la 20000 ca sa nu apara probleme?seat??skoda??? sunt aceleasi motoare in fond....
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
salutare...la L200 sunt probleme vechi cu f.de motorina..cel original e f. dens si prezinta riscul de a se anfunda infunda mult mai repede...eu folosesc de la turci de 10 dolari,le schimb mai des si nu am probleme iarna deloc...am cu L 110000k si le folosesc cam de la 20000k,...din service stiu ca sunt f.dese''cele originale'' forteaza pompa si se infunda f. usor..de oprit asa cand sta in relantiu mi s-a mai oprit si mie,dar am asteptat cateva sec.,am pormit din nou,nu am fortat automatul....si a pornit...Am mai observat un lucru iarna,la mersul in relanti,mai mult timp caci e -20,motorul balbaie,nu are un mers rotund,..parca se aneaca inneaca..atunci mi s-a oprit o data si mie la pornirea de dimineata...in rest nimic...iar cu sfatul de la klez...e bine de notat...ia un f.in torpedou,dar nu original...vds.
@conchistadorul :
Raspunsul la intrebarea ta e simplu: Filtrul de Mitsu e mult mai dens decat unul after market sau de pe alta masina
Spre exemplu: Pompa de injectie de pe motorul de 1.5 dCi (Clio, Logan) merge in parametrii normali cam pana in 250.000 km. Injectoarele, pana in 150.000 km. Cel putin injectoarele se infunda foarte repede mai ales iarna. De vina este filtrul care nu-si face bine treaba ca e prea "aerisit". Am un Clio la 190.000 km si stiu cate am tras pana acuma. Am tras destule incat trebuie sa-i schimb motorul ca asta este gata de zile, ma costa peste 12.000 Ron ca sa-l repar.
Ei bine, imi comvenea sa schimb filtrul la 10.000 km, chiar si la fiecare 5.000 km numai sa stiu ca nu avea sa se intample una ca asta.
Alt exemplu: Pajero meu vechi, avea in momentul "pensionarii" 1.360.000 km. Culmea, pompa de injectie originala, doar diuzele injectoarelor au fost schimbate. Motorul si cutia inca mai mergeau, dar pica restul datorita utilizarii in regim nu tocmai "bibelou de portelan".
Acuma daca stai sa te gandesti, tu ce ai prefera? Sa faci 500.000 km si sa schimbi filtrul de motorina din 15.000 in 15.000? Sau sa pui un filtru Nameless made in P.R.C. o data la 50.000km, dar la 200.000 km sa schimbi injectoare si pompa de injectie? Garantat iesi mult mai sigur si mai ieftin doar din filtre.
Raspunsul la intrebarea ta e simplu: Filtrul de Mitsu e mult mai dens decat unul after market sau de pe alta masina
Spre exemplu: Pompa de injectie de pe motorul de 1.5 dCi (Clio, Logan) merge in parametrii normali cam pana in 250.000 km. Injectoarele, pana in 150.000 km. Cel putin injectoarele se infunda foarte repede mai ales iarna. De vina este filtrul care nu-si face bine treaba ca e prea "aerisit". Am un Clio la 190.000 km si stiu cate am tras pana acuma. Am tras destule incat trebuie sa-i schimb motorul ca asta este gata de zile, ma costa peste 12.000 Ron ca sa-l repar.
Ei bine, imi comvenea sa schimb filtrul la 10.000 km, chiar si la fiecare 5.000 km numai sa stiu ca nu avea sa se intample una ca asta.
Alt exemplu: Pajero meu vechi, avea in momentul "pensionarii" 1.360.000 km. Culmea, pompa de injectie originala, doar diuzele injectoarelor au fost schimbate. Motorul si cutia inca mai mergeau, dar pica restul datorita utilizarii in regim nu tocmai "bibelou de portelan".
Acuma daca stai sa te gandesti, tu ce ai prefera? Sa faci 500.000 km si sa schimbi filtrul de motorina din 15.000 in 15.000? Sau sa pui un filtru Nameless made in P.R.C. o data la 50.000km, dar la 200.000 km sa schimbi injectoare si pompa de injectie? Garantat iesi mult mai sigur si mai ieftin doar din filtre.
- orgoviciladislau
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Ian 20, 2010 10:20 am
Referitor la motorina am patit urmatorul caz:
Am alimentat de la petrom cu motorina nu am apucat sa ma duc 2 km si cand lumea imi era mai draga pe la 120 km/h am simtit ca pleaca puterea de sub mine. Rapid m-am oprit la urmatorul petrom la aprox 10 km si am bagat aditiv ca si replay de la masina s-a aprins ledul de la motor care si pana azi tot arde. Masina pana in 2000 de ture trage isi face treaba dar peste 2000 de ture nu mai trage nu se simte acel boom ca in mod normal la un L200. (mentionez ca evenimentul s-a intamplat vineri 15 ian. Mi-e si groaza sa maduc la service. Oare ce poate sa aiba sa fie intradevar filtrul de motorina?
Am alimentat de la petrom cu motorina nu am apucat sa ma duc 2 km si cand lumea imi era mai draga pe la 120 km/h am simtit ca pleaca puterea de sub mine. Rapid m-am oprit la urmatorul petrom la aprox 10 km si am bagat aditiv ca si replay de la masina s-a aprins ledul de la motor care si pana azi tot arde. Masina pana in 2000 de ture trage isi face treaba dar peste 2000 de ture nu mai trage nu se simte acel boom ca in mod normal la un L200. (mentionez ca evenimentul s-a intamplat vineri 15 ian. Mi-e si groaza sa maduc la service. Oare ce poate sa aiba sa fie intradevar filtrul de motorina?
Daca becul de check engine a ramas aprins, asta e motivul pentru care nu mai trage peste 2000 rot/min. Mergi la tester sa ti-l stinga si spune-ne si noua de ce se aprinsese. Eu am patit la fel, mi se aprindea intr-o vreme, trebuia sa ma opresc, sa opresc motorul, si dupa se stingea. Am schimbat filtrul de motorina si degeaba, dar dupa ce i-am schimbat filtrul de aer nu s-a mai aprins si am mers deja peste 1000km, in conditiile in care inainte se aprindea chiar si dupa 100 km uneori. Tine-ne la curent.
Eu am pus-o pe tester, dar cu becul stins, si nu a dat nici o eroare. Intr-un fel tu ai noroc ca a ramas aprins, ca vor vedea sigur unde e problema.
Eu am pus-o pe tester, dar cu becul stins, si nu a dat nici o eroare. Intr-un fel tu ai noroc ca a ramas aprins, ca vor vedea sigur unde e problema.
- orgoviciladislau
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Ian 20, 2010 10:20 am
Asa deci, cum am spus s-a aprins ledul de la motor si nu mai tragea masina peste 2000 de ture. Am fost la service-ul din Timi. Deja parca vedeam cat o sa ma coste. Mai toata lumea zice ca motorina este de vina avand in vedere ca, chiar am alimentat inainte de eveniment. Apropo led-ul nu se mai stingea de loc deloc. M-am dus la service la Timi l-au conectat la tester. Gagiul a deschis capota a umblat ceva langa motor si totul a revenit la normal.
Problema era de la o tevusca de vacuum. Nu trebuia schimbat. Nici filtrul de motorina si nici altceva, plus, consumul este de-a dreptul
incredibil. La o viteza constanta de aprox 120-140 km/h este de 9,5 l/ 100 km.
Si toate chestia nu a costat nimica erau lucrari de garantie.
Problema era de la o tevusca de vacuum. Nu trebuia schimbat. Nici filtrul de motorina si nici altceva, plus, consumul este de-a dreptul
incredibil. La o viteza constanta de aprox 120-140 km/h este de 9,5 l/ 100 km.
Si toate chestia nu a costat nimica erau lucrari de garantie.
Pai si nu poti sa faci te rog o poza la teava de vacuum la care a umblat ca sa o localizez si eu? Si mie mi s-a spus ca poate fi un furtun de vacuum, dar cum la mine se stingea becul dupa restart nu a iesit nimic la tester. Multumesc.
Si o intrebare: la care service la Timisoara ai fost? La Mitsubishi? (adica la Casa AUTO?)
Si o intrebare: la care service la Timisoara ai fost? La Mitsubishi? (adica la Casa AUTO?)
- orgoviciladislau
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Ian 20, 2010 10:20 am
da, la casa auto am fost. Ceea ce am vazut de sus ca nu m-au lasat sa intru, mecanicul a lucrat in dreapta motorului sub filtrul de aer
intre filtrul de motorina si filtru de aer. M-am uitat si eu sa vad ceva urme dar nu am vazut nimica, doar ca sunt niste tevi subtiri
sub filtrul de aer undeva acolo trebuie sa fie. Sorry!
intre filtrul de motorina si filtru de aer. M-am uitat si eu sa vad ceva urme dar nu am vazut nimica, doar ca sunt niste tevi subtiri
sub filtrul de aer undeva acolo trebuie sa fie. Sorry!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 42 vizitatori