Pagina 1 din 2
Scris: Mar Ian 26, 2010 2:30 pm
de Garsia
Salutare.
Vreau sa facem un vot asupra locului unde pot gasi cea mai buna motorina de iarna
Eu sincer m-am tot saturat sa tot incerc
Voi ce spuneti?
PS:Cineva mi-a zis ca la un rezervor de motorina sa pun 2-3 litri de benzina. Ce parere aveti?
Scris: Mar Ian 26, 2010 3:04 pm
de Klez
Eu unu pun motorina de pe ste tot, mai putin ucraineana ca e mult mai proasta. In legatura cu benzina in motorina:
"Din cate stiam eu, motorina si benzina nu se omogenizeaza cu apa. Adica apa ramane pe fundul rezervorului si combustibilele se ridic deasupra. Atunci, benzina in rezervorul plin de motorina ar avea doar rolul de a "inmuia" dieselul, respectiv de a impedica parafinarea. Tot-odata, eu as mai adauga pentru cazurile de -25 de grade si un litru sau doi de alcool tehnic, deoarece acesta previna inghetul apei (condensului) din rezervor, amestecandu-se foarte bine cu apa... "
Scris: Mar Ian 26, 2010 3:20 pm
de Garsia
In curand voi face un "mai tai " la mine in rezervor...Doamne cate combinatii se pot face...
Scris: Vin Ian 29, 2010 5:33 pm
de apetreicatalin67
sal ma garsia...adica ai tupeu sa pui benzina[1/20l]in rezervor....mai intreaba si tu ca poate face L un mai tai cu tine....cu alcoolul tehnic nu te contrazic klez ca nu stiu...dar la batrana dacie eu puneam spirt an rezervor[1/2l] ca sa-mi separe apa de benzina prin formarea de bulgari de gheata de-mi facea capul toaca cand era cancer afara...bucuria mare era cand se incalzea afara si se topea gheata din rezervor....dar era dacia...sant curios daca exista o solutie la neinghetatul motorinei...vds..
Scris: Sâm Ian 30, 2010 8:57 pm
de Tavi
Solutia cea mai buna pentru a evita ca motorina sa inghete, sau sa devina marmelada la temperaturi extreme este amestecul cu BENZINA in proportie de 5%. Iar spirtul pe care-l puneai in benzina la dacie era tocmai pentru a se amesteca cu apa, astfel se evapora mai repede, ardea mai bine si se evita inghetarea. Bafta!
Scris: Dum Ian 31, 2010 7:58 pm
de apetreicatalin67
multumesc...deci tu zici ca,... cu 5% putem rezolva problema marmeladei din rezervoare?...atunci intelectualii din services de ce nu ne recomanda si ei?...zic si eu,... fara suparare,...oricum,avem noroc ca a mai crescut temperatura si o mai lalaim care si cum putem,...am sa incerc raportul de 5%.....ma Garsia tu ce ai mai facut cu mai-tai-ul de ct.,te sun,nu raspunzi,sau ai facut hara-qiri in rezervor...
Scris: Dum Ian 31, 2010 10:58 pm
de Tavi
QUOTE (apetreicatalin67 @ Jan 31 2010, 07:58 PM) multumesc...deci tu zici ca,... cu 5% putem rezolva problema marmeladei din rezervoare?...atunci intelectualii din services de ce nu ne recomanda si ei?...zic si eu,... fara suparare,...oricum,avem noroc ca a mai crescut temperatura si o mai lalaim care si cum putem,...am sa incerc raportul de 5%.....ma Garsia tu ce ai mai facut cu mai-tai-ul de ct.,te sun,nu raspunzi,sau ai facut hara-qiri in rezervor...
Cati din "intelectualii" din service-urile prin care ai fost erau intr-adevar bine pregatiti si bine intentionati? Ca eu nu prea am noroc de ei... de obicei trebuie sa ma cert cu ei si sa duc munca de lamurire sa faca un lucru ca lumea... interesul lor nu e sa-ti mearga tie masina, ci sa stea la ei sa o tot repare! Incearca cu 5% benzina, dar numai daca e foarte frig, altfel nu are rost.
Eu pun motorina Euro 4 de la Mol, fara fara nici un fel de aditiv de iarna.
Scris: Joi Aug 08, 2013 1:17 pm
de richie38
salut! in cartea originala,chiar scrie sa se faca amestec de benzina cu motorina iarna.mai scrie ca amestecul se face in functie de temperaturi.
Scris: Joi Aug 08, 2013 6:45 pm
de apetreicatalin67
Asa este.Eu merg pe varianta cu 3%,...5%,mi se pare cam mult...Cu 3 L de benzina la un plin rupe asfaltul...vds.
Scris: Lun Aug 19, 2013 9:29 pm
de jjiacobuta
QUOTE (apetreicatalin67 @ Aug 8 2013, 06:45 PM) Asa este.Eu merg pe varianta cu 3%,...5%,mi se pare cam mult...Cu 3 L de benzina la un plin rupe asfaltul...vds.
principul de functionare a benzine e unul al motorinei altul
eu am 750000km la activ si 550000 km pe motorina
mie doar de trei ori am avut probleme si atunci s-a datorat motorinei proaste cu temp prea ridicat pentru ce era afara -25 grd
nu recomand sa puneti benzina peste motorina o sa mariti detonatia motorinei ceea ce produce socuri motorului Diesel
la camioane merge la common rail nu prea
exista aditivi recomandati de producatori nu benzina, in afara de faptul ca spala mai bine pistoanele micsoreaza lubrefierea
amestecul are alta detonatie si apare uzura suplimentara la motor
sa nu ne mai miram daca cade distributia mai repede
e aelasi lucru ca si la cei care au motoare pe benzina si au trecut pe GPL a crescut in randul lor distributiile cazute din cauza diferentei aparute in functionarea motorului
e un lucru prost de pe vremea comunista si care nu se face la motoarele de tip nou
alegeti motorina buna si aditivi chiar daca e mai scump aveti dacie sau L200
ce naiba