Preincalzitor Motorina
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
QUOTE (GabrielC @ Nov 15 2011, 09:42 AM) Bun. Facandu-ne ca nu observam nico reclama nesolicitata aici cred ca ar fi fost mult mai constructiv un mesaj cu detalii dar evident mai important era pretul.
scuze ca te intreb; dar unde este reclama nesolicitata? am pus un pret si caracteristici principale! nu este nici macar o referire la vreun furnizor, intern sau extern! imi pare rau daca ai vazut furnizorul printre randuri!
scuze ca te intreb; dar unde este reclama nesolicitata? am pus un pret si caracteristici principale! nu este nici macar o referire la vreun furnizor, intern sau extern! imi pare rau daca ai vazut furnizorul printre randuri!
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Cata,
Are o conexiune eletrica insa intra undeva in partea de jos a filtrului si nu cred ca ar fi de la acel
presupus "incalzitor" ci mai degraba conexiunea cu senzorul care spune cand este (prea multa) apa in filtru.
Totusi sa-mi imi dau si eu cu parerea. Un filtru decantor ar trebui sa fie in partea de jos pentru ca normal ca acolo se
aduna apa si nu in partea de sus.
Maine o sa ma uit cu mai multa atentie. M-am uitat ieri dar pe fuga ca am avut tot weekendul super ocupat.
O saptamana placuta.
Are o conexiune eletrica insa intra undeva in partea de jos a filtrului si nu cred ca ar fi de la acel
presupus "incalzitor" ci mai degraba conexiunea cu senzorul care spune cand este (prea multa) apa in filtru.
Totusi sa-mi imi dau si eu cu parerea. Un filtru decantor ar trebui sa fie in partea de jos pentru ca normal ca acolo se
aduna apa si nu in partea de sus.
Maine o sa ma uit cu mai multa atentie. M-am uitat ieri dar pe fuga ca am avut tot weekendul super ocupat.
O saptamana placuta.
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Bun. Am privit cu atentie tot ansamblul filtru combustibil + suport si am sa va descriu in/cu cuvinte ce am vazut
(am facut si 2 poze dar saracia RIM are mintea ei proprie si nu vrea sa se conecteze
in seara asta prin blushtutz cu laptopul ).
Sunt 2 conexiuni electrice cu filtrul/suportul:
1. inspre fata masinii si se duce in partea de jos a filtrului - sigur senzorul de apa - fire subtiri deci neimportant.
2. (si aici vine surpriza) o conexiune cu 2 fire destul de groase (probabil pentru curenti mari necesari
unui incalzitor ) ce se leaga pe suportul filtrului undeva in spate (inspre habitaclu).
Urmeaza o parte si mai ciudata. Exista 2 trasee separate pentru combustibil. Unul intra si iese din filtru iar
celalalt intra si iese din presupusul incalzitor/filtru decantor caruia i-am postat anterior fotografiile aici.
Nu pot sa vad de unde vine si unde se duce tubulatura pentru "incalzitor/filtru decantor" insa pot cumva
sa leg ceea ce mi-a spus seful de service si anume ca vine motorina fierbinte din rampa care probabil se duce
spre filtru ca sa il incalzeasca??????
Dar atunci ce poate fi acea conexiune electrica din spate???????????
Asadar mister total.
(am facut si 2 poze dar saracia RIM are mintea ei proprie si nu vrea sa se conecteze
in seara asta prin blushtutz cu laptopul ).
Sunt 2 conexiuni electrice cu filtrul/suportul:
1. inspre fata masinii si se duce in partea de jos a filtrului - sigur senzorul de apa - fire subtiri deci neimportant.
2. (si aici vine surpriza) o conexiune cu 2 fire destul de groase (probabil pentru curenti mari necesari
unui incalzitor ) ce se leaga pe suportul filtrului undeva in spate (inspre habitaclu).
Urmeaza o parte si mai ciudata. Exista 2 trasee separate pentru combustibil. Unul intra si iese din filtru iar
celalalt intra si iese din presupusul incalzitor/filtru decantor caruia i-am postat anterior fotografiile aici.
Nu pot sa vad de unde vine si unde se duce tubulatura pentru "incalzitor/filtru decantor" insa pot cumva
sa leg ceea ce mi-a spus seful de service si anume ca vine motorina fierbinte din rampa care probabil se duce
spre filtru ca sa il incalzeasca??????
Dar atunci ce poate fi acea conexiune electrica din spate???????????
Asadar mister total.
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Astazi am primit preincalzitorul si ma ocup zilele astea sa-l montez.Este exact ca cel prezentat de Sen si-l voi monta in acelasi loc ca cel din poza,cu unele mici delicatete de montare,un pic mai estetice.Voi pune in plus un buton de pornit/oprit,ca nu-l vreau functional tot timpul.Pretul e 50 euro cu tot cu tva si va dau detaliile si denumirea lui pt. a-l procura.Eu l-am gasit pe un forum in Franta iar cu transportul e problema fiecaruia.STANADYNE KIT(model 26296)A 15 12volts-150watts.In speranta ca v-am putut fi de ajutor va spun....vds...(vant din spate)..
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Am montat preincalzitorul.De la inceput i-mi cer scuze ca nu le am cu pozele,dar poate o sa reusesc mai ancolo sa dau pe forum.Deci va trebuie 40-50cm de furtun(RETUR -0.8cm)pinzat exterior pt. motorina(13ron/mp),3 coliere de strangere ,o bucatica de teava de 7-10cm pt a face trecerea de la grosimea furtunului de pe Tur la Retur si un intrerupator auto cu led in cap(6ron)..Piesa am montat-o pe surubul care prinde conductele de motorina,este chiar deasupra servo,intre rezervorul cu lichid si oala servo propriuzisa,daca va uita-ti mai sus in poza lui Sen e chiar deasupra bulinei galbene de pe oala servo.Am scos furtunul TUR de pe bateria de filtru,l-am rotit in jos,am fixat la capatul lui bucatica de teava plus colierul,am atasat bucata de(40-50cm) furtun RETUR de 0.8cm grosime la capatul celalalt al tevii plus colier,am pozitionat furtunul pe dupa rezervorul de lichid ambreaj....servo...si apoi am introdus in capatul preincalzitorului(are sens de intrare si iesire-sageata) plus colier,la capatul de iesire al preincalzitorului se pune cit a mai ramas din furtun si se conecteaza la TUR-ul de pe bateria de motorina.Totul vine perfect,furtunul se onduleaza bine si nu freaca absolut nimic,cu putina orientare in spatiu o sa-mi da-ti dreptate.Intrerupatorul e conectat de electrician la contactul auto si il poti cupla dupa nevioe cand vrei.Ma bucur daca v-am putut fi de ajutor....ne auzim pe la iarna....ce dor mi-e de un -15 -20 grade....vds.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 38 vizitatori