Martor Aprins In Bord

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Scrie răspuns
Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mie Noi 20, 2013 2:12 pm

Eu mi-am montat un voltmetru electronic de la Dienetz,direct pe baterie,cu siguranta fuzibila,pentru a vedea tot timpul starea acumulatorului.Sant foarte multumit........chiar recomand.

Avatar utilizator
vikicent
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 20, 2013 1:54 pm

Mesaj de vikicent » Vin Dec 20, 2013 2:07 pm

salut,am intrat prima data pe acest forum si am nevoie de ajutors. se opreste motorul in mers. nu am nici un bec aprins,nu sunt slabe bornele,bateria e noua ,in schimb nu.mi mai functioneaza motorasul de la pompita de apa la stergatoare.
va rog frumos daca poate cineva sa ma ajute.
si as dori eventual o recomandare pentru o diagnoza,in bucuresti. multumesc.

salut,am intrat prima data pe acest forum si am nevoie de ajutors. se opreste motorul in mers. nu am nici un bec aprins,nu sunt slabe bornele,bateria e noua ,in schimb nu.mi mai functioneaza motorasul de la pompita de apa la stergatoare.
va rog frumos daca poate cineva sa ma ajute.
si as dori eventual o recomandare pentru o diagnoza,in bucuresti. multumesc.

Avatar utilizator
Lucib1990
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 11, 2015 12:18 pm

Mesaj de Lucib1990 » Joi Iun 11, 2015 1:09 pm

Am aceiași problema cu dchiper, te rog daca poti sa imi spui ce e SVI-ul. Merci

Avatar utilizator
DanyelysL200
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 27, 2016 10:43 pm

Mesaj de DanyelysL200 » Joi Sep 08, 2016 2:01 pm

Salutare,mi-am luat un L200 din 2012 de curand siam un cod de eroare"U1101",am citit ca ar fi ceva fegat de EGR dar nu stiu sigur,imi apare: egr monitor bank 1 si imi da:min:0mg/stroke-Max 150mg/stroke iar "Current:230,69mg/stroke" cu un led rosu cu un X:NOT ON,ce poate fi? Sunt habarnist,am avut numai masini pe benzina pana acum si am nevoie de ajutorul vostru. ce trebuie facut? Multumesc anticipat!
Am schimbat distributia la reprezentanta Mitsubishi din Craiova,service MKD si mi se pare ca s-au accentuat vibratiile motorului,atat pe accelerare cat si pe decelerare, deasemenea cand accelerez pare sa se auda un suierat,sa-i zic asa,am mers cu ea vreo 400 km asa,e vreo problema,ceva?

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Lun Oct 10, 2016 10:07 am

QUOTE (DanyelysL200 @ Sep 8 2016, 02:01 PM) Salutare,mi-am luat un L200 din 2012 de curand siam un cod de eroare"U1101",am citit ca ar fi ceva fegat de EGR dar nu stiu sigur,imi apare: egr monitor bank 1 si imi da:min:0mg/stroke-Max 150mg/stroke iar "Current:230,69mg/stroke" cu un led rosu cu un X:NOT ON,ce poate fi? Sunt habarnist,am avut numai masini pe benzina pana acum si am nevoie de ajutorul vostru. ce trebuie facut? Multumesc anticipat!
Am schimbat distributia la reprezentanta Mitsubishi din Craiova,service MKD si mi se pare ca s-au accentuat vibratiile motorului,atat pe accelerare cat si pe decelerare, deasemenea cand accelerez pare sa se auda un suierat,sa-i zic asa,am mers cu ea vreo 400 km asa,e vreo problema,ceva?
Vibratiile apar de obicei daca cureaua mica nu este pusa corespunzator .
Al doilea arbore este pt echilibrare. Masina merge si fara a doua curea insa vibreaza si parca nu are putere peste 2000 rot/min
Eroarea de care spui e legata de circuitul de alim cu motorina.
Poti avea si o problema de contact pe sigurante . Am vazut u topic legat de U1101 si avea probleme pe sigurantele din care se face alim pt modulul care comanda injectoarele.
Daca ai avea probleme pe EGR ti s-ar aprinde si martorul de motor.

Avatar utilizator
Andrei32
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 19, 2017 6:52 am

Mesaj de Andrei32 » Sâm Iun 24, 2017 12:39 pm

Buna ziua ,

detin un Mitsubishi L200 an 2007 , de vreo saptamana se aude un scartait cand invart de volan .
Stie cineva care ar putea fi cauza ? Zgomotul se aude intre rotile din fata ale masinii.

Multumesc.

Avatar utilizator
Doctor Design
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iul 01, 2017 12:37 am

Mesaj de Doctor Design » Sâm Iul 01, 2017 1:33 am

Salut prieteni ! Am si eu o nelamurire daca ma poate ajuta careva. Am un Mitsubishi Lancer Sportback din 09.2010 si problema la el este ca daca o conduc ceva mai mult timp intre treptele 3 si 6 in 3000rpm dupa o vreme ii scade dintr-o data puterea si nu mai trage chiar daca o tin in blana . Pur si simplu nu mai are vlaga. Daca opresc si repornesc masina isi revine. Nu mi se aprinde nimic in bord,nu scoate fum ,nimic ce sa imi dea de banuit si nu se intampla tot timpul chestia asta ...rareori. Daca stie cineva care ar putea fii cauza va rog sa imi lasati un mesaj. Mersi !

Avatar utilizator
AdyT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iul 11, 2015 8:47 am

Mesaj de AdyT » Vin Oct 13, 2017 3:11 am

Uitati o metoda pt curatare regulator presiune:
https://www.youtube.com/watch?v=nNmwuyAiG1o

o sa incerc si eu sa vad ce se intampla , la mine are la relanti un mers neregulat

Avatar utilizator
Adrian04
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 03, 2016 1:38 pm

Mesaj de Adrian04 » Vin Oct 20, 2017 6:14 pm

Doctor Design, ai rezolvat acea problema? Am un Outlander 2.0 si tot aceeasi problema am si eu. Nu vreau sa ajung in service si sa schimb fiecare piese care le taie capul si sa nu se rezolve. Astept reply.

Avatar utilizator
Sopincean Adrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 27, 2017 5:13 pm

Mesaj de Sopincean Adrian » Lun Dec 04, 2017 10:25 pm

Salutare
Am un L200 din 2004.Am cumparat masina cu becul de la engine aprins. Masina are momente cand nu trage , am dus-o la cineva la Sebes, mi-a taiat catalizatorul dar martorul ramane in continuare aprins.Rar se stinge si parca masina are un plus de forta....Unde gasesc pe cineva de incredere aproape de Hunedoara sa verifice masina ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori