Lumini Pe Faza Scurta

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
christian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 25, 2008 11:40 am

Mesaj de christian » Mie Feb 22, 2012 9:46 am

Salut
Am un L200 din 2008 pe care l-am comandat cu xenoane (de nou). Am mers aproximativ un an cu xenoanele si pentru ca se ardeau destul de des pe faza scurta am renuntat la ele si am pus halogene (HELLA) la reprezentanta.
Cu astea ......... alte probleme: se ard in aproxiativ 5000Km (una - doua luni); releele puse de reprezentanta au scos fum, au ruginit si s-au rupt piciorusele din releu. Am schimbat releele la alt service cu unele siliconate si capsulate dar problema cu arsul becurilor nu sa rezolvat. Pe langa toate astea lumina data de faza scurta nu este mai puternica decat lumina data de o lumanare.
Farul este curat, lupa si oglinda nu sunt matuite.
Ce pot sa fac sa am lumini OK pe faza scurta??

Avatar utilizator
siirm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 16, 2009 4:18 pm

Mesaj de siirm » Mie Feb 22, 2012 11:26 am

Mergi la un service sa-ti masoare tensiunea pe faza scurta.
Este posibil ca releul de incarcare sa bage mai mult decat trebuie.
Schimba releul daca este cazul si mai pune inainte de faza inca un regulator de tensiune.
Poti sa trece pentru lumina mai multa inapoi pe xenon sau daca nu vrei xenon ia-ti osram night breaker sau philips x-treme power.

Avatar utilizator
christian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 25, 2008 11:40 am

Mesaj de christian » Mie Feb 22, 2012 3:00 pm

Am fost la service si nu au gasit nimic in neregula dar am sa merg expre pentru a masura tensiunea.

Avatar utilizator
yulian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 07, 2011 6:08 am

Mesaj de yulian » Joi Feb 23, 2012 10:40 am

Eu am pe a mea luminile normale...fara xenon sau halogene si bat super Ok. Am patit de am fost incarca si am reglat farurile maxim sa bata jos si le-am uitat asa...pe urma ma intrebam de ce naiba nu mai vad nimic. Nu ai uitat cumva sa reglezi inaltimea farurilor?

Avatar utilizator
christian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 25, 2008 11:40 am

Mesaj de christian » Vin Mar 02, 2012 3:57 pm

Scuze de intarziere. Farurile sunt bine reglate, dar...... Am venit ieri de la Zalau si faza lunga (xenon) a clipit de cateva ori si a cedat. Am incercat sa reaprind faza lunga si s-a stins faza scuta. Merg luni la electrician sa vad care e problema.

Avatar utilizator
christian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 25, 2008 11:40 am

Mesaj de christian » Vin Apr 20, 2012 10:28 am

salut
am ajuns in sfarsit la un electrician (un baiat cu ''atelier'' in curtea case) si .........:
a ridicat capota, sa uitat si a facut ochii ca la melc: releele montate pe fafa scutra erau alimentate (+/-) direct de la baterie, fiind in permanenta in tensiune. pe cablurile de + (faza) erau puse diode de 3A - carbonizate, papucii de la relee erau arsi si unu din ei, cocsat, era rupt.
acesta situatie s-a creat (incompetemta electricienilor de la service mitsubishi) datorita trecerii de la farul clasic al masinii - H4, cu doua filamente, la far sport cu doua becuri individuale. in final a fost refacuta toata alientarea farurilor si de aproximativ o luna nu mai am probleme.
mare atentie unde mergeti sa montati diverse echipamente electrice pe masina

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Dum Mai 13, 2012 9:46 am

Foarte bine ca s-au rezolvat .
Faptul ca releul era pe baterie nu e nici o problema, releele se conecteaza pe baterie prin siguranta pe fiecare din ele.
Daca sumezi ceva comenzi se pun diode dar de cel putin 10A modelul cu surub daca e pe partea de putere sau de 3A daca nu este curent mare prin ele doar pentru comanda relee.
Ansamblul insa trebuie pus intr-o cutie pentru a evita contactul apa si eventuale scurturi care pot apare din trepidatii.
Chiar daca tensiunile sunt 12 V contactul cu apa trebuie evitat.
Si eu am pus pe masina faruri de ceata cu releu cu siguranta direct pe baterie si comanda am pus-o in interior cu un buton de la o Nova . Bobina releului se va alimenta cu 12v doar cand vine comanda din interior. In interior comanda trece prin contact deci nu este absolut nici o problema. Restul lucrarii a fost prost papuci de proasta calitate eventual chiar o sumare aiurea de curenti mari prin diode de putere mica.
E greu pentru unii cu electricitatea chiar daca sunt pe la reprezentante.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori