Buna grup.
Nu stiu daca am nimerit bine , am si eu o problema cu un L200 din 2008.Km 298000, recent am cumparat si dupa vreo 50 km de mers la relanti la semafoare a inceput sa palpaie becul de ulei.Am sunat propietarul din Ungaria , la ei este o lege care ii obliga sa garanteze 3 zile pt motor ( fara offroad si excese) si a zis ca ar putea fii de vina uleiul de motor ca a pus 5w30 in loc de 5w40.Eu m-am uitai in cartea technica intradevar apare ca 5w30 se pune sub 10 C pana -40C grade si 10w30 ( -20C si 40C) si tot asa in sus cu grosimea.
Intrebarea mea e asa mult conteaza? parerea mea este ca ar putea fii altceva , sorb infundat , pompa ulei sta sa moara , cuzineti uzati , senzori presiune mutor semidefect, etc.
Deci porneste masina , la motorul rece nu face nimic iesit din comun , dupa ce mergi un pic se incalzeste apa la mijloc , incepe sa palpaie becul cand lasi la relanti , cum pisti pedala de acceleratie se stinge , sau cand mergea cam cu 100 km/ h scoteam la liber si franeam mai tare atunci efectiv se aprindea becul de ulei ( tot in relanti) .Am verificat nivelul de ulei era intre min si max ( mai aproape de min decat de maxim) ulei arunca la joja daca scot joja, daca dau jos capacul de ulei se vede si acolo usor cum arunca un pic de ulei.
Ce sa fac ?Ma gandeam asa , pas 1 schimb ulei si filtru .Daca mai face pas 2 verificam sorb si masuram presiunea de ulei in relanti, si de aici iese ca e pompa , senzorul , sorbul sau ce o fii.
Astept raspunsi ca mi se pare ca e problema grava !!!!!!
Martor Aprins In Bord
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 38 vizitatori