Martor Aprins In Bord
QUOTE (sorinelys @ Oct 1 2013, 09:39 PM) buna !!! am si eu o intrebare , am un mitsubishi L200 si as vrea sa schimb uleiul la cutia de viteze insa nu stiu pe unde se da jos uleiul si pe unde se baga . ma poate ajuta careva ?
Ai pe cutie doua busoane. Unul pe lateral si unul in partea de jos. Drenezi prin cel de jos si alimentezi prin cel lateral pana la nivel.(pana curge)
Ai pe cutie doua busoane. Unul pe lateral si unul in partea de jos. Drenezi prin cel de jos si alimentezi prin cel lateral pana la nivel.(pana curge)
de ceva vreme im facea figuri bateria ... incepeam sa-mi pun problema sa o inlocuiesc ...
in ultima saptamina nu mai pornea; mi-am zis sa verfic totusi tensiunea la borne inainte sa dau banii aiurea pe bacterie ...
surprize surprize, tensiune 12,4V ... hait, am pus-o !
m-am dus ca omul la service, se da respectivul alternator jos si se observa cu stupoare ca era minarit ...
probabil ca a picat releul de tensiune si a fost ciobanit inainte de vinzarea catre mine a masinii ...
cind am aflat cit costa unul nou am zis sa incerc la dezmembrari ...
fost, luat, montat, iar surprize: tensiune de incarcare 16V ...
l-am dus inapoi, am comandat prin service unul aftermarket ... s-a montat pe tractor si iar surpriza: tensiune 15,3V ...
intre timp am observat ca martorul de la baterie si cel de la filtrul de motorina stau aprinse ...
din cite am mai citit asta e semn de alternator dus ...
s-a mai confruntat cineva cu asa ceva ?
in ultima saptamina nu mai pornea; mi-am zis sa verfic totusi tensiunea la borne inainte sa dau banii aiurea pe bacterie ...
surprize surprize, tensiune 12,4V ... hait, am pus-o !
m-am dus ca omul la service, se da respectivul alternator jos si se observa cu stupoare ca era minarit ...
probabil ca a picat releul de tensiune si a fost ciobanit inainte de vinzarea catre mine a masinii ...
cind am aflat cit costa unul nou am zis sa incerc la dezmembrari ...
fost, luat, montat, iar surprize: tensiune de incarcare 16V ...
l-am dus inapoi, am comandat prin service unul aftermarket ... s-a montat pe tractor si iar surpriza: tensiune 15,3V ...
intre timp am observat ca martorul de la baterie si cel de la filtrul de motorina stau aprinse ...
din cite am mai citit asta e semn de alternator dus ...
s-a mai confruntat cineva cu asa ceva ?
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
masina e din 2008
la alternatorul vechi deja nu mai am sperante ... am sa incerc sa-l repara totusi ...
probabil ca ai dreptate si s-o fi dus puntea de diode initial insa daca nu cunosti un electronisat capabil si mai ales dispus tot degeaba e ... mitsubishi nu ofera piese de schimb la alternator ... iar eu si electronica suntem paraleli!
problema e ca cel nou incarca mult ...
evident am sa cer sa fie inlocuit insa ce voiam sa stiu daca s-a mai confruntat cineva cu probleme la alternator si daca chiar cei doi martori (baterie si filtru) au legatura cu alternatorul ..
la alternatorul vechi deja nu mai am sperante ... am sa incerc sa-l repara totusi ...
probabil ca ai dreptate si s-o fi dus puntea de diode initial insa daca nu cunosti un electronisat capabil si mai ales dispus tot degeaba e ... mitsubishi nu ofera piese de schimb la alternator ... iar eu si electronica suntem paraleli!
problema e ca cel nou incarca mult ...
evident am sa cer sa fie inlocuit insa ce voiam sa stiu daca s-a mai confruntat cineva cu probleme la alternator si daca chiar cei doi martori (baterie si filtru) au legatura cu alternatorul ..
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
treaba sta cam asa: cind s-a demontat alternatorul defect s-a constatat ca nu era legat la sistemul electric al masinii prin mufa respectiva ci "pe direct" ... nu ma intrebati cum ca nu stiu ... am vazut si eu ca la alternatorul demontat lipsea mufa de legatura ...
inainte de inlocuire nici unul din martori nu era aprins in bord desi alternatorul nu mai incarca deloc ...
acu' de ce nu era aprins nici unul, nu stiu pentru ca nu stiu cum naiba functioneaza martorii astia ...
ce stiu este ca am decuplat mufa de la filtrul de motorina ca sa verific daca nu cumva e in scurt (cu motorul pornit) si martorul a ramas aprins ...
filtrul a fost schimbat acum 3 luni si in filtru nu este apa ...
va tin la curent cu ce se intimpla dupa ce se schimba alternatorul ...
inainte de inlocuire nici unul din martori nu era aprins in bord desi alternatorul nu mai incarca deloc ...
acu' de ce nu era aprins nici unul, nu stiu pentru ca nu stiu cum naiba functioneaza martorii astia ...
ce stiu este ca am decuplat mufa de la filtrul de motorina ca sa verific daca nu cumva e in scurt (cu motorul pornit) si martorul a ramas aprins ...
filtrul a fost schimbat acum 3 luni si in filtru nu este apa ...
va tin la curent cu ce se intimpla dupa ce se schimba alternatorul ...
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
QUOTE (apetreicatalin67 @ Nov 18 2013, 02:49 PM) Nu te grabi si fii foarte atent.Consulta-te cu cineva de prin reprezentanta din Ploiesti.Un sfat e bun oricand.Nu cred ca pot fi atat de rai sa nu te ajute.
nu pot spune ca-s rai ... am fost o singura data acolo si nu as zice ca mi-a placut ce mi s-a spus ...
in loc sa-mi schimbe 2 cruci cardanice imi propuneau sa-mi schimbe tot cardanul ...
si asta nu-i tocmai corect! sau cel putin asa consider eu insa sunt, evident, subiectiv ...
acum nu mai e nici un martor apprins in bord iar alternatorul nou e in parametrii nominali ...
nu stiu daca a fost de la "fir" sau altceva insa alternatorul care era pe masina era ciobanit si fara ajutorul unui electronist priceput nu se rezolva ...
asa am alternator nou si problema inchisa ...
oricum cind se aprind simultan martorul baterie si filtru de motorina e semn ca e bine sa pregatiti ceva firfirei pentru deranj !
nu pot spune ca-s rai ... am fost o singura data acolo si nu as zice ca mi-a placut ce mi s-a spus ...
in loc sa-mi schimbe 2 cruci cardanice imi propuneau sa-mi schimbe tot cardanul ...
si asta nu-i tocmai corect! sau cel putin asa consider eu insa sunt, evident, subiectiv ...
acum nu mai e nici un martor apprins in bord iar alternatorul nou e in parametrii nominali ...
nu stiu daca a fost de la "fir" sau altceva insa alternatorul care era pe masina era ciobanit si fara ajutorul unui electronist priceput nu se rezolva ...
asa am alternator nou si problema inchisa ...
oricum cind se aprind simultan martorul baterie si filtru de motorina e semn ca e bine sa pregatiti ceva firfirei pentru deranj !
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 46 vizitatori