Noul L200 2010
Sunt foarte confuz, sincer. Am fost de dimineata la reprezentanta Cta si cel de acolo a zis ca ei nu aduc L200 pe motorizare de 178 hp si aduc numai cea de 138 si ca nu au pe stoc asa ceva. Este o asa mare necunoscuta chestia asta. Mitsubishi inainte sa vanda o masina nu fac si ei reclama, nu au brosuri, nimic, in reprezentanta doa un mail cu niste poze. JENANT
Revenind la masina, chiar arata bine oare cum o fi la bracaj, la cum fuge , abia astept un test drive.
Revenind la masina, chiar arata bine oare cum o fi la bracaj, la cum fuge , abia astept un test drive.
acu e problema lor, eu ce sa spun.
ce pot sa te informez este ca sunt pe vine (un sambure de adevar este - nu au venit inca versiuni de 178 CP), dar le am deja introduse pe stoc si vin la sfarsitul lui martie.
despre brosuri nu am ce sa comentez, nu le fac dealerii. noi am avut si masina de prezentare in curte, s-a vandut, probabil ca vom aduce alta.
ce pot sa te informez este ca sunt pe vine (un sambure de adevar este - nu au venit inca versiuni de 178 CP), dar le am deja introduse pe stoc si vin la sfarsitul lui martie.
despre brosuri nu am ce sa comentez, nu le fac dealerii. noi am avut si masina de prezentare in curte, s-a vandut, probabil ca vom aduce alta.
Salutare , am intrat in posesia la noi poze cu L200 face lift 2010...ce spuneti?
- Fişiere ataşate
-
- P1080593.jpg (154.59 KiB) Vizualizat de 5777 ori
-
- P1080590.JPG (155.88 KiB) Vizualizat de 5797 ori
-
- P1080583.JPG (160.03 KiB) Vizualizat de 5739 ori
-
- P1080592.jpg (170.51 KiB) Vizualizat de 5746 ori
-
- P1080588.JPG (161.78 KiB) Vizualizat de 5761 ori
-
- P1080594.jpg (153.82 KiB) Vizualizat de 5791 ori
-
- P1080591.jpg (161.38 KiB) Vizualizat de 5768 ori
-
- P1080587.JPG (162.05 KiB) Vizualizat de 5775 ori
-
- P1080584.JPG (152.95 KiB) Vizualizat de 5756 ori
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
servus..daca pragurile erau si luminate ca la Pajero era ok..ceasurile in bord nu-mi plac..cu bena mai lunga nu ma pronunt ca e functie de optiuni...proiectoarele ok..farurile te obliga, daca vrei Xenon, la o investitie mai mare deci nu ma pronunt..butoanele pe negru e ok...scaunele daca sint mai confortabile e ok,dar si cu cotiere originale,nu care sa fie necesara demontarea lor...o cotiera pozitionata mai in fata si mai sus..un volan un pic mai sus si el.....dar ma rog,asta e parerea mea..m-as fi bucurat daca L-ul din poza era a lui coobra,super bara...
- cristian_sen
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm
Vor fi si Intense sau Instyle,nu? Parerea mea este ca l-au cam stricat cu farurile alea mari si impersonale,acum e o masina obisnuita,fada. Modelul actual are mult mai multa personalitate ,e mai obraznic si impune mai mult respect cand este vazut in oglinda retrivizoare la 3 m. Si in plus urmeaza mai bine linia de design Mitsubishi inceputa cu Pajero mark 2 prin anii '90. Adica daca vezi masina de departe stii ca e un Mitsu pe cand asta asta nou pare ...orice altceva ,numai de aproape se vede ce e.
Salut totusi lungirea benei,probabil acum intra fara probleme un europalet (800x1300 parca),am incercat odata sa bag unul si nu a incaput la mine . Bineinteles in offroad lungimea nu e buna dar probabil putine masini noi vor fi bagate acolo. Vor fi cautate tot astea ''scurte'' (care oricum deja-s mult prea lungi ptr offroad) si ''submotorizate la 130 cp ''. Apropo de motorizare,din surse sigure mai mult decat sigure (aceleasi ca a le lui Garsia) motorul e acelasi 4D56,common rail generatia a doua ,dar cu mici ''reglaje'' in plus. Nu avea nici un sens ca Mitsu sa investesca intr-un nou motor doar pentru un facelift ,din moment ce actualul si-a dovedit fiabilitatea.A ,un volan reglabil pe inaltime vreau si eu neaparat.
Salut totusi lungirea benei,probabil acum intra fara probleme un europalet (800x1300 parca),am incercat odata sa bag unul si nu a incaput la mine . Bineinteles in offroad lungimea nu e buna dar probabil putine masini noi vor fi bagate acolo. Vor fi cautate tot astea ''scurte'' (care oricum deja-s mult prea lungi ptr offroad) si ''submotorizate la 130 cp ''. Apropo de motorizare,din surse sigure mai mult decat sigure (aceleasi ca a le lui Garsia) motorul e acelasi 4D56,common rail generatia a doua ,dar cu mici ''reglaje'' in plus. Nu avea nici un sens ca Mitsu sa investesca intr-un nou motor doar pentru un facelift ,din moment ce actualul si-a dovedit fiabilitatea.A ,un volan reglabil pe inaltime vreau si eu neaparat.
nici nu am zis ca e alt motor, doar ca s-a modificat pe ici pe colo (intrebarea de fapt era daca puterea e crescuta doar din chip)
cu bena lungita, masina noua are 23 (sau 26) cm in plus fata de cea veche.
despre aratare....e subiectiva, imi place si asta noua si cea veche.
@apetreicatalin - si eu imi doream sa fie a mea, dar asta a fost
cu bena lungita, masina noua are 23 (sau 26) cm in plus fata de cea veche.
despre aratare....e subiectiva, imi place si asta noua si cea veche.
@apetreicatalin - si eu imi doream sa fie a mea, dar asta a fost
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori