Noul L200 2010
Salutare. Cautam astazi pe net si am gasit asa ceva.
________________________________________________________________________________
___________________________________________________________
"Am primit un mail de la Mitsubishi ca sa lansat L200 facelift .
Pentru inceputul anului 2010 Mitsubishi lanseaza noul L200 facelift, disponibil deja pe stocul din Romania. Tehnic, masinile difera fata de modelul precedent prin lungimea benei pe cabina dubla. Astfel, de la o lungime a benei de 1325 mm se ajunge la 1505 mm. Bineinteles ca aceste dimensiuni noi influenteaza si lungimea totala a masinii. Din punct de vedere al designului Mitsubishi L200 va avea o grila fata complet noua, scaunele soferului si pasagerului sunt semnificativ modificate, oferind un confort superior si o sustinere laterala mai buna fata de varianta precedenta.
Din punct de vedere al dotarilor, exista modificari destul de importante pe modelul Intense. Astfel apar in plus fata de variantele anterioare:
- Radio CD cu MP3 si comenzi pe volan
- Cruise control cu comenzi pe volan
- Volan imbracat in piele multifunctional
- Treptele laterale si treapa spate din aluminiu
- Levierele schimbatoarelor de viteza imbracate in piele
Din punct de vedere comercial, vestile sunt si mai bune: cu toate aceste dotari in plus pretul modelului L200 nu creste, dimpotriva, este mai mic pana la 31 Martie 2010. Spre exemplu echiparea Invite are un pret de pornire excelent (17.939 EUR + TVA), mult sub ceea ce ofera concurenta directa de la Toyota si Nissan."
________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________
Aveti idee de asa ceva?
Ceva poze gasim?
________________________________________________________________________________
___________________________________________________________
"Am primit un mail de la Mitsubishi ca sa lansat L200 facelift .
Pentru inceputul anului 2010 Mitsubishi lanseaza noul L200 facelift, disponibil deja pe stocul din Romania. Tehnic, masinile difera fata de modelul precedent prin lungimea benei pe cabina dubla. Astfel, de la o lungime a benei de 1325 mm se ajunge la 1505 mm. Bineinteles ca aceste dimensiuni noi influenteaza si lungimea totala a masinii. Din punct de vedere al designului Mitsubishi L200 va avea o grila fata complet noua, scaunele soferului si pasagerului sunt semnificativ modificate, oferind un confort superior si o sustinere laterala mai buna fata de varianta precedenta.
Din punct de vedere al dotarilor, exista modificari destul de importante pe modelul Intense. Astfel apar in plus fata de variantele anterioare:
- Radio CD cu MP3 si comenzi pe volan
- Cruise control cu comenzi pe volan
- Volan imbracat in piele multifunctional
- Treptele laterale si treapa spate din aluminiu
- Levierele schimbatoarelor de viteza imbracate in piele
Din punct de vedere comercial, vestile sunt si mai bune: cu toate aceste dotari in plus pretul modelului L200 nu creste, dimpotriva, este mai mic pana la 31 Martie 2010. Spre exemplu echiparea Invite are un pret de pornire excelent (17.939 EUR + TVA), mult sub ceea ce ofera concurenta directa de la Toyota si Nissan."
________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________
Aveti idee de asa ceva?
Ceva poze gasim?
poze va pun eu luni cand ajung la servici.
alte vesti ar fi ca de la intense+ in sus, se numeste high power si vine in standard cu 178CP
cutia automata, a fost inlocuita si acum este cea in 5 trepte de pe pajero.
bena a fost si inaltata, acum are 46 cm.
scaunele dupa parerea mea sunt cele de pe lancer si bineinteles sunt mult mai comode decat cele dinainte.
blocul optic este nou, avand faruri diferite pentru faza lunga si scurta.
in bord ceasurile si butoanele de climatizare, de la intense in sus sunt negre (nu mai sunt albastre), astfel este mai eleganta, as putea spune.
volanul cu comenzi pe el, este.....da ati ghicit, cel de pe colt, lancer, outlander.
mie mi se pare o masina aproape perfecta.
si din ce am vazut ca s-a livrat vineri, anvelopele sunt ceva at-uri, deci nu mai trebuie schimbat nimic in functie de vreme. jantele mi s-au parut si ele mai frumoase.
in schimb masina livrata era neagra, nu mi se pare culoarea ideala pentru un L200.
alte vesti ar fi ca de la intense+ in sus, se numeste high power si vine in standard cu 178CP
cutia automata, a fost inlocuita si acum este cea in 5 trepte de pe pajero.
bena a fost si inaltata, acum are 46 cm.
scaunele dupa parerea mea sunt cele de pe lancer si bineinteles sunt mult mai comode decat cele dinainte.
blocul optic este nou, avand faruri diferite pentru faza lunga si scurta.
in bord ceasurile si butoanele de climatizare, de la intense in sus sunt negre (nu mai sunt albastre), astfel este mai eleganta, as putea spune.
volanul cu comenzi pe el, este.....da ati ghicit, cel de pe colt, lancer, outlander.
mie mi se pare o masina aproape perfecta.
si din ce am vazut ca s-a livrat vineri, anvelopele sunt ceva at-uri, deci nu mai trebuie schimbat nimic in functie de vreme. jantele mi s-au parut si ele mai frumoase.
in schimb masina livrata era neagra, nu mi se pare culoarea ideala pentru un L200.
http://www.mitsubishi-motors.ro/index.p ... 3&action=1
desi in descrierea lor, la intense+ si instyle scrie 136 cai, sunt variantele cu 178.
probabil vreo eroare.
desi in descrierea lor, la intense+ si instyle scrie 136 cai, sunt variantele cu 178.
probabil vreo eroare.
Am vazut-o la reprezentanta aici in Tm saptamana trecuta. Nu sunt prea impresionat. E bling bling ca pentru America. Face-liftul e de la Outlander, interiorul mie cel putin mi se pare nemodificat - doar butoanele de la climatic erau pe negru si avea ceva comenzi pe volan. Oricum la interior nici nu prea era nevoie de o schimbare dupa opinia mea, este decenta si spatiul le ok. Bena e m-ai lunga - e un plus ca incarci in ea o caruta de materiale, dar in teren lungimea e o problema si mi se pare ca arata ciudat asa lunga - arata spre Navara. Poate un maxim 10 cm in plus la bena erau arhisuficient. Per general nu sunt impresionat. O prefer pe "aia veche"
Da, de pe site-ul acela am luat articolul, nu l-am dat sa nu fac reclama. M-am uitat pe specificatiile de pe site mits si nu imi spun nimic. Am vorbit cu Andrei de la reprezentanta in seara asta si maine o sa trec sa o vad si eu...aia de 178 de cai m-ar incanta dar am o mare nedumerire. Acei 178 de cai sunt din motor sau sunt 178 de cai dati de cip-ul acela? Ca daca are cipul montat pe ea nu ma bag sa imi schimb L-ul.
puterea nu e marita din chip. sunt modificari interne aduse motorului, dupa cate am inteles si uleiul este diferit.
poznele promise.
[attachment=7506:L200_fata.JPG]
[attachment=7507:lateral.JPG]
[attachment=7508:bord.JPG][attachment=7509:consola.JPG]
poznele promise.
[attachment=7506:L200_fata.JPG]
[attachment=7507:lateral.JPG]
[attachment=7508:bord.JPG][attachment=7509:consola.JPG]
- Fişiere ataşate
-
- consola.JPG (97.1 KiB) Vizualizat de 6207 ori
-
- bord.JPG (106.98 KiB) Vizualizat de 6222 ori
-
- lateral.JPG (43.56 KiB) Vizualizat de 6199 ori
-
- L200_fata.JPG (69.13 KiB) Vizualizat de 6222 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 30 vizitatori