Motorina Bat'o Vina
Inca o chestie care am primit-o ca sfat de la service si am aplicat-o si iarna trecuta (nu conteaza ca e benzinar sua diesel). Iarna, cand ajunge rezervorul la jumate, fa plinul. Nu lasa sa se goleasca, ideea e sa nu prea ramana mult aer in rezervor ca se poate forma condens, deci apa pana la urma. Asta nu e o rezolvare la problema, e mai degraba o chestie de mentenanta dar eu cred ca merita aplicata...si pana la urma tot banii aia ii dai doar ca putin mai repede.
Este parafinat filtrul de motorina. Deja el e infundat.
Da zi-mi si mie... Mergi cu masina in varf de munte pe offroad, unde dintr-o data ti se opreste motorul din cauza filtrului de motorina. Ce faci? Il tractezi cu un tractor pana in service? Sau il schimbi acolo pe loc? Filtrul de motorina nu are sigiliu, cod, serie sau alta minune. Toata chestia e sa-l schimbi cu unul la fel de la aceeasi firma/culoare.
Da zi-mi si mie... Mergi cu masina in varf de munte pe offroad, unde dintr-o data ti se opreste motorul din cauza filtrului de motorina. Ce faci? Il tractezi cu un tractor pana in service? Sau il schimbi acolo pe loc? Filtrul de motorina nu are sigiliu, cod, serie sau alta minune. Toata chestia e sa-l schimbi cu unul la fel de la aceeasi firma/culoare.
Eh, garantat gasesti si la alte magazine de piese filtre de combustibil pana in 100 ron/bucata. Mai pui si 10 ron manopera la un oaresice service cat de cat mai frumusel si gata treaba, treci iarna cu bine. La mine, cu toate ca am schimbat de nnici o saptamana filtrul, deja incepe iarasi parca sa dea "ratee" in turatii. Astept pana se infunda de tot si cand e gata de zile, il schimb cu lelalalt din portbagaj. Ca si timp, dureaza cam 10-15 minute sa-l schimb. La tine, poate mai putin. Zilele astea se incalzeste, teoretic ar trebui sa nu mai faca figuri, dar de Craciun ma duc pe Calimani unde sigur o sa fie sub -10 grade si nu vreau sa raman pe acolo vreo 2 zile in mijlocul nicairi-ului.
De schimbat il pot schimba si eu numai ca nu am avut cand sa mai caut, ordinea prioritatilor. Problema e ca nu mi se pare normal sa schimb piese din doua in doua zile, daca nu au binevoit ei sa se gandeasca ma apuc eu sa-i fac un fel de incinta incalzita in jurul filtrului, ca sa nu-mi mai faca glume de astea pe viitor.
Ca o idee, sa nu arunci chitanta de la pompa, dupa alimentare - in caz ca ti se buleste pompa sau se infunda injectoarele te duci peste ei. Mi sa intamplat acum 5 ani - cand dupa alimentare am reusit sa merg cu masina (un mercedes microbus din 85) vreo 2 km si stop. Am sarit la gatul lor si cand au scos motorina era ca mierea. Noroc ca sa oprit totul in filtru si nu mi s-au infundat nici un injector.
- conchistadorul
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 am
nu inteleg, poate ma ajuta cineva....de ce filtrele de motorina de pe mitsu se imbacsesc mai repede decat cele de pe logan? Doar aceiasi furnizori de motorina ii am si eu cu mitsu, si restul pupulatiei pe logan 1.5 DCI. Poate ma ilumineaza cineva....filtrul meu e Mitsu presupun, filtrul de la Logan presupun ca e Renault.....de ce la Renault filtrul de motorina se schimba la 60000Km fara nici cea mai mica problema si cel de pe MITSU e bine sa-l schimbi anual....la 20000km. Costa 180-200 lei+ manopera cred ca ajunge undeva pe 250 lei. Ajutati-ma va rog. Urmeaza ca in martie sa-mi fac revizia. Pana acum eram convins ca nu e necesar sa schimbi filtrul de motorina din moment ce in cartea de service nu este necesar, ca e o politica de jegmanire a clientilor. In continuare tot asta sustin, inca.
MS
MS
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 42 vizitatori