L200 S-a Oprit In Mers Nu Mai Porneste
- dobrinel_17@yahoo.com
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Feb 27, 2013 11:54 am
Salutate , am un L200 2003 motor 2,5 diesel, abia am cumparat masina de o luna am parcurs circa 700 km.
Pe autostrada la 100km/h dintr-o data s-a oprit motorul , am reusit sa ma "trag" pe banda de urgenta, am dat la
"automat" de am innebunit si nu vrea sa mai porneasca,
Pe bord s-a aprins acum ca si eroare martorul pt prezenta apei in motorina, am verificat filtrul am curatat chestia aia mica alba de sub el, si in continuare nu porneste, are simptome de pornire, putin fum in spate de unde rezulta ca ii ajunge motorina dar nu porneste. daca a mai patit cine ceva similar sau daca aveti vreo idee....
Pe autostrada la 100km/h dintr-o data s-a oprit motorul , am reusit sa ma "trag" pe banda de urgenta, am dat la
"automat" de am innebunit si nu vrea sa mai porneasca,
Pe bord s-a aprins acum ca si eroare martorul pt prezenta apei in motorina, am verificat filtrul am curatat chestia aia mica alba de sub el, si in continuare nu porneste, are simptome de pornire, putin fum in spate de unde rezulta ca ii ajunge motorina dar nu porneste. daca a mai patit cine ceva similar sau daca aveti vreo idee....
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Sant muuulte,distributia o curea,regulatorul de motorina din pompa,un vacum,..sau poate ai bagat motorina cu canistra si era de vara si-ti face necazuri parafina,cati km are,ceva pe la electric,un fir...nasol moment.
Scuze,elimina distributia,am citit mai cu atentie acum...nu cred ca ar fi sarita de la punct.
Scuze,elimina distributia,am citit mai cu atentie acum...nu cred ca ar fi sarita de la punct.
- dobrinel_17@yahoo.com
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Feb 27, 2013 11:54 am
Salutare din nou, astazi am desfacut capacul de la distributie si am constatat ca sunt 2 curele de distributie sau cel putin trebuiau sa fie , mda nasol moment s-a rupt cureaua mica de jos, iar resturile din ea au fost prinse de cureaua de sus care a sarit 3 dinti -(a zis mecanicul) acum astept supape, chiuloasa si nota de plata
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
- cristian_sen
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm
D a,nici nu vreau sa-mi aduc aminte ,asta era problema de care aminteam in discutia cu bucsele schimbate. Aceeasi chestie ,cureaua de balans rupta in mers a blocat cureaua de distributie. Eu am avut noroc ( daca se poate numi asa ) si s-au rupt 20 din cei 24 tacheti. Totusi mi-a fost mai la indemana sa schimb chiulasa cu totul , am gasit una complet echipata ,sh dar aproape noua care inclusiv cu garnitura de chiulasa ( recomand originala) m-a ajuns mai ieftin decat 24 tacheti noi. Ca idee asa ,pregateste 1000 euro sau du-o inapoi la vanzator,mi se pare cam dubioasa treaba daca nu te-a anuntat ca ar trebui schimbata.
Modelul 2003 are mai putini tacheti si mai ieftini,8 in total ( 4 admisie ,4 evacuare),sunt diferiti fata de cei de la modelull 2007.Distribuita de asemenea este complet diferita (16v vs 8v). Pistoanele diferite,pompele de fluide diferite. Se pare ca singurul comun cat de cat este blocul motor dar nu garantez. Recomand sa schimbi chiulasa cu totul daca nu ai un mester bun sa-ti refaca supapele si planeitatea cum trebuie...dar oricat de bine ar lucra ,oricat de dumnezeieste ar respecta procedurile de strangere suruburi chiulasa si reglare tacheti, masina nu va mai merge niciodata la fel,obisnuieste-te cu asta. Kit distributie ( no name) am luat de la milner offroad ( plus ceva filtre si un set de placute,a ajuns intr-o saptamana) ,chiulasa complet echipata ( supape,arbori,tacheti gata reglati din fabrica ) de la un nene caruia ii doresc multa sanatate ca mi-a cerut un pret decent, iar garnitura de la magzin de piese ,comanda livrata in 2 spatamani).
Modelul 2003 are mai putini tacheti si mai ieftini,8 in total ( 4 admisie ,4 evacuare),sunt diferiti fata de cei de la modelull 2007.Distribuita de asemenea este complet diferita (16v vs 8v). Pistoanele diferite,pompele de fluide diferite. Se pare ca singurul comun cat de cat este blocul motor dar nu garantez. Recomand sa schimbi chiulasa cu totul daca nu ai un mester bun sa-ti refaca supapele si planeitatea cum trebuie...dar oricat de bine ar lucra ,oricat de dumnezeieste ar respecta procedurile de strangere suruburi chiulasa si reglare tacheti, masina nu va mai merge niciodata la fel,obisnuieste-te cu asta. Kit distributie ( no name) am luat de la milner offroad ( plus ceva filtre si un set de placute,a ajuns intr-o saptamana) ,chiulasa complet echipata ( supape,arbori,tacheti gata reglati din fabrica ) de la un nene caruia ii doresc multa sanatate ca mi-a cerut un pret decent, iar garnitura de la magzin de piese ,comanda livrata in 2 spatamani).
- dobrinel_17@yahoo.com
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Feb 27, 2013 11:54 am
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori