Anvelope L200

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Mie Noi 16, 2011 1:52 pm

Si eu rocomand 235/85/16, problema la noroi este ca se infunda mai usor ca si cociucurile late. Ca sa nu scoti din buzunar o caruta de bani pentru o inaltare (te duce spre 1000-1300 euro), iti poti face un bodylift de 3 max 4 cm si/sau distantiere la suspensia fata si cercei mai lungi la foile spate, apoi nu vei mai avea probleme in santuri.

Avatar utilizator
Tavi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 17, 2009 1:50 pm

Mesaj de Tavi » Mie Noi 16, 2011 6:13 pm

Eu am flanse distantiere de 3cm pe Pajero de doi ani, cumparate de la traction4x4.it, nu bat absolut deloc la nici o viteza, s-a marit ecartamentul cu 6cm in total, lucru foarte important in off road unde ai maluri laterale si unde in loc sa atingi cu caroseria atingi cu rotile, pastrand totodata aderenta la sol, sta mult mai bine in curbe, si arata intr-un mare fel...
Sunt tot felul de discutii pro si contra distantiere la roti, dar daca ele nu depasesc 3cm si sunt de calitate nu genereaza nici un fel de probleme.
Fişiere ataşate
09prima_flansa.JPG
09prima_flansa.JPG (777.27 KiB) Vizualizat de 5356 ori
19fata_cu_f.JPG
19fata_cu_f.JPG (781.49 KiB) Vizualizat de 5353 ori
03inainte3.JPG
03inainte3.JPG (768.29 KiB) Vizualizat de 5342 ori

Avatar utilizator
dr_apostol
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 11, 2012 4:57 pm

Mesaj de dr_apostol » Vin Aug 31, 2012 2:25 pm

Daca se creste semnificativ diametrul rotilor, parerea mea este ca trebuie sa ne gindim si la rapoartele in grupuri.
Apropo, stie cineva care sint rapoartele de transmisie pentru L200 (pe versiuni, motorizari...poate facem o recenzie).

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Vin Aug 31, 2012 5:19 pm

La concluzia ta am ajuns si eu,...am avut 265/70/17 si am trecut pe originale 245/65/17,ieri le-am montat-Hankook ATM Dynapro,all season,scrise cu alb si cu un profil agresiv,650ron/buc.Cu toate ca in noile tipuri de certif.de inmatriculare nu se mai trec dimens.anvelopelor,am trecut pe originale.Am observat ca si calculatorul lureaza mult mai bine la relanty cu dimensiunea originala,atit la mersul cu spatele cat si la mersul in coloana cand e trafic...de celelalte voi vedea in timp...voi vedea cum e si cu rapoartele.....am mai sesizat o chestie la consum,dar mai merg un pic sa fiu sigur......vds.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori