Motor Oprit In Mers..ce Poate Fi ?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Joi Oct 14, 2010 1:06 pm

Mai omule da ai avut ceva de treaba nu gluma....

Avatar utilizator
MMM 71`
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 07, 2010 11:01 pm

Mesaj de MMM 71` » Joi Mar 10, 2011 10:24 am

revin cu impresii , cam tarziu dar nu am mai avut timp si oricum intre timp am schimbat iar fulia care isi facuse joc in pana , am majorat filetul in arbore la 16 din 14 cat era initial , asta a durat o luna pana am rezolvat-o.....acum merge , si fara cureaua mica de pe axurile alea mici , nu tremura f tare , oricum intrerupe un pic din injectie ca ma astept sa trebuiasca pompa schimbata ca scoate un fum inecacios in relanti , de tras mai trage inca acum cand e inca rece , dar cum o sa se incalzeasca iar o sa porneasca greu ca se subtiaza motorina , asa facea si prin toamna ..., dar asta e, am trecut acum de 400.000 cred ca are dreptul.... insa ce parere aveti de faptul ca am renuntat la a mai pune cureaua mica pe axurile balansieri , fiindca cel care l-am schimbat l-am luat second hand, si s-a c-am gripat , nu de tot , dar banuiesc ca atunci cand se incalzeste o face , fiindca din cauza lui s-a rupt cureaua si mi-a prins-o sub cea de la distributie rupandu-mi culbutorii...oare afecteaza in timp cu ceva uzura altor piese din motor ...banuiesc ca nu le-au pus japonezii astia degeaba , cu toate ca mecanicul a zis ca merge si asa , vorba romanului....!!?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori