Foi Arc L200

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
dchiper
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 07, 2009 9:57 pm

Mesaj de dchiper » Sâm Mar 26, 2011 7:31 pm

la cati dintre voi vi s-au rupt foile de arc si cum ati procedat ???? de unde le-ati luat ???

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Dum Mar 27, 2011 12:22 am

Heh... La foarte multi.
Am vazut azi (ieri) la L200-le lui AP3 (mitsubist de nota 11.5) o foaie rupta. La o prima aruncare de ochi pe sub masina, singurele solutii mai viabile si mai "strasnice" din punctul meu de vedere, ar fi :
1. Adaugata inca o foaie de arc de gabarit, intre cea exista si cea deasupra ei, dar sa fie mai lunga cu cel putin 15 cm decat cea de fabrica.

Sau

2. Schimbate tampoanele de gabarit (supra-sarcina) cu altele mai lungi cu cel putin 5 cm, astfel incat la o suprasolitare a suspensiei (incarcat + un damb) forta in exces sa fie preluata de tamponul de cauciuc si sasiu, nu numai de foile de arc, care se dau peste cap.
Personal, as opta pentru varianta 2, deoarece nu necesita modificarea bridelor (lungirea lor) cu altele mai lungi care sa prinda si foaia in plus, iar ca si rigiditate, nu influenteaza cu nimic comportamentul pe sosea. Singura modificare negativa in cazul acestor tampoane ar fi in offroad mediu-greu, unde puntea spate nu va mai incrucisa la fel cum o facea cu cele vechi.
Tampoane ceva mai lungi cu siguranta se gasesc in comert de la alte autoutilitare, in special la dube de 3.5 tone. Nu cred ca vor fi "plug and play", insa cu niste maini dibace se adapteaza. Ar mai putea fi incercat lipirea/montarea unor patrate de cauciuc (de obicei sunt folosite la elevatoarele vechi), pe partea inferioara a lonjeroanelor, in locul unde "bate" tamponul original de sasiu. Aici e de discutat asupra modului de prindere de sasiu (lipit, vulcanizat, sudate bride, suruburi, sarma, coliere, etc), de asta personal prefer sa schimb tamponul, ca e mult mai "strasnic" (ce-mi place cum suna, parca e mult mai bine decat "sigur").

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Dum Mar 27, 2011 8:36 pm

Vezi ca in Brasov este o firma care face foi de arc pt. L200 (150 Roni pe foaie) ... acum depinde cate ai rupte.
Am un prieten care le-a schimbat acolo si zicea ca e foarte ok, avand in vedere ca la Reprezentanta (Litex Auto) i-au cerut 2400 roni pe foile de arc dintr-o singura parte.
Mai poti incearca la dezmembrari.
Daca mai vrei info despre locatia din Brasov sau alte detalii da-mi un PM.

Avatar utilizator
stanic
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 16, 2010 8:40 am

Mesaj de stanic » Lun Mar 28, 2011 3:35 pm

QUOTE (dchiper @ Mar 26 2011, 08:31 PM) la cati dintre voi vi s-au rupt foile de arc si cum ati procedat ???? de unde le-ati luat ???

Salut ,

Naspa moment cate foi ai rupte ?
Si eu am patit asa si mi-am luat unul de la dezmembrari (de la o masina care avea 9800km) cu 840 lei.
Dar mai este o varianta sa iti comanzi de pe http://www.milneroffroad.com/categories.asp?cID=13 si ai preturi bune eu de aici imi luam daca nu gaseam varianta de la dezmembrari.

Bafta .

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Lun Mar 28, 2011 8:39 pm

Buna seara.Multumesc pentru nota acordata Klez,apropo parola e (A/3),iar cu foaia rupta de pe dreapta care ai vazut-o sambata-......era si pe stanga..tot a treia-cea din mijloc.Asa cum Garsia e spaima placutelor de frana,vad ca ajung si eu pe un mic podium....nu vorbim de cei care le schimba din mersul masinii,dupa plecare in tromba si cu remorca dupa ei(ei deja sant fruntasi).....Azi am fost la reprezentanta din Bacau sa-mi rezolv problema veche(detalii pe martor aprins in bord),si am ramas placut impresionat de faptul ca beneficiez de cele 3 campanii-mitsu.....moca si gratis.Prima e strangerea celor 3 suruburi de la pivoti,a doua e verificarea colierelor de la tot ce inseamna alimentarea cu combustibil iar a 3-ea,cea mai importanta,e schimbarea bridelor de la arcurile de pe spate,cu altele noi.Cele vechi,cica ar prezenta riscul de rupere la anumite eforturi.......asa am vazut si de cea de-a 2-a foaie rupta de pe stanga......De aia nu se vedea Sambata masina mea inclinata pe dreapta domnu Klez....Am ramas impresionat cu toate ca am iesit din garantie...130.000km...Apropo...cum fac rost si eu de doua foi ?...nr de la Bv daca s-ar putea da ar fi f bine....cine le-a schimbat e multumit de ele sau nu...eu as vrea numai 2 foi,st-dr,...cele din mijloc...ele sint 5 pe stg si 5 pe dr...nu ai cum sa le gresesti. .....vds

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mar Mar 29, 2011 2:56 pm

Sau poate pot pune de la alta marca de masina ?......

Avatar utilizator
dchiper
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 07, 2009 9:57 pm

Mesaj de dchiper » Sâm Apr 02, 2011 12:11 pm

salut

am gasit o solutie ieftina si in romania. 750 setul si sunt de gabarit mult mai tari 0740059804 este din sibiu

La milner e mai ok dar trebuie sa stai vreo 5-7 zile sa-ti vina

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Sâm Apr 02, 2011 8:39 pm

Daca au 110 cm din centrul obarlagelor, se potrivesc de la Aro. Se ia un set de foi de Aro, se scot vreo 5 foi din (12 foi are setul) si se monteaza pe L200. Se pun bucse noi de Aro, costa cam 5 ron/bucata.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Dum Apr 03, 2011 10:30 am

stai sa masor luni foaia mea si-ti comunic

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Lun Apr 04, 2011 2:55 pm

110/70cm lungime/latime...nu merg de aro ca au 65 latime si sant inguste,...am gasit eu ceva corespunzator dar astept un telefon si voi comunica rezultatul pe forum.Gasise-m originale la o firma din Bucuresti la 200 euro,tel.0757900100...deci 400 setul cu tot cu tva,dar consider ca-s la fel de proaste ca alea originale asa ca vad eu ce fac,.....incerc sa le pun din bucati....vds

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori