Motor Inghetat

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Mie Ian 27, 2010 9:48 am

intr-adevar Mitsubishi in general si L200 si Outlander in special au fost cele mai multe in service inghetate..a urmat Sprinter , dar din cauza faptului ca nu au fost pornite 2-3 zile majoritatea
In principiu, zic cei din service, filtrele de motorina sunt f dense la mitsu si putin subdimensionate. astfel apa, parafina si tot ce se mai aduna acolo au sansa sa inghete mai repede.
Ca si solutie: 2-3 galeti de apa fierbinte pe filtrul de motorina, parcari incalzite sau 150 lei cazare la service peste noapte ...etc etc
Cred ca Oroles are cate ceva sa ne povesteasca dupa discutia cu d-l derector de la Mitsu Iasi ieri

Avatar utilizator
cristivd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 08, 2009 10:32 pm

Mesaj de cristivd » Vin Ian 29, 2010 12:22 pm

Am patit-o si eu. Mi-a inghetat motorina din mers si am ramas in drum. Am mai vorbit cu cativa colegi si toti m-au sfatuit sa bag benzina ( 1 litru pt 20 litri motorina ). Am bagat si nu mai am probleme.( la noi au fost si -30)

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Vin Ian 29, 2010 6:26 pm

Mie nu mi-a mai facut deloc figuri dar adevarul e ca nici sub -10 grade nu a mai scazut temperatura. Daca ai apa pe instalatie poti sa pui si mama aditivului,nu mai scapi decat prin schimbarea filtrului diesel si mai ales schimbarea furnizorului de zeama...alegeti statii bine circulate si alimentati cu ''regular'' nu cu ''extra''. Cu un surplus de aditiv nu veti reusi decat sa stricati pompa sau injectoarele. Mie cel putin mi-a pornit masina la prima cheie dar ma uitam la vecinii mei cu tedeiuri care incalzeau filtrele si bateria cu ...feonu. )
Ca mi-a dat in nas la primu' colt asta e alta poveste,dar nu m-a lasat in drum. Inca ...
Later Edit: In nici un caz nu bagati benzina in rezervor la diesel,trucul asta poate merge la U650 in nici n caz la commonrail ,mai degraba dau jos toata motorina din rezervor si pun alta proaspata! Se da jos usor,are cep rezervorul. Stiu din experienta

Avatar utilizator
Tavi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 17, 2009 1:50 pm

Mesaj de Tavi » Sâm Ian 30, 2010 9:22 pm

Benzina se pune in amestec cu motorina 5% ca sa o dilueze la temperaturi joase, si nu ca sa se amestece cu apa, pentru ca benzina nu se amesteca cu apa! Si nu are importanta daca motorul e common rail sau nu, nu pateste nimic daca se pune benzina, este chiar indicat cand e foarte frig.
Avem deja doua topicuri in care discutam acelasi lucru, poate ar trebui unite...

Avatar utilizator
biku
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 06, 2009 7:29 pm

Mesaj de biku » Dum Ian 31, 2010 12:03 am

sau poate ar trebui sa discutam la subiect ....

Avatar utilizator
dorinpt
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 17, 2010 2:19 pm

Mesaj de dorinpt » Mie Feb 17, 2010 2:42 pm

La L200 problema este filtrul de motorina. Se blocheaza foarte repede. Am ramas la -27 grade blocat cu masina, o cheie de 12 un patent si filtrul de dupa bancheta (ca doar am muscat-o si anul trecut), o cheie si am plecat mai departe.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mie Feb 17, 2010 3:15 pm

Felicitari dorinpt

Ca o paranteza, la vreo 250-300.000 km, o sa va para bine ca L200 are filtrele de motorina "proaste", cand ele de fapt sunt prea bune pentru motorina noastra...

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Feb 18, 2010 10:50 am

Ai dreptate nene Klez.
Toata lumea se uita la fierotenie, ca-i proasta, ca e firava. In realitate problema e la combustibil - ca ala parafineaza ingeata si nu mai e fluid si nu mai ajunge la injector.
Din ce am gasit eu numai OMV Alpine este garantata pana la -30. Mai e Mol Evo diesel cu -26 si Petrom cu - 20.

Avatar utilizator
cfvd13
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 20, 2009 12:18 am

Mesaj de cfvd13 » Dum Feb 21, 2010 12:23 pm

Eu pun numaiEvo diesel dar tot a inghetat la Brasov la -25 grd C. Intr-adevar eram cu filtrul la 22000km, dupa schimbarea lui nu s-a mai intepenit, dar nici n-au mai fost -zeci de grade! Am mai prins cu ea in 2007 -30 grd C, eram la Miercurea Ciuc, si atunci nu a avut nici o problema. Cred ca motorina a fost principalul vinovat.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Dum Feb 21, 2010 8:50 pm

dupa cite vad,azi e ziua ta norocoasa....ai salutat tot ce ai prins in cale....motorina e de vina sa stii, nu filrele,ca sint ele mai dense si mai pacatoase....asta e...dar in principal motorina ne da cele mai mari batai de cap...cite o data o patesti si la -2g...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori