Curatare Galerie Admisie,egr,bujii Incandescente.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Dum Aug 12, 2012 9:58 am

Dupa 5 ani si 150.000km,am luat hotarirea sa ma apuc de putina curatenie.Aceasta operatiune implica toate fazele mai sus mentionate,deci nu am vrut sa ignor celelalte topic-uri care trateaza separat problemele.Operatiunea dureaza maxim 5 ore si va este necesar un spray 4wd de 500ml,o periuta de dinti sau o perie rotativa lunga si aspra,o bucatica de sirma de cupru si putina munca.Sa nu va sperie faptul ca ultimul surub lung de pe galerie-dinspre sofer nu iese afara,el iese odata cu galeria ridicand-ul in sus si cu putin joc stinga-dreapta ve-ti reusi-la montat se pune odata cu galeria.Pina aici,toate frumoase,..o sa va speriati ce o sa gasiti in galerie,eu am scos un faras de calamina-funingine,si cu spray si cu motorina si tot greu a fost,am dat si cu raspa dar cu grija sa nu zgirii galeria.Degeaba curatam noi EGR-ul separat,daca nu curati si galeria poti sa zici ca degeaba ai facut-o,toata calamina din galerie infunda din nou EGR-ul.Cu sirma de cupru,putin indoita la virf,am curatat EGR-ul pe langa supapa care se deschide iar cu periuta am frecat in interior pina a disparut toata funinginea.Daca tot am desfacut galeria am dat jos bujiile si le-am verificat si masurat-erau ok.Va dau datele scrise pe ele ca eu nu am gasit nicaieri pe forum,caci daca stiam seria le inlocuiam ceea ce va recomand si voua.Eu am avut niste bujii dar erau mai lungi cu 2mm si nu erau bune,bateau in capul pistonului,grija mare si pune-ti originale...NGK CZ201 11v K71PA...Nu va trebuie garnituri de etansare noi,se curata bine cele vechi si se ung cu vaselina iar galeria se stringe ca chiuloasa,cu simt de raspundere,nu va sufla pe nicaieri.Se amorseaza la rece si se scoate aerul din filtru pe la surubul de pe bateria filtrului si va promit ca o ia la sfert.Satisfactiile vor fi pe masura muncii,nu este greu si nu va panicati ca e mult de desfacut,,,,eu asa am patit,,,dar ochii sperie si mainile bucura,trebuie sa ai ceva cunostinte de mecanica si un ajutor de nadejde.Azi dimineata au fost 14 grade la Piatra Neamt si nu va spun ce usor a pornit....sper sa va fie de ajutor cele scrise de mine chiar daca unii numai citesc si nu ne impartasesc si ei din alte experiente de ale lor....SEN,ia vezi tu in catalogul ala al tau smecher de bujii daca gasesti bujia mai sus mentionata...vds.

Avatar utilizator
alexxmitu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 07, 2012 11:10 pm

Mesaj de alexxmitu » Dum Aug 12, 2012 12:13 pm

buna treaba, felicitari.
acest lucru vreu sal fac si eu la carisma de 1.8 gdi.... dar vineri am dat clapeta jos si avea 2 furtune in ia si nu stiam de ce sunt si mam razgandit... si eu as vrea sa dau admisia si galria+toba jos (mergem la sat si am lovit cu toba de o piatra si se aude cam tare la motor creca sa detansat de acolo... vreu sa vad ce este si sa indrept si toba.. ca este ovala ...

daca miar explica cineva pas cu pas(in mare) ce am defacut si sami zica la ce furtune,suruburi,coliere, sa am grija cred ca mas descurca sa o dau jos...si sami zica in mare de ce chei am nevoie.

Problema: imi variaza relantiul.... si cred ca e din cauza lu tata.. ca iam dato sa se duca cu ia la CT cu mama la plaja:D .si el are un sti prostesc de a merge gen: ii da tare pana in 140 apoi o da pe liber si o tine pe liber pana scade la 70 apoi iar ii da o repriza pana in 140 iar liber.. si cred ca cu asta a afumat senzorul de relanti de langa clapeta...sper ca nu a stricat alt cv:))...

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Dum Aug 12, 2012 12:25 pm

Incurajeaza-te singur,ia pe cineva linga tine care se pricepe la mecanica,ca nu e greu deloc si ai sa vezi ca nu e nici un senzor defect ci Kalamina,..daca mecanicul are garaj inseamna ca are si chei,eu nu pot sa-ti spun ce chei sint de folos ca te lovesti de multe situatii si recurgi la multe artificii....asta e deliciul mecanicii....problemele de relanti pot fi cauzate si de la smulsul tobei tale sau a coloanei de tobe mai exact,nu stii cei pe dedesubt pina nu te uiti....fii barbat si nu te panica...vds.

Avatar utilizator
alexxmitu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 07, 2012 11:10 pm

Mesaj de alexxmitu » Dum Aug 12, 2012 12:33 pm

multumesc de incurajare de luni ma apuc de ia.. nam mecanic am eu chei,si curte ... osa chem prietena sa imi tina de urat... sper sa nu ma ia nervi pe ia ...
ma gandesc asa nu am ce sa stric ..
Eu mai am si un opel astra F si pe acela lam desfacut aproape tot.. aceaias problema nu tinea relantiul tot tata el cu liberul lui(X... dar il aveam de 2 ani il cunosteam asa carisma are debea 3 saptamani... cred ca osa ma descurc daca nu vin pe forum ))...

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Aug 12, 2012 9:25 pm

Pacat ca nu te prea pricepi la fotografii, Cataline!

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Lun Aug 13, 2012 12:08 pm

Ma dor ochii dupa atata GRAMATICA !!!!

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mie Aug 15, 2012 11:07 am

Nu fi rautacios,o fi scris de pe telefonul mobil,....sau incearca niste picaturi..vds.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mie Aug 15, 2012 11:12 am

Codul de bujie pe original e 1820A009,pret 50euro fara tva/bujie....face-ti voi totalul....vds.

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Joi Aug 16, 2012 7:55 am

Poze nu ai facut dumitale? E mai usor sa ne d-am seama dupe ele. Eventual descrie pasii. Sincer nici nu stiu care e EGR-ul ala.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Vin Aug 17, 2012 8:19 am

Cu scuzele de riguare,am mai spus ,nu le am cu pozele.Pentru cineva cu notiuni minime de mecanica zic eu ca am fost destul de explicit-oricum ai fost tare la faza cu EGR-ul...vds.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori