Motorina Bat'o Vina

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Dum Dec 20, 2009 9:53 pm

Inca o chestie care am primit-o ca sfat de la service si am aplicat-o si iarna trecuta (nu conteaza ca e benzinar sua diesel). Iarna, cand ajunge rezervorul la jumate, fa plinul. Nu lasa sa se goleasca, ideea e sa nu prea ramana mult aer in rezervor ca se poate forma condens, deci apa pana la urma. Asta nu e o rezolvare la problema, e mai degraba o chestie de mentenanta dar eu cred ca merita aplicata...si pana la urma tot banii aia ii dai doar ca putin mai repede.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Dec 21, 2009 9:52 am

si eu la iveco bagam, iarna, la un plin de motorina (70 litri), cam 5 litri de benzina. pornea si mergea fara probleme.
chestia cu rezervorul la jumate dupa care plinul, eu o aplic de mult iarna.

Avatar utilizator
Oroles
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 04, 2008 1:12 pm

Mesaj de Oroles » Lun Dec 21, 2009 11:12 am

Chestia cu rezervorul si eu o aplic demult, Nea' Klez daca ma apuc de schimbat eu pierd un an de garantie, iar boierii din service nu au program sambata, duminica, ... etc. @#****&%^$$. Dupa amiaza merge pana la urma, "poate o' fi un senzor care se trezeste mai tarziu"

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mar Dec 22, 2009 6:21 pm

Este parafinat filtrul de motorina. Deja el e infundat.
Da zi-mi si mie... Mergi cu masina in varf de munte pe offroad, unde dintr-o data ti se opreste motorul din cauza filtrului de motorina. Ce faci? Il tractezi cu un tractor pana in service? Sau il schimbi acolo pe loc? Filtrul de motorina nu are sigiliu, cod, serie sau alta minune. Toata chestia e sa-l schimbi cu unul la fel de la aceeasi firma/culoare.

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Mar Dec 22, 2009 7:21 pm

Ezact cum zice Klez. Si m-ai mult, daca circuli cu parafina in filtru si pana la urma scapa in pompa de injectie apar alte complicatii...

Avatar utilizator
Oroles
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 04, 2008 1:12 pm

Mesaj de Oroles » Mar Dec 22, 2009 8:31 pm

Pai dupa ei asa ar trebui dupa ei. Oricum la Paneuro nu aveau ..."sarbatorile", si erau cam la acelasi pret cu Mcar (reducere 15% pt.pies si pt. manopera = aprox. 200 ron). Ar exista un filtru aftermaket japonez, 50 ron dar nu era disponibil pana prin ianuarie.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mar Dec 22, 2009 10:02 pm

Eh, garantat gasesti si la alte magazine de piese filtre de combustibil pana in 100 ron/bucata. Mai pui si 10 ron manopera la un oaresice service cat de cat mai frumusel si gata treaba, treci iarna cu bine. La mine, cu toate ca am schimbat de nnici o saptamana filtrul, deja incepe iarasi parca sa dea "ratee" in turatii. Astept pana se infunda de tot si cand e gata de zile, il schimb cu lelalalt din portbagaj. Ca si timp, dureaza cam 10-15 minute sa-l schimb. La tine, poate mai putin. Zilele astea se incalzeste, teoretic ar trebui sa nu mai faca figuri, dar de Craciun ma duc pe Calimani unde sigur o sa fie sub -10 grade si nu vreau sa raman pe acolo vreo 2 zile in mijlocul nicairi-ului.

Avatar utilizator
Oroles
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 04, 2008 1:12 pm

Mesaj de Oroles » Mie Dec 23, 2009 8:03 am

De schimbat il pot schimba si eu numai ca nu am avut cand sa mai caut, ordinea prioritatilor. Problema e ca nu mi se pare normal sa schimb piese din doua in doua zile, daca nu au binevoit ei sa se gandeasca ma apuc eu sa-i fac un fel de incinta incalzita in jurul filtrului, ca sa nu-mi mai faca glume de astea pe viitor.

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Mie Dec 23, 2009 2:17 pm

Ca o idee, sa nu arunci chitanta de la pompa, dupa alimentare - in caz ca ti se buleste pompa sau se infunda injectoarele te duci peste ei. Mi sa intamplat acum 5 ani - cand dupa alimentare am reusit sa merg cu masina (un mercedes microbus din 85) vreo 2 km si stop. Am sarit la gatul lor si cand au scos motorina era ca mierea. Noroc ca sa oprit totul in filtru si nu mi s-au infundat nici un injector.

Avatar utilizator
conchistadorul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 am

Mesaj de conchistadorul » Mie Ian 06, 2010 10:20 pm

nu inteleg, poate ma ajuta cineva....de ce filtrele de motorina de pe mitsu se imbacsesc mai repede decat cele de pe logan? Doar aceiasi furnizori de motorina ii am si eu cu mitsu, si restul pupulatiei pe logan 1.5 DCI. Poate ma ilumineaza cineva....filtrul meu e Mitsu presupun, filtrul de la Logan presupun ca e Renault.....de ce la Renault filtrul de motorina se schimba la 60000Km fara nici cea mai mica problema si cel de pe MITSU e bine sa-l schimbi anual....la 20000km. Costa 180-200 lei+ manopera cred ca ajunge undeva pe 250 lei. Ajutati-ma va rog. Urmeaza ca in martie sa-mi fac revizia. Pana acum eram convins ca nu e necesar sa schimbi filtrul de motorina din moment ce in cartea de service nu este necesar, ca e o politica de jegmanire a clientilor. In continuare tot asta sustin, inca.

MS

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori