Mitsu Pajero mk I

Tractiune integrala, motoare puternice si multa distractie pe coclauri.
Avatar utilizator
gnok
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 22, 2008 5:56 pm

Mesaj de gnok » Lun Feb 16, 2009 3:05 am

te dai pe altceva klezule?...sa nu imi zici ca treci la alta marca...

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Lun Feb 16, 2009 2:17 pm

Imi trebuie la firma pe care mi-am deschis-o o masina de povara, in care sa pot baga multa marfa si sa mai agat si o remorca de 2 tone in spate. La partea cu remorca, se incadreaza lejer si Pajerosul, dar nu prea am loc suficient in masina (scaune semi-sport in spate, in loc de bancheta rabatabila din fabrica). Si in plus, mi-ar fi oarecum mila sa imi bat joc de el. Sincer...imi pare rau ca trebuie sa-l dau (il am de 8 ani). M-a dus in locuri superbe fara nici macar un incident tehnic care sa ma faca sa-l las in drum/camp/padure. Oricum, raman un Mitsubist convins
Dar..... privind si partea buna a lucrurilor, in vara viitoare se afla in plan achizitionarea unui Pajero mk2 mai "unicat". Adica....taiat cu flexul, sudat, decupat, indreptat, scurtat, etc.
..............................toate la timpul lor......

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Dum Mar 29, 2009 9:17 pm

Asadar....Pajerosul nu se mai vinde, deci continui sa fiu Mitsubist

Am facut aici Thread-ul cu Pajero tocmai pentru ca e mai mult Off-Road decat Pajero. Dupa cum ziceam, urmeaza o perioada de flex, aparat de sudura, ramforsari si revizii de primavara. Toate vor incepe dupa pasti, adica: Modificat ET-ul la jante de la ET 0 la ET - 70. Dupa aceea nitel niste Simex-uri 33/11.5/15 si un suspension lift micut de 3-4 cm. Mai pe la vara voi decupa aripile cu flexul si voi face overfendere din placa de cauciuc. Tot la vara e in program de scos scaunele spate (masina va deveni de 2 locuri + marfa in spte), trantit un roll-cage frumusel, si centuri in 4 puncte. Ne tinem la curent, tot ce trebuie acuma e sa treaca pastele ca-s incurcat cu DAC-ul din semnatura...

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Lun Oct 19, 2009 6:33 pm

Da, da, daaa.... Povestea continua

Asadar, ce a mai primit in plus:
- Snorkel HM cu prefiltru pe ulei, care de altfel filtreaza 90% din praf,
- 4 Proiectoare-n nas de 100 W/bucata ca sa rasara soarele si noaptea,
- 10 bucse de body lift din poliamida , de 10 cm, cu suruburi industriale M10 de duritate 12,9 + piulite de duritate 8,8
- 2 telescoape fata noi pe care unu deja l-am rupt intr-o cioata
- Un MP3-player LG, antena pe suport fix, CD-Player si statie CB mutate pe plafonul masinii ca sa nu (mai) intre la apa (pozitia originala era in consola centrala, in partea de jos).
- Un acumulator nou Bosch Silver de 95 A.
- Multe alte surubele si alte chestii care-s mai putin importante.

Ce primeste toamna asta: (si aici incepe distractia)
- Punte spate Aro 320 cu blocant manual pe cablu, cu rapoarte de forta, pe foi lamelare modificate si pe cercei de prindere mai lungi, pentru a flexa linistita, cu discuri de frana ventilate,
- Punte fata de IMS, cu blocant manual pe cablu, cu aceleasi rapoarte de forta, pe foi lamelare modificate si pe cercei de prindere mai lungi, tot pt a flexa liber, cu discuri de frana ventilate,
- Jante cu ET-65 din otel
- Anvelope Simex Extreme II, 33/12.5/15.

Garda la sol, la nivelul pragurilor ar trebui sa fie pe la 60-70 de cm.
Puntile le am deja, am un proiect cu un IMS de finalizat si ma apuc de al meu. Pana la Craciun e gata. Debia astept sa-l termin.

Pun si cateva poze de la ultima iesire de ieri, in Iasi, cu o gasca destul de numeroasa prin zona. Pozele sunt doar pur informative, pt a vedea unghiul de inclinatie lateral, pana la rasturnare. Eu m-am chinuit, el pur si simplu nu a vrut sa se rastoarne =))
Fişiere ataşate
Picture_078.jpg
Picture_078.jpg (124.89 KiB) Vizualizat de 6313 ori
Picture_077.jpg
Picture_077.jpg (138.2 KiB) Vizualizat de 6311 ori
Picture_076.jpg
Picture_076.jpg (148.6 KiB) Vizualizat de 6303 ori
Picture_075.jpg
Picture_075.jpg (146.54 KiB) Vizualizat de 6325 ori
Picture_073.jpg
Picture_073.jpg (129.44 KiB) Vizualizat de 6316 ori

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Lun Noi 02, 2009 4:16 pm

Mda... dupa multe pedale de acceleratie prin padurile patriei, a picat nitel motorul de 2.4 TD. Mai exact: S-a fisurat garnitura la chiulasa, termostatul nu s-a mai deschis deoarece il impingeau cei 20 si ceva de bari presiune din cap la piston. A fiert nitel apa, s-a fisurat garnitura mai tare, s-a acumulat presiune mare in sistemul de racire si a cedat ce a fost mai slab... Radiatorul. Sper ca pompa de apa sa fie buna si sa nu o fi dat si pe aia peste cap. La prima strigare s-a bulit: garnitura de chiulasa, termostatul, radiatorul. Compresia a iesit ok la test, mai putin un piston la care s-a spart inelul de la garnitura si pe unde sufla in apa toata motorina. Baia de ulei este curata, adica nu a intrat apa in ea, deci inca e ok treaba.

Zilele astea pun sus motorul de 2.3 D de Ford (marea puturosenie), care sper sa ma tina pana in primavara cand voi lua din Austria alt motor tot de 2.4 TD, ca-i cel mai durabil motor care s-a pus pana acuma de catre Mitsubishi. Daca dupa ce desfac motorul asta si aflu ca-i doar garnitura, si scap ieftin, il pun tot pe asta, ca merge ca un magar... Incet si sigur... si incapatanat =))

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Lun Noi 02, 2009 5:26 pm

Bafta multa

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mie Noi 04, 2009 1:53 pm

Si ma gandesc cu ciuda ca vroiai sa dai masina. Oricum, tine si de sofer destul de mult chestia cu offroadu, dupa unele experiente mai recente m-am lamurit de asta.
Felicitari pentru modul de exploatare si de imbunatatire al masinii. Sincere felicitari...

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mie Noi 04, 2009 6:55 pm

"Singura problema in teren este sa nu stii sa conduci".

Mc Chacha, promit ca revin cat pot de repede "pe front" ca din cele 2 masini "civile" pe care le am, nu ma inteleg cu nici una )

Legat de exploatare, eu nu tin masina ca pe un bibelou de portelan, dar nici dau cu ea de toti copacii de dragul zgaraiturilor. Din punctul meu de vedere, masina trebuie sa aibe un scop si trebuie folosita in acel scop. Adica, a mea e pentru teren. O folosesc la iesiri prietenesti, la ture de placere, la interventii in caz de urgenta (ajutor salvamont) ca si voluntar, si mai nou, m-i s-a pus pata pe expeditii de lunga durata, de aceea, la anul pe vremea asta voi fi prin africa centrala. Dar pana atuncea, mai am de bagat foarte multe in masina. Nu e vorba numai de bani, ca foarte costisitor nu e sa prepari o masina pentru expeditie intr-un an, nu dai toti banii odata, ci ii bagi incet pe rand.

Garnitura la chiulasa a picat datorita: 90% batranete, 10% eu . M-am uitat zilele astea pe actele masinii donatoare(din austria), si am descoperit ca in motor nu s-a umblat niciodata, in afara de schimbat distributia, bujii si filtre. Pai in 26 de ani... ce poti cere ?

Oricum, acum mai mult ca niciodata, vreau sa ma apuc serios de masina sa o fac perfecta pentru offroad-ul romanesc, dar si pentru expeditii la drum lung. Toate la timpul lor...

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Lun Noi 16, 2009 4:15 pm

Bine ca nu m-am apucat sa desfac motorul

Am mai bagat pe un test de compresie, care a iesit foarte ok. Prima oara nu a mers deoarece nu era stransa bine garnitura de la sonda . Apoi am dat pompa de apa jos si surpriza, nu mai avea nici un palet de invertit apa . Am luat alta pompa de apa noua, termostat nou, furtune de cauciuc noi, coliere, curele transmisii, etc. Radiatorul avea o fisura in partea frontala, am lipit-o si pe aia. Am montat totul pe masina, i-am dat cheie si a pornit ca-n prima zi ). Si daca si asa am stat cu masina 2 saptamani pe dreapta, mi-am facut si un cadou (eu - mie), adica am taiat jantele si am facut offsetul negativ, -40 + o inaltare de suspensie de 6 cm . Acum, pragurile masinii sunt peste genunchii mei, iar ca sa vad cupola, nu mai merge numai sa ma ridic pe varfuri, trebuie sa ma sui ori pe capota, ori pe bara spate. Fata de fabrica, masina a crescut in total cu.... 18-19 cm . Si asta cu cauciucuri de 31", cand pun 35"-urile, mai creste cu 10 cm

P.S.: Maine ma duc sa dau o tura prin paduri sa-i fac proba stabilitatii, iar pe w.e. trag o fuga pe Rarau sa vad cum se comporta la zapada

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Lun Noi 16, 2009 9:22 pm

Asa , fa-ne in ciuda .
Felicitari ca ai ''iesit'' asa pana la urma cu motorul . Sti ce nu am inteles eu , treaba aia cu taiatul jantelor . Ai niste poze cu ea in starea actuala ? Daca nu , faci .
Si eu ma uit aproape zilnic la un Pajero scurt din 2002...trec in fiecare zi pe langa el si e si de vanzare... Bag de seama ca e o masina numai buna de nebunii

Scrie răspuns

Înapoi la “Offroad Zone”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori