pajero sport 2.5Td (98kw)

Tractiune integrala, motoare puternice si multa distractie pe coclauri.
Avatar utilizator
cipcirip
EVO IV
Mesaje: 257
Membru din: Joi Noi 20, 2008 9:36 pm

Mesaj de cipcirip » Mie Iul 07, 2010 8:36 am

1. overdrive?

Avatar utilizator
Klez
EVO VI
Mesaje: 549
Membru din: Vin Noi 28, 2008 7:58 am

Mesaj de Klez » Mie Iul 07, 2010 4:57 pm

Scuze, m-am interesat si am facut o confuzie mica...

Butonul de care spui tu (A/T) are 2 functii:
1. Butonul Power face cutia sa schimbe un pic mai sus vitezele si totodata durata de schimb a vitezelor este mai mica
2. Butonul Hold face ca masina sa plece de pe loc in viteza a doua, pentru a evita derapajul rotilor la plecarea de pe loc pe suprafete alunecoase! (zapada, gheata)


Ar mai fi si a treia setare, acel buton OD care atunci cand e ON cutia se comporta normal adik 5(cinci=4+1 prietenii stiu de ce) viteze iar cand este pe OFF cutia schimba doar pana la treapta 3 si plus de asta cutia nu mai decupleaza la decelerare.

Sper ca a fost de folos!

Avatar utilizator
Chis_Dany
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Sâm Iul 03, 2010 10:38 am

Mesaj de Chis_Dany » Dum Iul 11, 2010 1:09 am

mersi mult mi-am clarificat niste chestii. faza ii ca io nu am manual la masina si de aia nu stiam unele chestii.Ms.

Scrie răspuns

Înapoi la “Offroad Zone”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator