pajero sport 2.5Td (98kw)
Scuze, m-am interesat si am facut o confuzie mica...
Butonul de care spui tu (A/T) are 2 functii:
1. Butonul Power face cutia sa schimbe un pic mai sus vitezele si totodata durata de schimb a vitezelor este mai mica
2. Butonul Hold face ca masina sa plece de pe loc in viteza a doua, pentru a evita derapajul rotilor la plecarea de pe loc pe suprafete alunecoase! (zapada, gheata)
Ar mai fi si a treia setare, acel buton OD care atunci cand e ON cutia se comporta normal adik 5(cinci=4+1 prietenii stiu de ce) viteze iar cand este pe OFF cutia schimba doar pana la treapta 3 si plus de asta cutia nu mai decupleaza la decelerare.
Sper ca a fost de folos!
Butonul de care spui tu (A/T) are 2 functii:
1. Butonul Power face cutia sa schimbe un pic mai sus vitezele si totodata durata de schimb a vitezelor este mai mica
2. Butonul Hold face ca masina sa plece de pe loc in viteza a doua, pentru a evita derapajul rotilor la plecarea de pe loc pe suprafete alunecoase! (zapada, gheata)
Ar mai fi si a treia setare, acel buton OD care atunci cand e ON cutia se comporta normal adik 5(cinci=4+1 prietenii stiu de ce) viteze iar cand este pe OFF cutia schimba doar pana la treapta 3 si plus de asta cutia nu mai decupleaza la decelerare.
Sper ca a fost de folos!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori