Motorina De Iarna

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Mar Ian 26, 2010 2:30 pm

Salutare.
Vreau sa facem un vot asupra locului unde pot gasi cea mai buna motorina de iarna
Eu sincer m-am tot saturat sa tot incerc
Voi ce spuneti?
PS:Cineva mi-a zis ca la un rezervor de motorina sa pun 2-3 litri de benzina. Ce parere aveti?

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mar Ian 26, 2010 3:04 pm

Eu unu pun motorina de pe ste tot, mai putin ucraineana ca e mult mai proasta. In legatura cu benzina in motorina:

"Din cate stiam eu, motorina si benzina nu se omogenizeaza cu apa. Adica apa ramane pe fundul rezervorului si combustibilele se ridic deasupra. Atunci, benzina in rezervorul plin de motorina ar avea doar rolul de a "inmuia" dieselul, respectiv de a impedica parafinarea. Tot-odata, eu as mai adauga pentru cazurile de -25 de grade si un litru sau doi de alcool tehnic, deoarece acesta previna inghetul apei (condensului) din rezervor, amestecandu-se foarte bine cu apa... "

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Mar Ian 26, 2010 3:20 pm

In curand voi face un "mai tai " la mine in rezervor...Doamne cate combinatii se pot face...

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Vin Ian 29, 2010 5:33 pm

sal ma garsia...adica ai tupeu sa pui benzina[1/20l]in rezervor....mai intreaba si tu ca poate face L un mai tai cu tine....cu alcoolul tehnic nu te contrazic klez ca nu stiu...dar la batrana dacie eu puneam spirt an rezervor[1/2l] ca sa-mi separe apa de benzina prin formarea de bulgari de gheata de-mi facea capul toaca cand era cancer afara...bucuria mare era cand se incalzea afara si se topea gheata din rezervor....dar era dacia...sant curios daca exista o solutie la neinghetatul motorinei...vds..

Avatar utilizator
Tavi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 17, 2009 1:50 pm

Mesaj de Tavi » Sâm Ian 30, 2010 8:57 pm

Solutia cea mai buna pentru a evita ca motorina sa inghete, sau sa devina marmelada la temperaturi extreme este amestecul cu BENZINA in proportie de 5%. Iar spirtul pe care-l puneai in benzina la dacie era tocmai pentru a se amesteca cu apa, astfel se evapora mai repede, ardea mai bine si se evita inghetarea. Bafta!

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Dum Ian 31, 2010 7:58 pm

multumesc...deci tu zici ca,... cu 5% putem rezolva problema marmeladei din rezervoare?...atunci intelectualii din services de ce nu ne recomanda si ei?...zic si eu,... fara suparare,...oricum,avem noroc ca a mai crescut temperatura si o mai lalaim care si cum putem,...am sa incerc raportul de 5%.....ma Garsia tu ce ai mai facut cu mai-tai-ul de ct.,te sun,nu raspunzi,sau ai facut hara-qiri in rezervor...

Avatar utilizator
Tavi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 17, 2009 1:50 pm

Mesaj de Tavi » Dum Ian 31, 2010 10:58 pm

QUOTE (apetreicatalin67 @ Jan 31 2010, 07:58 PM) multumesc...deci tu zici ca,... cu 5% putem rezolva problema marmeladei din rezervoare?...atunci intelectualii din services de ce nu ne recomanda si ei?...zic si eu,... fara suparare,...oricum,avem noroc ca a mai crescut temperatura si o mai lalaim care si cum putem,...am sa incerc raportul de 5%.....ma Garsia tu ce ai mai facut cu mai-tai-ul de ct.,te sun,nu raspunzi,sau ai facut hara-qiri in rezervor...

Cati din "intelectualii" din service-urile prin care ai fost erau intr-adevar bine pregatiti si bine intentionati? Ca eu nu prea am noroc de ei... de obicei trebuie sa ma cert cu ei si sa duc munca de lamurire sa faca un lucru ca lumea... interesul lor nu e sa-ti mearga tie masina, ci sa stea la ei sa o tot repare! Incearca cu 5% benzina, dar numai daca e foarte frig, altfel nu are rost.
Eu pun motorina Euro 4 de la Mol, fara fara nici un fel de aditiv de iarna.

Avatar utilizator
richie38
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 08, 2013 10:13 am

Mesaj de richie38 » Joi Aug 08, 2013 1:17 pm

salut! in cartea originala,chiar scrie sa se faca amestec de benzina cu motorina iarna.mai scrie ca amestecul se face in functie de temperaturi.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Joi Aug 08, 2013 6:45 pm

Asa este.Eu merg pe varianta cu 3%,...5%,mi se pare cam mult...Cu 3 L de benzina la un plin rupe asfaltul...vds.

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Lun Aug 19, 2013 9:29 pm

QUOTE (apetreicatalin67 @ Aug 8 2013, 06:45 PM) Asa este.Eu merg pe varianta cu 3%,...5%,mi se pare cam mult...Cu 3 L de benzina la un plin rupe asfaltul...vds.
principul de functionare a benzine e unul al motorinei altul
eu am 750000km la activ si 550000 km pe motorina
mie doar de trei ori am avut probleme si atunci s-a datorat motorinei proaste cu temp prea ridicat pentru ce era afara -25 grd
nu recomand sa puneti benzina peste motorina o sa mariti detonatia motorinei ceea ce produce socuri motorului Diesel
la camioane merge la common rail nu prea
exista aditivi recomandati de producatori nu benzina, in afara de faptul ca spala mai bine pistoanele micsoreaza lubrefierea
amestecul are alta detonatie si apare uzura suplimentara la motor
sa nu ne mai miram daca cade distributia mai repede
e aelasi lucru ca si la cei care au motoare pe benzina si au trecut pe GPL a crescut in randul lor distributiile cazute din cauza diferentei aparute in functionarea motorului
e un lucru prost de pe vremea comunista si care nu se face la motoarele de tip nou
alegeti motorina buna si aditivi chiar daca e mai scump aveti dacie sau L200
ce naiba

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori