Motor Inghetat
intr-adevar Mitsubishi in general si L200 si Outlander in special au fost cele mai multe in service inghetate..a urmat Sprinter , dar din cauza faptului ca nu au fost pornite 2-3 zile majoritatea
In principiu, zic cei din service, filtrele de motorina sunt f dense la mitsu si putin subdimensionate. astfel apa, parafina si tot ce se mai aduna acolo au sansa sa inghete mai repede.
Ca si solutie: 2-3 galeti de apa fierbinte pe filtrul de motorina, parcari incalzite sau 150 lei cazare la service peste noapte ...etc etc
Cred ca Oroles are cate ceva sa ne povesteasca dupa discutia cu d-l derector de la Mitsu Iasi ieri
In principiu, zic cei din service, filtrele de motorina sunt f dense la mitsu si putin subdimensionate. astfel apa, parafina si tot ce se mai aduna acolo au sansa sa inghete mai repede.
Ca si solutie: 2-3 galeti de apa fierbinte pe filtrul de motorina, parcari incalzite sau 150 lei cazare la service peste noapte ...etc etc
Cred ca Oroles are cate ceva sa ne povesteasca dupa discutia cu d-l derector de la Mitsu Iasi ieri
- cristian_sen
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm
Mie nu mi-a mai facut deloc figuri dar adevarul e ca nici sub -10 grade nu a mai scazut temperatura. Daca ai apa pe instalatie poti sa pui si mama aditivului,nu mai scapi decat prin schimbarea filtrului diesel si mai ales schimbarea furnizorului de zeama...alegeti statii bine circulate si alimentati cu ''regular'' nu cu ''extra''. Cu un surplus de aditiv nu veti reusi decat sa stricati pompa sau injectoarele. Mie cel putin mi-a pornit masina la prima cheie dar ma uitam la vecinii mei cu tedeiuri care incalzeau filtrele si bateria cu ...feonu. )
Ca mi-a dat in nas la primu' colt asta e alta poveste,dar nu m-a lasat in drum. Inca ...
Later Edit: In nici un caz nu bagati benzina in rezervor la diesel,trucul asta poate merge la U650 in nici n caz la commonrail ,mai degraba dau jos toata motorina din rezervor si pun alta proaspata! Se da jos usor,are cep rezervorul. Stiu din experienta
Ca mi-a dat in nas la primu' colt asta e alta poveste,dar nu m-a lasat in drum. Inca ...
Later Edit: In nici un caz nu bagati benzina in rezervor la diesel,trucul asta poate merge la U650 in nici n caz la commonrail ,mai degraba dau jos toata motorina din rezervor si pun alta proaspata! Se da jos usor,are cep rezervorul. Stiu din experienta
Benzina se pune in amestec cu motorina 5% ca sa o dilueze la temperaturi joase, si nu ca sa se amestece cu apa, pentru ca benzina nu se amesteca cu apa! Si nu are importanta daca motorul e common rail sau nu, nu pateste nimic daca se pune benzina, este chiar indicat cand e foarte frig.
Avem deja doua topicuri in care discutam acelasi lucru, poate ar trebui unite...
Avem deja doua topicuri in care discutam acelasi lucru, poate ar trebui unite...
Ai dreptate nene Klez.
Toata lumea se uita la fierotenie, ca-i proasta, ca e firava. In realitate problema e la combustibil - ca ala parafineaza ingeata si nu mai e fluid si nu mai ajunge la injector.
Din ce am gasit eu numai OMV Alpine este garantata pana la -30. Mai e Mol Evo diesel cu -26 si Petrom cu - 20.
Toata lumea se uita la fierotenie, ca-i proasta, ca e firava. In realitate problema e la combustibil - ca ala parafineaza ingeata si nu mai e fluid si nu mai ajunge la injector.
Din ce am gasit eu numai OMV Alpine este garantata pana la -30. Mai e Mol Evo diesel cu -26 si Petrom cu - 20.
Eu pun numaiEvo diesel dar tot a inghetat la Brasov la -25 grd C. Intr-adevar eram cu filtrul la 22000km, dupa schimbarea lui nu s-a mai intepenit, dar nici n-au mai fost -zeci de grade! Am mai prins cu ea in 2007 -30 grd C, eram la Miercurea Ciuc, si atunci nu a avut nici o problema. Cred ca motorina a fost principalul vinovat.
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori