Pornire Greoaie

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
ContiTech
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 11, 2013 11:50 pm

Mesaj de ContiTech » Joi Iul 11, 2013 11:55 pm

Buna!
Sunt nou pe forum.De curand mi-am cumparat un L200 din 2004,2.5 98kw respectiv 133cp
Problema mea este urmatoarea:
Pornire greoaie indiferent de temperatura.
-invarte mult(si destul de bine dupa cum aud)
-bujiile merg
-filtru motorina nou
Problema specifica?

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Vin Iul 19, 2013 7:58 pm

Verifica bateria filtrului de motorina sa nu traga aer fals!

Avatar utilizator
nick"s
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 29, 2015 6:27 am

Mesaj de nick"s » Vin Iul 03, 2015 9:05 pm

sal am cumparat un l200 din 2002 am si eu o problema ...porneste foarte greu si atunci cand porneste oscileaza acul de la acceleratie si motorul se aude foarte urat,troancane in ritmul acului de la aceleratie

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Mar Iul 07, 2015 10:44 am

Buna
Trebuie sa verifici urmatoarele:
daca a pornit si dupa 10 min o opresti cum porneste. (normal trebuie sa porneasca imediat)
cum porneste dupa o ora sau doua
daca porneste din ce in ce mai greu , inseamana ca ai aer fals si instalatia se dezamorseaza
Poti sa dai la cama sa vezi daca e amorsata linia de alimentare de motorina
Daca nu e amorsata atunci trage aer fals si este un furtun fisurat sau colier strans prost
Modelul 2000 avea si soc manual. In caz ca instalatia este amorsata atunci trebuie verificate DTC-urile(erori)
pe un calculator sigur ai ceva pe un senzor

Avatar utilizator
nick"s
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 29, 2015 6:27 am

Mesaj de nick"s » Sâm Iul 18, 2015 7:12 pm

si daca merg k ea tot asa greu porneste si parca nu are nici putere cand bag in viteza are tedinta sa moara motorul trebuie sa o accelerez pe la 2-3000de turatii ca sa plece de pe loc si nici in mers nu are nici o putere ma rog de ea.. parca ar avea ceva infundat,mentionez k am curatat egr,clapeta si turbina si tot asa face ma dispera masina asta nu m.am bucurat deloc de ea:((...akum am vorbit sa o duc la mecanic sa verifice pompa...orice parere conteaza multumesc anticipat

Avatar utilizator
robiboth
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 28, 2012 6:00 pm

Mesaj de robiboth » Mie Iul 22, 2015 9:18 am

Verifica solenoizii de comanda a turbinei si furtunele de vacum de la acesta (in partea superioara a compartimentului motor pe partea soferului) dar cel mai sigur este o testare a erorilor. Am avut o problema asemnatoare, lipsa putere si s-a rezolvat prin inlocuirea solenoizilor respectiv a furtunelor de vacum care erau coapte rau.

Avatar utilizator
Adrian 80
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 12, 2015 9:17 pm

Mesaj de Adrian 80 » Vin Oct 23, 2015 8:26 am

Am o problema grava la masina.
Alaltaieri seara am facut un drum mai lung cu reprize de viteza mare (120-130 kmh). La un moment dat, dupa un sens giratoriu, am simtit ca perde putere si a aparut o bataie la motor, am lasat-o mai incet si am mai mers 10-15km. La un moment dat am apasat ambreiajul sa retrogradez si a murit motorul. Nici un martor aprins in bord. (Uneori se mai aprindea martotul de check engine dar acum nu era aprins). Am oprit pe loc si am incercat sa dau la automat dar nu se invartea nimic. Dupa un minut sau doua am deschis capota si am auzit cum incepe sa fiarba apa si a inceput sa refuleze pe furtunasul ala din spatele farului de pe partea soferului.
Am sunat platforma si m-a dus pana la un service. Mecanicul a zis din cap ca s-a stricat garnitura de la chiulasa.
Dimineata a pornit masina, foarte greu si motorul mergea neregulat. Mecanicul a zis ca chiulasa e in regula pentru ca nu sufla capacul de la radiator. A zis apoi ca injectoarele sunt problema, le-am verificat la un service spcializat doar pe injectoare si sunt in stare buna ded functionare.
Acum mecanicul zice ca se poate sa fie ceva la vreun piston care genereaza acea bataie.

Va rog sa-mi dati idei ce sa verific pana nu demontez tot motorul.

Multumesc anticipat

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Vin Oct 23, 2015 2:17 pm

Dupa ce ai temperat motorul chiulasa aia nu mai in toti dumnezeii ei si nu are absolut nici o treaba cu capacul de la radiator.Prima data se verifica daca ai ulei in instalatia de racire,apoi daca nu ai antigel in baia de ulei.Daca nu prezinta nici un semn de amestec al fluidelor din motor inseamna ca nu e fisurata deci ai scapat doar pe jumatate.In continuare se demonteaza chiulasa de pe motor,se duce la un atelier specializat unde se face din nou planeitatea,se inlocuiesc ghidurile si semeringurile de la supape.In continuare ca sa afli sursa de unde provine acea bataia se desface motorul unde se verifica starea pistoanelor,a bolturilor si a segmentilor,a cuzinetilor de la biela si palier si a pompei de ulei.Spor la lucru si un buzunar cit mai gros.

Avatar utilizator
Adrian 80
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 12, 2015 9:17 pm

Mesaj de Adrian 80 » Vin Oct 23, 2015 3:12 pm

Am desfacut azi baia de ulei si se pare ca e stricat vibrochenul, e o gramada de span in baie, span de 2-3 cm diametru.
Cumpar altul de la dezmembrari sau sa repar?
[attachment=22740:20151023_132244.jpg]

Avatar utilizator
Adrian 80
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 12, 2015 9:17 pm

Mesaj de Adrian 80 » Vin Oct 23, 2015 7:24 pm

Am trimis masina la Lancråm, Alba, la niste baieti care au motoare L200 si asigura montaj si garantie.
Sper sa fie o afacere buna.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori