Sfat Cumparare L200

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
guest64539
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 24, 2013 1:28 pm

Mesaj de guest64539 » Dum Mar 24, 2013 1:37 pm

Buna ziua,


Sunt nou pe acest forum. As dori sa imi cumpar un L200 din afara sa il inmatriculez in tara. Daca sa poate sa imi dati cateva sfaturi, ce sa verific, ce motor sa aleg ? L200 se poate inmatricula autoutilitara? Nu stau decat maxim o luna pe an in Ro si nu as vrea sa platesc enorm pentru inmatriculare.


Multumesc anticipat.



Daca mai exista un topic asemanator imi cer scuze, nu am gasit la search.

Avatar utilizator
mirceasmx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 17, 2012 3:33 pm

Mesaj de mirceasmx » Lun Mar 25, 2013 3:36 pm

Salut! Sigur ca il poti inmatricula drept autoutilitara. Motorul 2.500cmc, de preferat sa fie cel putin cel de 116 cai putere. Incerca 4x4 in toate treptele. Nu te baza pe cartea de service chiar daca este facuta la reprezentanta. De preferat sa cumperi de la o persoana fizica (de obicei le intretin mai bine decat cei de la firme, desi nu este generala acesta regula...). Sa verifici ce martori ai aprinsi pe bord, daca sunt, daca se aprind toate beculete, altfel patesti ca mine si noaptea nu vad sa umblu la sistemul de aer conditionat:). Verifica ce este si pe sub ea. Si daca ai posibilitatea mergi cu un mecanic la vizionarea unei masini. Sigur iti va fi de ajutor. Succes!!!

Avatar utilizator
guest64539
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 24, 2013 1:28 pm

Mesaj de guest64539 » Lun Mar 25, 2013 7:22 pm

mersi, masina o sa fie cu volan pe dreapta, se mai inmatriculeaza cu volan pe dr?

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Mar Mar 26, 2013 8:32 am

Cu unele exceptii (cred ca greseli birocratice) toate L200-le sunt autoutilitare in acte. Primul lucru ce trebuie verifici la un model precedent 2005 este vasul de expansiune. Daca are urme de ulei, are probleme la chiuloasa - problema cea mai frecventa la ele. Eu nu am schimbat termostat-ul si a puscat chiuloasa f. repede. Motorul sa mearga rotund, sa nu fumege nici la accelerare. Planetarele le verifici cupland 4x4 si virand stanga-dreapta la maxim. Daca sunt cu probleme se aude zgomot la ele.
Parerea mea e sa cumperi cel de 101 cp. Consuma mai putin si e mai sigur. Cel de 116 cp e loterie. Se deregleaza pompa de injectie usor si incepe sa fumege ca naiba si sa consume a proasta.
Bafta

Avatar utilizator
guest64539
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 24, 2013 1:28 pm

Mesaj de guest64539 » Mie Mar 27, 2013 7:35 pm

Am vazut ca motorul de 2.8 e foarte rar. Este fiabil?

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Joi Mar 28, 2013 10:34 am

Eu zic sa nu te complici tocmai pentru ca e un motor rar. Daca vei avea nevoie de piese la el va trebui sa le cumperi noi. Acum am un Hilux din 2000 si cu toate ca e vechi nu gasesc aproape nimic la dezmembrari, piesele se gasesc doar originale si costa muuuult.
Bafta

Avatar utilizator
mirceasmx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 17, 2012 3:33 pm

Mesaj de mirceasmx » Joi Mar 28, 2013 12:47 pm

Este suficient de bun motorul de 2.500 cmc. Nu ai avea motiv sa il eviti.

Avatar utilizator
anton11
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 30, 2011 8:25 pm

Mesaj de anton11 » Mar Mai 21, 2013 6:48 pm

Motorul de 99 cai te tine o vesnicie cu conditia sa fi avut consumabile la timp. A mea avea 210 000 pe bord si se auzea ca un motor nou.
Cauta una cumparata de noua din Romania, nu te incurca sa iei masina adusa de afara cu ...132 000 km facuti in 10 ani ...!
Neamtu' nu-si vinde masinuta daca nu are minim 280-300 000 km cu ea, altfel nu ar fi cumparat-o , ala nu vinde masina la km putini pentru ca a platit cu varf si indesat la ea rate ani de zile.E valabil pt toate tarile bogate.
Cel mai probabil un L200 il gasesti cu vreo 400 000 km la bord , motorul sta sa "crape" iar neamtu' simte asta, au tehnicieni/specialisti pentru orice.
Faza cu L200 de la fermier batran sa nu inghiti niciodata. Aia trag de un L200 pana ii tocesc si farurile... . Altfel de ce l-ar mai cumpara, acolo totul se bazeaza pe eficienta nu ca la noi pe fudulie.

Recomand sa cauti un L200 luat de nou din Romania preferabil de la o firma. Poate pare contrar insa la firme nu mai e ca odinioara, toate firmele au cumparat masini in leasing, toate au avut GPS-uri montate, fiecare km este inregistrat si justificat, soferii nu mai folosesc masina la "iesiri", etc.
In + fata de cele spuse firmele sunt obligate (si isi permit) sa efectueze reviziile la reprezentante .
De multe ori o persoana fizica in cele din urma "prelungesc" intervalele de revizii, amana anumite reparatii , cauta celel mai ieftine piese disponibile, accepta piata pieselor SH.
La firme nu se prea intampla asta.

Asta mi-a spus un consultant de service , asta iti spun si eu.

Avatar utilizator
robiboth
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 28, 2012 6:00 pm

Mesaj de robiboth » Mie Mai 22, 2013 1:06 pm

Am cumparat masina personala l200 in vara 2012 de la o ferma zootehnica din Germania cu 190000km la bord, momentan am 211000 km si in afara de consumabile si un semering la puntea spate altceva nu am schimbat. Consider motorul de 2500 de 116 cai ca fiind unul fiabil cu conditia sa fie intretinut corespunzator. In afara de consum nu am ce sa reprosez acestei masini (10-12l/100km).

Avatar utilizator
anton11
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 30, 2011 8:25 pm

Mesaj de anton11 » Mar Iul 02, 2013 10:58 am

Ce stiti de L200 2,5 diesel 133 cp cutie automata ? Nu am mai vazut acest model


Cutiile automate au probleme ??

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori