Preincalzitor Motorina

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mie Oct 05, 2011 10:21 am

Dupa multe discutii pe forum,am ajuns la o dilema impreuna cu cristian sen.....necesitatea montarii unui preincalzitor de motorina.Am vazut la modelele noi ca sant montate direct pe bateria de filtru si nu am stiut pe moment necesitatea lui,dar dupa intreruperile repetate din ultima vreme,aparute odata cu scaderea temperaturii exterioare,am facut legatura cu minunile ce ni le face valva de pe pompa.Chiar daca o punem noua problemele pot aparea din nou,totul e legat de calitatea motorinei,deci....am rumegat problema cu cristian sen si am ajuns la concluzia sa ne interesam de posibilitatea montarii unui preancalzitor (original sau nu),...voi ce zice-ti.Este cineva care a schimbat valva si ne poate spune daca a mai avut probleme ?.......klez,....pune si tu umarul si da-ne ceva idei...La mine cum a scazut temperatura sub 10*,da in bot,balbaie an relantiu....pana creste temperatura pe la 15*.Deci totul e legat de vascozitatea motorinei,cat a fost cald a fara,parafina aluneca linistita,cun s-a racit afara,trece cat mai greu.Asteptam sugestii si eventuale corecturi tehnice la cele mai de sus semnalate...vds.

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Mie Oct 05, 2011 10:54 pm

Solutile cele mai simple sunt si cele mai bune,in final. Ce atata chichirez-galceava cu nenorocirea aia de valva cand mult mai elegant (si ieftin) este abordarea distinsului coleg Catalin (cu care am facut buzunarul gros la mobili zilele astea )
On topic: in romania nu prea se stie nimic de preincalzitoarele de motorina ,au doar masinile mai scumpe (sau aduse din tarile nordice) si nu prea se baga nimeni la ele. De webasto nu mai zic nimic,e SF aproape. Am facut o intrebare chiar si la reprezentanta de unde am primit numai raspunsuri evazive care mi-au intarit niste idei,nu zic nimic acum ,mai studiez inca. Am rascolit pe net si in afara de http://www.dieselveg.com/diesel-therm.htm nu am gasit alta sursa ( si nici de astia nu-s sigur ca trimit aici). Catalin,dupa cum vezi se pot pune si pe conducta de presiune dar trebuie sa stii ce diametru si ce filet e acolo...eu prefer varianta a doua,universala,pe furtun inainte de filtru. Ideal ar fi o baterie de filtru gata facuta cu rezistenta in capac,cum au unele L200 noi dar trebuie legata la ECU si nu e sigur ca merge la ale noastre,nu a mai facut nimeni asa ceva. Probabil un electrcian-electronist bun ar face-o sa porneasca manual cu buton la bord,dar oare are ceva un senzor ,termostat care sa o opreasca automat? Ca eu unul cum sunt aerian,uit de ea si apoi dau in alta dandana. Nu credeam ca o sa ajungem la improvizatii gen dacia 1300 ( pentru ca oricat de bine ar fi facuta tot o improvizatie va ramane in mintea mea,pentru ca nu vine din fabrica) dar asta e situatia cu motorina la noi si trebuie rezolvata intr-un fel sau altul,nimanui nu-i place sa stea cu masina sa se uite la ea.
Ramane in picioare si planul A, schimbarea valvei cu totul ,dar nu stiu de ce am impresia ca defectul va reveni mai devreme sau mai tarziu...sper sa ma insel ,spre binele celor care au cumparat-o deja.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Joi Oct 06, 2011 8:08 am

Dar,.... poate a cumparat cineva o valva si a montat-o,.....poate ne spune si noua cum se comporta,....sau poate ca de suparare,ca nu merge bine, nu ne spune nimic,ca de citit ne citeste lumea....

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Vin Oct 21, 2011 2:30 pm

De balbait nu mai balbaie ca am rezolvat-o(vezi Intreruperi L200),dar vreau sa ma pregatesc pt vremea rea de sub -25*c...pot sa-i pun orice motorina ca tot o sa-mi angenuncheze nava la 110-120/h...si iar merg cu cartonu-n freza .......nu mai zic de zambetele de pe sosea...ho ho ho .....chiar nu stie nimeni nimic....asta e frate sen...vds.

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Mie Oct 26, 2011 11:08 pm

Dom' Catalin, nu am abandonat ideea cu incalzirea motorinei ,inca ma mai gandesc dar nu am nici o idee...probabil voi astepta pana voi fi nevoit sa fac ceva! Prin manual am gasit schema circuitului si vreau sa supun atentiei punctul 4 din poza,este exact ce ne intereseaza:fuel line heater connector (vehicles for cold zone) ... e oare posibil sa avem asa ceva la masina si sa nu stim?? Eu unul parca am vazut conectorul respectiv dar habar n-am de unde vine si unde se duce, o sa aprofundez maine treaba...o fi doar conectorul si trebuie capacul?
Ce nu am gasit este circuitul filtru diesel ->pompa injectie dar poate nu stiu eu unde sa caut sau e manualul incomplet...
Deci pentru toti cei interesati,va asigur ca se lucreaza la problema...




In alta parte am gasit o idee super a unui cinstit coleg de-al nostru de aici de pe forum,te salut dom' Klez!

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Joi Oct 27, 2011 8:33 am

Pentru moment m-ai lasat fara cuvinte,....un adevarat samurai al spatialelor noastre,....ma duc sa vad si eu ce am pe ea,....no coment....vds.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Joi Oct 27, 2011 9:35 am

La mine nu am vazut acel fir care sa aiba legatura cu bateria de pe filtru,am ceva pe langa suportul an care intra bateria filtrului,....poate ai luat schema de pe modelul 2010,.....acolo stiu ca am vazut asa ceva,..al meu e din 2007,..cred ca o sa ma gandesc si la posibilitatea de a pune si ceva benzina an rezervor cand fac plinul,sa vad care e proportia,......dar pana atunci mai am si eu ceva promisiuni referitoare la preancalzitor....asteptam......vds.

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Joi Oct 27, 2011 12:58 pm

Nu e nici la mine ,l-am confundat cu firul de la senzorul de apa (punctul 1 din poza). Bine ca l-a lasat Tiriac si pe ala in loc a puna ce trebuie. S-a desteptat la modelul 2010,dar astia care au dat banii in trecut trebuie sa se descurce fiecare cum poate...iata ce se intampla intr-o tara cu apa calda:






Imagini luate de pe un forum din englezia (nu merg linkurile fara inregistare ca le puneam aici)....in concluzie se monteaza fara bani,gratis,moka tot ce e nevoie pentru a rezolva problema,ai auzit Mustaciosule?? Aici imi e si frica sa trec pe la reprezentata ca astia stiu sa vorbesca numai de la sute de euro in sus, asta daca prind pe vreunul disponibil pentru client...de asta urmatoarea mea masina nu va mai fi in nici un caz mitsubiSHIET .

Avatar utilizator
GabrielC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 21, 2011 7:51 pm

Mesaj de GabrielC » Joi Oct 27, 2011 2:37 pm

Dupa ce am citit pe acest topic inteleg ca este o problema generala a acestei masini sau cumva s-a remediat
la masinile construite dupa 2010. A mea este 2011.

Sunt sigur ca o scrisoare colectiva trimisa la Mitsubishi Europe sau chiar firmei mama din Japonia ar
rezolva situatia.

Ma ofer sa o intocmesc eu in limba engleza. O putem posta aici pe forum daca vreti sa o si semnam
cu totii desi nu cred ca acest lucru este necesar. Daca ma ajutati cu ceva adrese de e-mail fac si oficiul de transmite
aceasta scrisoare inclusiv datele mele de contact.

Din moment ce este o problema cu toate aceste masini in zonele cu clima rece si atata vreme cat
Mitsubishi are cunostinta de aceasta problema si are si solutia pe care o ofera gratis atunci trebuie
sa fie la fel si aici chiar daca traim intr-o tara fara apa calda si nici caldura (pana ieri) adaug eu.

La RAV-ul pe care l-am avut inainte se stia ca volanta dual-mass era subdimensionata insa Toyota Romania
nici nu a vrut sa auda de inlocuire cand a inceput sa faca zgomot (un tiuit ascutit la plecarea de pe loc).
M-am dus cu TSB-ul in mana la seful de service insa nu a vrut sa-l citeasca zicand ca este pentru alte tari
nu pentru Romania desi scria clar acolo ca este pentru toate modelele cu motor diesel D4D si dadea
pana si seriile de sasiu pentru care se aplica TSB-ul.
Asa am ajuns cu scrisoare la Toyota Europa si la Toyota Japonia si inchipuiti-va ca intr-o saptamana aveam
modelul nou de volanta care mai tine si acum la mai bine de 4 ani (ca o paranteza).

O zi buna

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Joi Oct 27, 2011 3:56 pm

Gabi,...zi-ne te rog daca bateria ta de filtru e mai groasa decat a noastra,sau uita-te la un model 2007-2009,sa vezi daca e la fel.Eu vazuse-m pe un model 2011, un preancalzitor motorina(adica o rezistenta montata din fabrica) si eram curios daca o ai si tu.Te rugam sa nu fii timid si sa ne spui daca ai asa ceva pe spatiala...vds.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori